RenaultSport Megane Estate GT, o versiune de 220 CP a break-ului compact

Publicat miercuri, 21.11.2012 11:03 de Sebastian Toma

Francezii de la RenaultSport au dezvoltat o versiune limitată a lui Megane Estate GT Line, oferită cu motorul 2.0 Turbo al lui Megane RS. Ediţia specială va fi oferită pe numeroase pieţe din Europa.

Renault Megane RS este un hot-hatch veritabil, iar divizia RenaultSport, responsabilă de existenţa sa, a decis să dezvolte o versiune specială a lui Megane Estate. Rezultatul se numeşte RenaultSport Megane Estate GT 220. Acesta preia o versiune mai puţin puternică a motorului 2.0 Turbo al lui Megane RS, ca re oferă 220 CP şi 340 Nm. Modelul este echipat cu o transmisie manuală cu şase trepte. Reprezentanţii Renault au anunţat că modelul va fi comercializat pe 12 pieţe din lume, Franţa fiind prima pe lista lansărilor. Dacă Renault ar fi echipat modelul cu motorizarea lui Megane RS în versiunea standard, ar fi obţinut cel mai puternic break compact din lume, surclasând versiunea ST a lui Ford Focus Wagon, care dezvoltă 250 CP.

"Megane Estate GT 220 este dovada că o maşină poate să fie practică şi să ofere în continuare performanţe deosebite. Are toate calităţile unui automobil sport, dar răspunde la toate nevoile de zi cu zi ale clienţilor.", Jean-Maxime Boulanger, Product Manager la RenaultSport.

Renault nu a anunţat detalii privind performanţele lui Megane Estate GT 220, dar francezii spun că modelul are un consum mixt de 7.3 litri la sută şi emite 169 de grame de CO2 pe kilometru. În raport cu un Megane Estate standard, modelul prezintă o suspensie calibrată special, un sistem de frânare mai performant, o servodirecţie recalibrată şi anvelopele cu care este echipat din fabrică Megane R.S. Coupe.

Exteriorul lui Megane Estate GT 220 prezintă o serie de elemente estetice diferite, cum ar fi ornamentele negru lucios, un difuzor de aer spate, un set de bare longitudinale pe plafon, jante de aliaj de 18 inch şi un set de fante de aerisire montate în partea frontală. Interiorul acestei versiuni prezintă o manetă a schimbătorului cu un design diferit, o placă dedicată care specifică numărul maşinii din seria limitată, un volan sport, un set de pedale sport, accente roşii pentru tapiţerie şi un set de scaune faţă sport.

Via Carscoop

  • ratiu.andrei, miercuri, 21.11.2012 11:19

    Tot urat ramane Megane-ul :) .

  • Contactul cu realitatea, miercuri, 21.11.2012 12:13

    E una dintre cele mai frumoase si mai vandute masini din clasa ei.

  • C-G-C, miercuri, 21.11.2012 12:18

    Cred ca este cel mai frumos break din clasa lui, iar cu motorul asta e... must have.

  • antonny, miercuri, 21.11.2012 12:43

    @C-G C ......sa crezi ca e cel mai frumos break ......Cel mai frumos break din clasa lui e Ford Focus apoi KIA Ceed wagon

  • ionut, miercuri, 21.11.2012 13:11

    cel mai vandut la fel ca fluence in germania nu?

  • RS, miercuri, 21.11.2012 18:47

    Aici se discuta de Megane Sport Tourer si da, e cel mai vandut break compact prin Romania, Spania si alte tari. Documentati-va (in att tututor ionelilor, ionelelor, gherghinelor, vasilicilor etc) ps: ideea e super ! schimbatorul e hardcore :)) la mai multe masini "revizuite" de renault sport technologies!

  • costy, joi, 22.11.2012 12:04

    da este o masina cu o linie frumoasa care pt mine conteaza mult ...o masina trebuie sa-ti placa cum arata si sigur sa fie fiabila ..dar asta n-ai cum sa sti cind o cumperi ..se intimpla si la marci recunoscute pt fiabilitaye sa nimeresti una cu probleme

  • LUCCI, joi, 22.11.2012 18:10

    Foarte ,foarte interesanta masina.Cu un GPL modern iesi la pepeni si in trficul din oras si ai si super motor, daca te supara vreo ,,pisica,, din '94.Bravo Renault!