Restructurarea Continental: divizia Powertrain va deveni o companie de sine-stătătoare sau va fi listată parțial la bursă
Continental a anunțat că divizia Powertrain ar putea să devină o companie de sine-stătătoare, aceasta fiind o alternativă la listarea parțială la bursă. Furnizorul auto se pregătește de o restructurare semnificativă, cu 9 fabrici în pericol să fie închise, iar 4.000 de angajați pe punctul de a rămâne fără locuri de muncă.
Scăderea profitului cu 40% în trimestrul al doilea, ca urmare a scăderii pieței din China și a investițiilor în dezvoltarea mașinilor electrice și autonome, a determinat o schimbare de strategie la Continental, firma căutând să își taie costurile cât mai mult și într-un ritm rapid.
Reorganizarea tuturor diviziilor este una dintre priorități, în timp ce presa internațională a scris că firma va închide un număr de 9 fabrici ale diviziei Powertrain, iar 4.000 de angajați vor rămâne fără locuri de muncă.
Continental a transmis acum că divizia Powertrain ar putea fi desprinsă din companie ca o entitate de sine-stătătoare, această variantă fiind analizată ca o alternativă la listarea parțială pe bursă.
Noua entitate ar urma să se numească Vitesco Technologies, însă nu a fost luată o decizie finală în acest sens. Continental spune că această transformare vine în contextul erei electrificării, domeniu în care își va concentra mare parte din eforturile financiare.
Via Continental