Renault: "Preţurile noastre trebuie să urce la nivelul celor ale Volkswagen"
Directorul general Renault susţine că ecarturile de preţ dintre Renault şi celelalte mărci franceze sau Volkswagen sunt scandaloase. Rezultatul? Renault va duce preţurile la nivelul celor ale Volkswagen.
Carlos Tavares, directorul general Renault, susţine că poziţionarea de preţ a mărcii franceze la nivel european este una greşită, iar următoarea perioadă va rezolva acest lucru.
Conform listelor de preţuri din Europa, Renault are cel mai scăzut nivel al preţurilor între toate mărcile franceze de volum, acestea fiind cu 2% mai reduse decât cele ale gamei Citroen (fără DS) şi cu 5% inferioare celor ale mărcii Peugeot. Mai mult, analiza făcută pe nivel de echipamente opţionale identic arată că Renault se află în medie cu 10% mai jos ca preţuri decât rivalii direcţi de la Volkswagen.
"Aceste ecarturi de preţ sunt inacceptabile şi scandaloase. Renault ar trebui să fie cel puţin la nivelul celor doi omologi francezi", spune Carlos Tavares. Conform oficialului Renault, principala problemă este reprezentată de un nivel încă scăzut al calităţii percepute, capitol la care Hyundai, Kia şi Volkswagen sunt în faţa celorlalte mărci accesibile de pe piaţă.
Primele modele prin care Renault va încerca să reducă ecartul vor fi noul Clio 4 şi electrica Zoe, obiectivul fiind acela de a aşeza cele două modele în Top 3 al calităţii percepute de clienţi. "În acest an vom anula ecartul faţă de Citroen şi ne-am fixat obiectiv să-l anulăm şi pe cel care ne desparte de Volkswagen. Vom reuşi asta repede dacă Volkswagen va continua strategia sa de cumpărare a unor părţi din piaţă printr-o politică de reduceri. Dar acesta nu este un lucru bun. Trebuie să punem punct cancerului reducerilor, care este legat direct de structura producţiei din Europa", susţine oficialul Renault.
via | Autoactu
-
adrian78, joi, 22.03.2012 11:58...
Cam gresita abordarea diferenta aia de 10% de pret e cea pe care VW ii cere pentru brand si care ramane si la revanzare daca ne raportam la Renault Opel Ford!!Deci preturile corecte sunt cele de la Renault cei de la VW ar trebui sa le mai dea inapoi mai la ales la Jetta produs in Mexic sa nu mai zic de UP produs in India unde VW face profit de 9 ori!!
-
noname00, joi, 22.03.2012 11:59
Nu consider ca VW este sfant la fiabilitate si calitate, dar consider ca diferenta de pret intre cele doua marci este una care reprezinta diferentele de calitate, fiabilitate, costuri de intretinere si reparatii. Daca doresc sa cresca preturile, atunci sa aduca si masinile si suportul la nivelul VW. Daca vor creste decat pretul nu pot decat sa rad. Cum VW are o imagine mai buna decat Renault, va disparea motivul principal pentru care cineva cumpara Renault in loc de VW.
-
Semtex, joi, 22.03.2012 12:14Foarte bine!
Mi se pare logia strategia pentru ca diferenta la calitatea asamblarii nu este semnificativa, doar materialele difera. Daca modificarile de pret ar veni insotite de o crestere a calitatii confortului, materialelor, dotarilor etc. atunci sunt binevenite. Bine, asta se intampla si cu alti constructori, numai ca Renault e unul dintre putinii producatori care dau cartile pe fata. Hyundai e cel mai bun exemplu de marire a preturilor pe sest. De ce se intampla lucrul asta? Pentru ca piata permite.
-
Carlos, joi, 22.03.2012 12:44
Renault pregateste de lansare 8 modele noi in perioada 2013-2015. Printre ele vor avea noul Twingo, Clio, Zoe, Megane, Koleos si posibil un crossover gen Juke. Pacat ca Laguna care-i o masina de baza , se lasa asteptata. Renault ar avea nevoie si de o masina de clasa mare (Latitude e un model complementar Lagunei). Sperante sunt din colaborarea cu Mercedes-Benz. @mogule, cred ca ar vrea grupul hyundai -kia sa aiba o masina ca Zoe in portofoliul lor... de fapt cred ca-si rod unghiile ca nu le mai permite eticheta sa copieze precum chinezii ca in trecut.
