Revoluția digitală în industria auto: Ford ar putea folosi realitatea augmentată în procesul de design
Ford va testa ochelarii de realitate augmentată Microsoft HoloLens pentru a stabili dacă va folosi astfel de tehnologii în procesul de design al modelelor sale.
Constructorii auto analizează diverse tehnologii apărute recent pe piață pentru a îmbunătăți colaborarea dintre angajați și procesele de dezvoltare pentru noile modele.
BMW a anunțat încă de anul trecut că va începe să folosească ochelari de realitate virtuală HTC Vive VR pentru a scurta timpul de dezvoltare, iar acum cei de la Ford anunță un parteneriat asemănător cu Microsoft.
Constructorul american va testa oechlarii de realitate augmentată Microsoft HoloLens, care permit unui designer să plaseze o hologramă a unei mașini "peste" un model fizic. Astfel, ei vor putea vedea mult mai ușor cum ar arată modelul respectiv cu o serie de îmbunătățiri de design, iar colaborarea cu ceilalți angajați va fi mai ușoară.
"Este incredibil cum putem combina tehnologia veche cu cea nouă într-un mod prin care putem economisi timp și putem experimenta vehicule mai stilate și mai inteligente", spune Jim Holland, unul dintre directorii executivi ai Ford.
Designerii Ford vor vedea practic holograme 3D ale modelelor pe care le proiectează la dimensiuni reale, iar datele pot fi transmise imediat colegilor de design de la studiourile din întreaga lume.
Microsoft a lansat ochelarii HoloLens în 2016 și sunt folosiți în prezent inclusiv de NASA și de universități pentru predarea unor cursuri interactive precum cele de anatomie. O pereche de ochelari HoloLens costă circa 5.000 de dolari în Statele Unite.
Via Carscoops