Revine BMW Isetta?

Publicat joi, 29.11.2007 12:22 de Mircea Meșter

Isetta, modelul mini cu solutii tehnice inedite din anii '50, ar putea reveni in forta pe piata.

Acum cateva luni va vorbeam, in paginile Automarket, de planurile BMW de a readuce la viata interesantul model Isetta, care in anii '50 facea senzatie pe piata auto europeana. Ei bine, zvonurile incep sa se inmulteasca iar britanicii de la AutoExpress au creat chiar o posibila imagine a eventualului model german.

Principala schimbare estetica ar fi reprezentata de faptul ca portiera frontala, care la versiunea originala se dechidea in fata, fiind reprezentata practic de intraga capota a masinii, nu va mai exista. Vor aparea in schimb, de dragul testelor de siguranta, doua usi normale laterale. In plus, nici cele trei roti ale variantei initiale nu vor ramane in schema, ele fiind inlocuite de o formula clasica, cu patru roti.

BMW nu a confirmat inca niciuna dintre ipoteze si nici proiectul noului Isetta. Piata in continua crestere a minicar-urilor ar putea fi insa indiciul faptului ca BMW nu va risca sa piarda trenul si va incerca sa dezvolte un model plasat sub Mini ca dimensiuni.

  • [email protected], joi, 29.11.2007 13:53
    de ce voi rade de voi

    uite ce veti primi de la firma pt deplasare

  • Mircea, joi, 29.11.2007 14:09
    3 roti?

    ori isetta vechi are 4 roti, ori designerul a pus o roata in plus in reflexia masinii vechi

  • radu, joi, 29.11.2007 14:14
    ...

    remeber peel p50

  • Dorin, joi, 29.11.2007 14:17
    frumos dar...

    e cu fatza sau cu spatele?

  • URAGANU, joi, 29.11.2007 14:21
    Crash-test

    Daca si asta ia 5 stele NCAP ma impusc in cap :))))))))))))))))) Are 4 roti noul ISETA, ABS, EBD, SRS, ESP, EPS, DSC, PDC :)))

  • adi, joi, 29.11.2007 14:25
    3 roti

    Isetta are 3 roti, 2 in fata una in spate. Montajul foto nu e reusit, nu stiu zau ce s-a gandit cel care l-a facut. Isetta a fost renumita pt constructia ei, adica se intra prin acea usa din botul masinii, are un mecanism ingenios care trage volanul la o parte , sa ai loc de intrat in ea. Ca inventie preistorica e draguta, dar daca stam sa ne gandim la cerintele de azi in ceea ce priveste siguranta...O piesa simpatica de muzeu, modelul vechi..Desi mai vad destul de des pe strada circuland astfel de modele (in Germania)

  • Spider, joi, 29.11.2007 14:25
    nu va fi la fel

    Nu va fi nici pe departe la fel. vechea Isetta nu avea portiere pe lateral. Se deschidea parbrizul impreuna cu panoul frontal si cu o parte a coloanei de directie, plus bord si alte alea-alea. Noua varianta are portiere laterale. Va fi acelasi scandal care se desfasoara cu noua broscuta cu motor 4L fata de cel Boxer montat in spate pe cea veche. Grecii si cehii nici nu au admis-o in clubul broscarilor. Iar BMW ar trebui sa stie ca totusi legenda nu se poate cumpara. Au incercat si cu Mini Cooper, iar acum au un succes relativ datorita variatiunilor mari de caroserie si a motoarelor mici...deci preturi mai mici decat la inceput.

  • mishu Buc., joi, 29.11.2007 14:28
    esec...in Romania

    Nu cred ca aceasta masina o sa faca senzatie, chiar daca poarta sigla BMW. In Romania, predomina masinile cu litraj si dimensiuni mari, chia daca ai dificultati in a o parca, "strecura" prin trafic,consum, intretinere,impozit, asigurare... Vanzarea pe piata autohtona eu consider ca va fi un esec.

  • Beemer, joi, 29.11.2007 14:30
    Super

    Ideea reaparitiei modelului "Isetta" se incadreaza perfect in contextul actual al invaziei "remake"-urilor. Si cred ca, in pofida faptului ca segmentul clientilor Isetta nu se suprapune deloc cu cel al beemer-istlor furiosi, va fi un succes. Ca o gluma: va fi oare si Isetta M?

  • Nae, joi, 29.11.2007 15:00
    BMW C

    ganditi-va la o combinatie de Isetta vechi, Mini si BMW C

  • GNO, joi, 29.11.2007 15:03
    da' halatu, cat e halatu?

    sunt de vanzare cu aproape 9.000 euro astfel de aratari si doar ca sunt antice, ma intreb ce pret va avea o aratare mai mica decat Mini si cu emblema de BMW?

  • Dukat, joi, 29.11.2007 16:07

    Adi: ideea e ca asta o sa fie o masina de oras. Iar in cazul in care scapam de tractoarele preferate de multi (X, Q si restul) chiar s-ar putea traii in orasele din RO.

  • nyivus, joi, 29.11.2007 18:13

    Beemer Daca nu fac un M, atunci un tuner probabil se va baga, cum a fost si Brabus la Smart :))

  • m3lcool, vineri, 30.11.2007 01:06
    move

    miscati-va repede k s-ar putea k cei de la martin motors (firma copy-paste) sa va ia si modelul asta si sa faca copii cum au facut dupa x5, rav4 si smart :))

  • m3lcool, vineri, 30.11.2007 01:11
    move

    scuze...Shuanghuan e firma xerox... martinmotors e importatorul...

  • m3lcool, vineri, 30.11.2007 01:13
    cacanari

    off.topic - haideti sa va dau un site cu kinezarii copiate la indigo dupa mashinile cu renume - http://www.automotoportal.com/photos/chinese-rip-offs-of-western-automakers/6

  • qaz, vineri, 30.11.2007 15:42
    e faina

    daca e la pret de motocicleta imi iau una, abia nu mai port casca :))

  • florin_cars, luni, 24.12.2007 02:44
    >> 4 roti..nu 3 !!!

    Isetta avea 4 roti, de aia erau aripile spate umflate, pt o PERECHE de roti. Poza cu cea verde este destul de neinspirata pt acest articol, existand si unele Isetta cu 3 roti(versiune Speciala), pt anumite pietze auto, tari unde era mai bine sa fie clasificata drept motociclu, decat automobil, datorita taxelor mai avantajoase in favoarea motociclurilor. Deci greseala ;) http://www.stefan-arold.de/pics-fifties/isetta2.jpg

  • 2slow2nashpa, joi, 13.03.2008 22:31
    some old.... some new

    Fiat 500Vorba aceea...... istoria se repeta

  • criss, miercuri, 08.12.2010 19:43
    isetta

    mie mi se pare frumasa

  • Sandra, marţi, 07.06.2011 17:55
    absurd

    De ce se mai cheama Isetta daca are usi in lateral si 4 roti?? o sa fie o masina oarecare. Daca asi gasi, mi-ar placea o Isetta originala. Sunt f interesante.