-
tzenu_bmw, joi, 22.03.2012 13:17renault
marca renault din pacate na venit in ultimi ani cu nici macar o noutate.... clienti care cumpara un renault sunt per total multumiti..... sa ne uitam la Hyundai care in ultimu timp a scos masini chiar foarte bune......sau lansat pe piata premium cu un model foarte bun raportat la pretul lui(Equus) Genesis a fost foarte bine primit de public.......Veloster este o noutate care are potential........si uite asa sa ridicat Hyundai intre timp Renault na prea scos nimik cu ce sa rupa gura targului......Laguna find cam cea mai buna masina pe care o construiesc....... ca sa ai pretenti la preturi mai mari(asemanatoare cu cele ale Vw)Renault mai are de papat..........
-
Carlos, joi, 22.03.2012 13:34@tzenu_bmw
Amice, fiecare model are un ciclu de viata pe care trebuie sa-l parcurga. Daca ai rabdare o sa vezi ca Renault va scoate lucruri foarte interesante, inclusiv o divizie sportiva de lux precum Alpine. Daca tu crezi ca 114 ani au trecut pe langa ei degeaba, te inseli amarnic.
-
tzenu_bmw, joi, 22.03.2012 13:50@Carlos
pai au si trecut 100 si ceva de ani degeaba..........uite ca Hyundai e o marca coreeana care in 50 de ani da clasa Reno-ului...... poti sa spui cu mana pe inima ca renault e mai tare k Hyundai.......imi pare rau daca te pun intr-o situatie jenanta........
-
Carlos, joi, 22.03.2012 13:53@tzenu_bmw
Nu jigni istoria Renault, mai bine pune mana pe carte si invata gramatica limbii romane incultule. Cand esti zero barat si incepi sa dezvolti produse pentru a acoperi goluri pe care alti constructori le-au acoperit poate cu decenii in urma, normal ca progresul e in ritm mai accelerat decat la branduri auto consacrate, insa tot ce a facut Hyundai-Kia a fost sa intre in conteporaneitate, nu sa scrie istorie prin cine stie ce produse deosebite. ,
-
Tembelus Rex, joi, 22.03.2012 14:03Sa vedeti spirite incinse - stirea va depasi 40-50 de comentarii :-)
Lucrurile sunt cu dus intors .......... multe sunt relative ganditi-va doar ca acuma cativa ani buni - 7-8-10 Renault era brandul nr. 1 la importuri in Germania ...asta spune ceva in conditiile in care Renaulturile de pe vremea aia evident ca nu se ridicau la produsele din 2012 (cu toata presiunea pe scaderea preturilor de fabricatie si a impresiei de bun de folosinta - "cu termen mai scurt:). In fine ca o parere personala este oMISCARE GRESITA din partea Renault. Idea e sa faci din rahat bici si sa si trazneasca.......dar asta e un lucru greu de realizat...... OFF-TOPIC: daca as avea bani mi-as lua la orice ora Renault sau Fiat - masini noi evident - ca sa faca altii misto de mine ca cica o sa stau prin service.....dar deocamdata nu am bani......
-
LauCalin, joi, 22.03.2012 14:09
Carlos, saptamana trecuta iti ziceam ca Renault are preturi inferioare concurentei. Ca sa vezi, mr. Tavares zice cam acelasi lucru. Ce spuneai tu, ca aberez? Of, inca o dovada ca mai am de papat laptic. :)) "Daca tu crezi ca 114 ani au trecut pe langa ei degeaba, te inseli amarnic." Problema pusa total gresit: de-asta Porsche, Ferrari, Honda, Volvo etc. sunt repetenti in ale masinilor, ca nu au peste 100 de ani in spate ca Renault? Ideea e ca timpul de cand faci masini nu e neaparat o dovada ca esti cel mai bun. Este o dovada ca existi de mult si poate fi in acelasi timp o speculatie cum ca ai trecut prin multe si esti foarte capabil. Cam ceea ce incerci tu sa faci spunand asa ceva. Ei bine la cum evolueaza piata asta nu poate fi un avantaj incostestabil pentru tine. Si apropo de Kia, in afara de Ceed sa sti ca mai au si alte modele. Si chiar modele interesante Si in State, acolo unde Renault cand s-a bagat acum muuulti ani si-a luat-o in freza. Acolo unde Hyundai, stapanul lui Kia are niste bijuterii, gen Equus, Veloster, Genesis, Genesis Coupe (masina care ar avea curaj sa se ia "la tranta" cu un Megane RS . Evident, din nou ai inteles ca Zoe e petarda. ;)
-
Enache_Alexandru, joi, 22.03.2012 14:21Salut
Mult succes si sper ca marirea de pret sa aduca si o imbunatatire a calitatii materialelor din interior. * Personal sunt multumit si am o parere buna de automobilele Renault si Dacia (practice, ieftine si bune calitativ). @All Mai aveti putin si va luati la bataie, fereasca Dumnezeu sa va creati cont pe Automarket si sa "discutati" civilizat si coerent.
