Reorganizare GM: patru divizii in loc de opt branduri
Americanii de la GM vor sa-si exploateze mai mult propriile resurse prin reorganizarea grupului.
General Motors isi organizeaza cele opt branduri americane in patru divizii cu scopul de a eficientiza mai mult resursele intregului grup. Astfel, Chevrolet si Saturn vor reprezenta singure cate o divizie separata, in timp ce Cadillac, Hummer si Saab vor reprezenta divizia premium, o alta divizie urmand sa fie formata din Buick, Pontiac si GMC.
Cu noua organizare, GM spera sa nu mai apara in cadrul grupului modele concurente pe piata, reducand astfel si costurile de proiectare. Schimbarile deja au inceput sa dea roade: Buick isi va canaliza resursele pentru dezvoltarea modelelor sedan de lux, Pontiac se va specializa pe modele sport de performanta iar GMC se va concentra mai mult pe constructia de camionete si SUV-uri.
In aceasta noua organigrama, americanii vor sa recupereze terenul pierdut in favoarea japonezilor de la Toyota, cea mai eficienta companie din domeniul auto la ora actuala. GM a incercat sa puna oameni capabili la conducerea noilor divizii. Astfel sef al diviziei premium a fost cooptat Mark McNabb (47 de ani), fostul vicepresedinte al marcii Infiniti si vicepresedinte al departamentului de vanzari si marketing pentru Nissan America de Nord.
Via | Motor Authority
eu nu vad decat 3