Renault R-Link, disponibil şi pentru Megane şi Latitude
Renault a anunţat că va oferi sistemul multimedia R-Link şi în gamele Megane şi Latitude. Pentru versiunea RS a lui Megane şi toate versiunile lui Latitude, sistemul va fi standard.
Renault a anunţat astăzi că va oferi sistemul multimedia R-Link şi în compania modelelor Megane şi Latitude. În cazul lui Latitude, sistemul va fi standard, pe când în gama Megane, R-Link va fi oferit standard doar pentru versiunea RS. Celelalte versiuni ale lui Megane vor putea opta pentru noul sistem R-Link contra sumei de 200 de euro(valabil pentru piaţa din Franţa), informează portalul de presă al concernului francez. Indiferent de modelul pe care este montat, sistemul R-Link are un ecran cu diagonala de 17 centimetri, care integrează funcţie Text To Speech şi poate să-şi ofere la dispoziţie funcţiile în nouă limbi diferite.
Încă de la lansare, catalogul magazinului virtual R-Link include 50 de aplicaţii. Acestea sunt specializate pe mai multe domenii şi vizează conectarea şoferului la lumea înconjurătoare. Există şi aplicaţii care leagă vehiculul de internet, dar şi aplicaţii care pot să ofere un ghid electronic al acestuia, respectiv un sistem de suport de la Renault. Clienţii vor putea să trimită e-mail-uri, să acceseze reţelele sociale şi folosească un sistem de navigaţie TomTom LIVE, integrat în tableta R-Link.
În prezent, în funcţie de nivelul de echipare şi model, clienţii Renault pot comanda sistemul R-Link pentru Clio 4, ZOE, Captur, Megane (cu excepţia Megane CC), Scenic, Grand Scenic, Scenic Xmod, Fluence, Laguna Colecţie 2013, Latitude, Kangoo, Kangoo Express şi Kangoo Z.E. Treptat, cei de la Renault vor oferi acest sistem pe toate modelele din gamă, pe măsură ce acestea îşi vor primi restilizările sau înlocuitorii de rigoare.
Via Renault
La modelele cu Facelift (Megane, Laguna, Scenic) si Latitude ecranul este pozitionat incomod. Acum fiind controlat prin Touchscreen, trebuie sa depui niste efort sa ''iti lungesti'' mana pentru a atinge ecranul. Inainte nu au fost probleme, comenzile fiind pozitionate pe tunelul median. P.S.: Bordul lui Megane este execrabil.