-
Carlos, joi, 22.03.2012 14:22@LauCalin
Imi ziceai tu? Si eu ce ziceam? Ai vazut tu sa te bag in seama? E ca si cum mi-ai zice "apa curge pentru ca-i lichida". Asa si? Vai ce punct sensibil ai atins :)) In fine... N-ai pic de viziune. SUA conteaza fix pix in conditiile actuale de piata. Prioritatea Renault nu este sa intre in SUA, ci pe piata chineza. Legat de hyundai-kia si asa-zisele "bijuterii" aberezi ca te obicei... Eu stiu ca mici frustrari pe seama corectiilor aplicate in trecut, dar dorinta asta a ta de a te contrazice din orice trebuie sa inceteze.
-
dan_grc, joi, 22.03.2012 15:54
Ca sa ma bag si eu in seama, sa fie totul complet... cred si eu, poate gresit, ca nu este o ideea prea buna sa mareasca preturile, mai ales ca scad veniturile clasei de mijloc cam peste tot in Europa, asadar daca va avea preturi egale cu VW, dar mai mari decat Opel sau Ford, nu stiu dc si-ar creste vanzarile, dimpotriva, chit ca vor lansa nu stiu cate modele noi in cativa ani
-
Carlos, joi, 22.03.2012 16:07@dan_grc
Pretul ridicat? Asta nu a impiedicat volkswagen sa faca volume importante pana acum. Daca Renault imbunatateste calitatea perceputa la nivelul clientului, avem toate sansele sa vedem produse mai bune decat la vw. Asadar pretul platit de cumparator i s-ar parea foarte corect.
-
dan_grc, joi, 22.03.2012 16:14
Da, daca va imbunatati calitatea, chiar si asa e un moment destul de prost sa cresti preturile, imaginea perceputa de client este ca Renault are preturi de achizitie ceva mai scazut decat concurenta si eu cred ca va fi o problema cu asta, dar normal ca nu conteaza ce cred eu, ci ceea ce vor crede clientii
-
LauCalin, joi, 22.03.2012 16:14
"N-ai pic de viziune. SUA conteaza fix pix in conditiile actuale de piata." "Legat de hyundai-kia si asa-zisele "bijuterii" aberezi ca te obicei... " Ok, uite, imi cer scuze daca te-am deranjat. Dar am totusi o rugaminte: te rog mult sa nu te schimbi, sa continui ca pana acum. sa ne spui cum a doua piata auto din lume e fix pix in conditiile actuale si Hyundai si Kia sunt petarde de masini, mai ales pe langa Renault. Citindu-ti comentariile nu am cum sa nu am o zi mai buna. Multumesc anticipat!
-
lol, joi, 22.03.2012 16:25
nu va mai suparati , Carlos e un frustrat care are impresia ca detine adevarul suprem si tine oricum sa atace toate comentariile jignind in stanga si in dreapta. Asa a invatat el ca se poarta un dialog civilizat, ca la usa cortului
-
Vasilica, joi, 22.03.2012 16:33lol
In mod cert este o greseala,pentru ei sa ridice preturile la nivelul VW.Pentru acest fapt trebuie sa te si tina din punct de vedere tehnologic si investitie in cercetare.As paria mai mult pe grupul Hyundai-Kia o apropiere dar in "indepartatul" viitor. renault trebuie si este asociat cu rable ieftine si ligheane nasoale asa cum considera si acest domn are o viziune buna.
-
so, joi, 22.03.2012 16:48
sa le ridice, cine nu-i lasa? si asa nu le cumpara nimeni harburile lor!!!
-
Carlos, joi, 22.03.2012 16:53@LauCalin
Nu e suficient loc de crestere. In SUA sunt 500 de masini la mia de locuitori, iar in China de abia daca ajunge la 30 de masini la 1000 locuitori. Poti sa bagi tu cate fitile vrei, subiectul kia-hyundai si comparatiile stupide cu Megane RS nu ma pasioneaza, ce nu intelegi? Si nici restul mascaricilor fara nimic de spus de aici.
-
Carlos, joi, 22.03.2012 16:56@dan_grc
Perceptia se schimba in timp prin infuzie de capital, calitate si inovatie.
-
eu, joi, 22.03.2012 17:04parere.....
Am avut Megane 2. Tinut 4 ani vândut la expirarea garantie, facut revizii si cam atât. Aia cu service-ul mai tine si de unde cumperi masina( a se citi vitan si compania si cum o întretii) În nov 2011 am vrut sa iau C4..am vazut si Ford, VW, Mâzda..cam tot ce e mai ok din clasa compacta. Am ales...Megane 3,desi nici nu îl luasem în considerare, pt ca aveau o lichidare de stoc - discount ~4000, deci la 12800 cu rabla am motor 1.,4 turbo 130 cp, în echiparea de top. De atunci pâna acum am exact 10000km(împliniti azi) si masina se comporta extraordinar. Îmi place ca are de toate de la cd player cu bluetooth care îmi permite sa vb în "eter" si sa îmi aud interlocutorii în boxele masinii, pâna la climatronic dual, keyless entry si mai ales, faptul ca e foarte silentioasa. Asta apreciez cel mai mult...btw...îmi place ca la 130 nu simti nimic...nu auzi motorul care la vechiul M2 la viteza aia avea deja 4000 de ture în vit 5 si facea cam urât. Masina are 4 ani de garantie dupa la finalul carora va pleca catre un alt proprietar multumit ca va primi o masina f buna, întretinuta la timp si corespunzator. Din partea mea putea sa fie orice marca, nu am preconceptii ca altii si ma opresc aici! Adevarul e ca în ziua de azi doar imaginea ramasa adânc în memoria unora, mai face diferenta, caci la partea de executie, materiale, componente mai toate sunt la fel +/- un nivel de calitate în jos sau sus. Asa ca va recomand calduros sa nu va mai erijati în aparatorii diverselor marci, pt care apropo, nu sunteti decât niste vaci de muls si sa alegeti pragmatic si în concordanta cu nivelul de trai. Nimic nu mai e ce a fost domnilor... Stima
-
LUCCI, joi, 22.03.2012 18:21Renault=Volkswagen(doar ca pret!)
Parca mi-a citit comentariul de acum cateva zile ,cel de la Renault. Ii explicam atunci bunului meu prieten Carlos ca daca prin absurd un Renault ar aavea acelasi pret(la dotari si motoare identice ca parametrii,ca la fiabilitate Renault e mai bun....)cuun VW,atunci francezii n-ar mai vinde chiar nimic.Si iata ca staful francez s-a gandit,s-a gandit si a gasit solutia; vor vinde mai mult scumpind marfa! Uaaaaaau! PS -acum stiu de ce orice comentariu antiRenault de pe forum,are cel putin 25 de voturi negative! Ia zi Carlos...sau Elvis ,dupa cum spuneai...
-
AndreiRN, joi, 22.03.2012 19:56Calitatea
Global calitatea Renault este din pacate la genunchiul broastei si asta este doar din vina lor. Acuma isi dau si ei seama ca trebuie sa investesti continuu si sa fi pe toate pietele pt a fi diversificat economic dar ei au preferat sa se retraga si sa aiba o atitudine elitista si acuma simt durerea. Renault este alaturi de Fiat cand e vb de lipsa de fiabilitate. Asta vb la masini ce 10 - 15 ani vechime.
-
CV, joi, 22.03.2012 20:00Este prea de tot
Una dintre problemele cu care ma confrunt eu momendat este aparitia ruginei, cei drept si eu am avut ceva contributire la asta (am zgariat-o). Dar ma rog, garantia pentru tabla de ex la renault este de 6 ani (dacia 5 ani) in timp ce Vw garanteaza 13 ani, deci ce ziceti merita .. pretul sa fie egal ?
-
lica, joi, 22.03.2012 20:01va mari preturile? cum?
SUPER OFERTA, acum la doar 5500euro+25 de tichete rabla+avantaj client 15%+5plinuri combustibil+intretinere gratuita 2 ani ,noul reno laguna(oferta in limita stocului disponibil,adica toata productia de pe 2012)
-
Succes!!!, joi, 22.03.2012 20:32Renault face masini bune
Unii scriu doar ca sa se afle in treaba. Twingo, Clio fac dovada unei fiabilitati recunoscute. Studiile si sondajele facute pe clienti o dovedesc. De exemplu, ADAC considera fiabilitatea Twingo / Clio ca fiind „bună”, chiar „excelentă” în ultimii ani. Revista franceza "Automobile Magazine", in topul calităţii din februarie 2011, pozitioneaza Twingo pe primul loc din segmentul sau, pentru al doilea an consecutiv. La clasa compacta, Megane e deasemenea foarte apreciat: http://www.reno.ro/Megane-III-pe-locul-2-la-fiabilitate-t233213.html Deasemenea, conform statisticilor de fiabilitate ADAC 2008 LAGUNA 3 e pe locul 2 in categoria ei, la egalitate cu Audi A4 si Mercedes C-Class. Renault Scenic e recunoscuta si ea ca o masina foarte fiabila. A iestit pe locul 2 dupa Toyota Prius in studiul realizat de test-achats.be Renault Scenic la ADAC 2008 sta mai bine ca VW Touran, VW Caddy , Seat Altea/Toledo , Mazda 5, Ford C-Max, Opel Zafira. http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/default.aspx http://www.automarket.ro/stiri/modelele-renault-au-primit-eticheta-verde-adac-pentru-2008-20375.html
-
Andy, joi, 22.03.2012 20:41Renault vs restul lumii
Ca brand Renault e mai vechi decat VW si are o istorie in motorsport mult mai glorioasa (nu vorbim aici de Audi). La fiabilitate e discutabil si va dau un link cu topul ADAC pe anul trecut unde sunt multe frantuzesti in fata germanelor (inclusv Renault si Dacia) : http://autosworld.eu/2011/05/05/top-adac-fiabilitate-2011-sandero-este-e-locul-7-in-germania/. In gama actuala Koleos, Laguna si Latitude sunt ok, insa restul gamei e sub VW la ce ofera (motorizari, calitate, design, etc). Renault-ul actual e mai potrivit sa se lupte cu Skoda decat cu VW, Peugeot sau Citroen. Oricat s-ar strofoca Renault tot nu vor reusi sa scoata un concurent viabil pentru Golf sau o masina care sa fie un best seller in segmentul de lux (Vel Satis si Avantime au fost esecuri). Vaca de muls dpdv al profitului ramane Dacia. Oricum in general marirea preturilor duce la scaderea vanzarior si cum e inca criza mi-e greu de crezut ca strategia lor va produce efectul scontat.
-
antonny, joi, 22.03.2012 20:59****
Sa mareasca domne preturie Renault .....asa castiga si Hyundai piata ........
-
puimarin, joi, 22.03.2012 21:06Întrebare ???
Dacă scumpesc reduc preţu la piese ? că piesele sunt mult mai scumpe faţă de VW
-
Carlos, joi, 22.03.2012 21:12@Andy
Ma bufneste rasul de fiecare data cand vad "renault face profit pe spinarea dacia" , "renault salvat de dacia" , "vaca de muls dpdv al profitului ramane Dacia" samd. E cam aceeasi gandire cu a celor care inainte spuneau ca Pamantul e plat, pt ca nu se miscau pe o raza mai mare de cativa km. Pai ce inseamna ba baiatule 350.000 unitati Dacia comparativ cu 2.3 milioane unitati Renault si asta in conditiile in care profitul unui Renault e de cel putin 3 ori mai mare decat al unei Dacii?? Nu, nu e vba atat de profit cat de acapararea de noi piete, de castigarea cotei de piata. Legata de asa-zisa "lupta" desfasurata in mintea ta, nu pot sa-ti zic decat ca Renault e un brand cu istorie si produse remarcabile si daca a dovedit ca se poate pana acum, o va dovedi si de acum incolo. Prin "acum" nu ma refer la perioada scurta de cand ai deschis tu ochii in lumea auto. In fine, spre deosebire de Skoda, Renault nu e o sub-marca a nciunui brand si isi face propriile motoare. PS: cumparati-va Renault, lasati cliseele prefabricate
-
Andy, joi, 22.03.2012 21:21@antonny
Buna observatie. Elantra e peste Fluence, pacat ca nu au Diesel deocamdata. Noul I30 bate Megan-ul, I40 e peste Laguna. La SUv-uri Hyundai stau mai bine...doar Twingo si Clio sunt peste I10/I20; Veloster si Genesis obtin inca 2 puncte pentru Hyundai.
-
kia-kitsch, joi, 22.03.2012 21:32
Nu poti sa tragi un vant fara sa auzi de plagiatorii koreeni
-
LSM, vineri, 23.03.2012 08:01Renault vs VW
Renault ii lipseste o masina redutabila in clasa superioara. SUV Koleos arata ca din anii 2000 au mai facut si restilizat-o, o chestie total pe langa Laguna 3 este urata, partea spate strica absolut totul. Nu au reusit sa duca mai departe succesul Lagunei 1, masina subtire la timpul ei, nu inteleg de ce nu au reusit un design ca Laguna 3 coupe care este foarte frumoasa. Dupa mine Laguna 4 nu ar mai trebuii sa existe trebuie sa-i schimbe numele. Latitude este o masina corecta dar ciupeste putin de la Passat si Skoda Superb Clasa medie: Golf se vinde de 2 ori mai mult decat Megane in Europa deci Renault trebuie sa vina cu ceva revolutionar ca sa poata se castige. Personal imi place mai mult Megane Polo vinde de 2 ori mai mult decat Clio dupa mine din cauza designului, pentru ca in rest Clio este peste. Astept Clio 4 sper sa continue linia de la Zoe
-
sandman, vineri, 23.03.2012 10:01renault
f bine ca le scumpesc. asa o sa vedem mai putine rable numite renault pe strazi.
-
LauCalin, vineri, 23.03.2012 10:16@LSM
Sincer sunt de acord si nu prea cu ce ai spus. Dar ok, e parerea ta. O singura completare as avea de facut: Megane si Golf sunt in clasa compacta, Laguna si Passat sunt in clasa medie.
-
Carlos, vineri, 23.03.2012 10:30@LSM
Incearca sa scrii mai putin din imaginatie. Polo a vandut 371.454 unitati, iar Clio 304.106 unitati in Europa la nivel 2011. Ti se pare dublu?
-
DanMercedes, vineri, 23.03.2012 10:44despre scumpiri
In primul rind trebuie citita afirmatia ca un joc mediatic. Nu poti avea incredere in niste cuvinte spuse de cineva din stufful oricarei companii, fie ea si producatoare auto, cu privire la acest aspect. Eu zic ca e doar o miscare mediatica cu tenta de marketing si facut sa sperie concurenta. Acum despre Renault. Am doua. CLIO 2001-benzia, 2007-motorina Absolut nici o problema, decit chestiunile inerente (bucse, amortizoare etc) De curind nevasta-mea a primit de la job VW Polo in loc de Logan. Deci... oricit as incerca sa le alatur aceste marci nu sint compatibile, nu au acelashi segment. acelashi tip de oameni. VW exceleaza la confort si ma refer la directie, design, spatii de depozitare, ergonomie etc. asta nu face insa din Renault o masina proasta. pur si simplu e in alta gama iar acolo ishi face treaba f bine. unde ma incalzeste pe mine f mult. CONSUM. cu un plin mergind +130km/h unde se poate, fac 1000km. adica un 4,5% motorina. e un motiv destul de suficient sa am o masina fiabila si cu care sa imi fac treaba inclusiv prin europa in concedii? eu zic ca da. daca le va creste pretul o vor lua in freza, pt ca atunci sigur Hiundai si Kia vor avea de cistigat. sa nu uitam de ford si opel. Sora mea a primit Laguna 3 tot de la job. mashina de 25.000E. o incintare!!! dar consuma 12% in oras. eu nu mi-o permit. In concluzie, o masina e buna in conditiile fiecarui utilizator. pt romanashii de rind, logan, fiat, renault, skoda (modele cu dedicatie din gama compacta) si ieftine. pt alte pretentii urcam la Ford, Opel, Skoda, renault cu gama medie si tot asa. e loc pt toata lumea in lumea asta pestritza. renault nu vrea decit sa urce o treapta dar fara suportul mashinii, doar daca schimba ceva la materiale, dar cum VW, Ford si ceilalti au umblat spre minus e posibil sa fie ajunshi de renault. Bafta tuturor!
-
tzenu_bmw, vineri, 23.03.2012 11:27renault......
daca ei ridica preturile si nu calitatea.......nu fac nimik........ mai intai te ocupe de calitate si finisari interiopare si pe urma incepi sa taxezi........daca poti........ @Carlos sper ca imi permiti sa scriu mai neortograf.......nu de alta da mi lene sa tot apas CAPS LOCK.....:))))))))
-
Carlos, vineri, 23.03.2012 11:39@tzenu_bmw
CAPS LOCK nu se foloseste la punerea cratimelor sau la numarul corect de "i-uri" . Nu-i o scuza pentru semianalfabetism. Poate sa ma baneze administratorul site-ului cat vrea... asta-i realitatea! Chiar nu conteaza impresiile unui ignorant.
-
tzenu_bmw, vineri, 23.03.2012 11:56@ carlos
in ultimi 10 ani mam folosit de tehnologie ca sa scriu imi pare rau poate am uitat unde se mai pune cate un i sau vreo virgula..... imi pare rau nu mai sunt la scoala de multi ani......pe langa 70-80% din vizitatori site-ului....asta nu e o problema........la toti ne plac masinile..... sti vorba aia.....fa ce zice popa nu ce face........ Forta......
-
LSM, vineri, 23.03.2012 14:01@LauCalin
Ai dreptate cu clasele am luat-o pe miriste, scuze
-
LSM, vineri, 23.03.2012 14:08@carlos
Cifrele pe care l-am avut erau 356490 Polo, 178675 Clio3, dar nu am luat in considerare si breakul de la Clio3. Cu acestea ajung la cifra ta. Nu stiu daca este o varianta break
-
zorro, vineri, 23.03.2012 14:40zorro
Domnule tavarez sunteti cam ingamfat si arogant. cand o sa faca Renault trenuri de rulare si directii ca VW atunci sa cereti acelasi pret cu VW. Pana atunci, ar fi bine sa taceti si sa investiti mai mult in cercetare si dezvoltare.
-
LauCalin, vineri, 23.03.2012 14:50
Carlos, compara vanzarile lui Clio si ale lui Polo la nivel global si vei vedea ca diferenta nu e tocmia de aprox. 65000 de masini. Si aceiasi poveste se aplica pentru aproape toata gama Renault. Pretul mai mic decat al concurentei directe face ca vanzarile sa fie mai bune (inttr-un fel logic... toata lumea vrea o masina cat mai buna, cat mai dotata la un pret cat mai accesibil) asa cum zice ca a facut individul "Eu" in comentariul de mai sus.
-
Carlos, vineri, 23.03.2012 15:49@LSM
Hai lasa vrajeala si n-o mai intoarce ca la Ploiesti! Ca asa faceti toti ! Cifrele pe care le pui tu sunt inventate . 354.068 a facut Polo in 2010. Informatia asta o gasesti pana si pe Wkipedia. Clio are 338.245 unitati. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best_selling_automobiles_in_Europe Pentru Europa, eu ma refeream la 2011, iar situatia e cum am trecut-o eu: Polo - 371.454 Clio - 304.106 Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/cele-mai-vandute-modele-din-2011-top-10-pe-clase-de-masini-9399309/pag2 Esti un mincinos. La ce marca ai vazut tu ca un break sa faca jumatate din vanzarile modelului? Eu iti dau surse pentru verificare. Tu poti sa dai vreuna? Canci. http://www.renault.com/en/Lists/ArchivesDocuments/Renault%20-%20Atlas%20-%20en%20-%20september11.pdf @LauCalin Te bagi ca musca-n lapte! Era vorba de vanzarile pe cea mai matura piata auto -cea europeana.
-
denon, vineri, 23.03.2012 20:13Abordare noua
E normal sa-si regandeasca strategia, acum au Dacia pt.masini cu pret scazut iar Renault trebuie sa se bata de la egal la egal cu VW,Ford,Toyota, nu sa fie o varianta mai ieftina a acestora. Sunt sigur ca nu vor cere un pret mare fara sa faca un salt ceva mai mare la calitate. Renault e un brand cu istorie bogata si trebuie sa fie alaturi de ,,lumea buna,,
-
Vasi, vineri, 23.03.2012 20:43Renault e marca mea de suflet
Nici nu-si dau seama astia ce presupun afirmatiile lui Carlos Tavares. Renault e mai pregatit ca niciodata sa infrunte concurenta prin tehnologie de top si calitate. Ambitiile sunt mari, nu vad de ce s-ar rezuma la preturi de chilipir.
-
neamtu', vineri, 23.03.2012 20:56
Carlos, zi-mi si mie daca tu consideri ca este vreo marca concurenta mai buna sau la acelasi nivel cu ce ofera Renault in acest moment. Si te-as ruga sa-ti argumentezi raspunsul. Multumesc! :)
-
Marius, vineri, 23.03.2012 21:04Renault
Ce modele noi au scos Renault in ultimul timp? Fluence, Koleos, Latitude = Samsung Motors Sunt modele restilizate. Asta inseamna ca au schimbat 2 butoane si profitul este maxim. Daca scumpesc nu cred ca au mare viitor. Sau poate vor sa ridice preturile la Dacia si nu aveau cum pt ca se canibalizau. Asa ca intai scumpesc Renault si dupa un timp scumpesc Dacia. Zic si eu, nu sunt specialist.
-
AndreiRN, vineri, 23.03.2012 22:31Calitatea
Sa vedem produsele de calitate nu lauda vanzatorilor de masini. Vorbe de samsar ..... e lumea plina dar la fapte cam putini se inghesuie.
-
Devorattor, sâmbătă, 24.03.2012 10:23hahaaaa! :))
Si ce veti face daca VW o sa scada preturile,desteptilor? :))) Deja nemtii au anuntat cel putin un model low cost! Sunteti de circ! Sunt curios daca acele scumpiri vor aduce macar un mic plus de calitate, dar ma tem ca nu va fi asa...
-
Devorattor, sâmbătă, 24.03.2012 10:28@vasi: sa cresti mare!
Renault marca de suflet? :))) May Vasile, tu ai condus vreodata un Volvo, Saab, Jaguar, Lexus sau macar o Alfa Romeo? Sau daca vrei marci mai ieftine: Skoda, Seat, Fiat, Kia... Dupa ce vei conduce macar 10 alte masini, vei intelege si tu..
-
francezu, sâmbătă, 24.03.2012 12:24toti bufonii cu renault
renault e cea mai PROASTA marca auto ever! Intrebati cel putin 10 patroni de service-uri din Romania! profesionistii stiu de ce iar amatorii stau pe margine si comenteaza ca ciorile pe sarma de telegraf! am un prieten care si-a inlocuit o planetara cu 1400 ron fara manopera! si asta dupa numai 15000km! e asta o masina buna!
-
LUCCI, sâmbătă, 24.03.2012 19:38@mircea [email protected]
Mai Carlos,nu mai ne aburi cu minciuni pt. ca din cauza ta au scazut cu inca 35% vanzarile Renault in Romania. ,,sil permit cu bani jos'' trebuia sa fie ,,si-l permit cu banii jos'' cumva? Injectoare pt. 1.5 dci nu au inventat? Ia intreaba tu cativa proprietari de Clio si Logan....
-
LUCCI, sâmbătă, 24.03.2012 19:39
aburii- nu a batut tasta!
-
Pana, sâmbătă, 24.03.2012 22:13deci in concluzie...
Sa o ia naiba de concurenta ca indrazneste sa se puna cu Renault! Sa ii ia naiba pe cei de la VAG pentru ca: -au fost printre primii care au avut motoare mici supraalimentate pentru marea majoritate a masinilor de serie, -are vanzari record in mai toata lumea, pentru faptul ca Golf inca e considerata hatchback-ul momentului, -tot pe VAG pentru ca au pana la 1.4 170 CP, - tot pe VAG pentru ca au de la Up! pana la Bentley, Lambo, Bugatty, MAN, Scania... parctic acopera cam toate segmentele de piata auto -pentru ca (cica) vor sa lanseze o marca low cost in China (tocmai in China s-au gasit, "depravatii"!) -pe cei de la GM ca ("cica") au revolutionat industria auto cu Ampera si Volt, -tot pe VAG ca au tot castigat Engine of the Year cu "petarde" de motoare numite TDI-uri, la Le Mans si in Dakar tot cu TDI (si idiotii nu folosesc tehnologia pe masinile de serie cum face Renault Sport, de-aia pica la VAG turbinele in draci), -inca o data pe VAG pentru ca au facut acelasi lucru cu motoarele TFSI -pe cei de la Toyota ca au cea mai vanduta si una dintre cele mai apreciate masini din lume, -tot pe Toyota pentru ca atunci cand Renault era la coada clasamentelor de fiabilitate, cica 9 din 10 posesori de Toyota si-ar fi luat tot o Toyota (si asta nu se intampla cu mult timp in urma, gen 5-6 ani) -pe Fiat ca au un 0.9 in 2 cilindri desi are puterea mai mica decat 0.9 de la Renault insa cuplul mai bun si care a castigat titlul de Engine of the Year la categoria lui -tot pe Fiat ca au reusit aceiasi performanta si cu 1.3 Multijet, - inca o data pe Fiat pentru ca GM a ales sa colaboreze cu ei pentru motoarele diesel, -pe Ford din acelasi motiv, -pe GM si Ford inca o data pentru ca pur si simplu nu i-au dus capetele sa inteleaga ca DCI este un motor mult mai bun decat HDI -din nou pe VW pentru ca ,desi Megane si Clio sunt mai ieftine si mai dotate, Golf si Polo se vand (mult) mai bine (comparatia Laguna-Passat mai conteaza?) -pe cei de la PSA ca au avut vanzari mai mari decat Renault in Franta si ca au dat diesel-uri lui Ford (si toate marcile lui) si a colaborat cu BMW pentru diesel-ul de pe Mini! -sa ii ia naiba pe toti dobitocii care si-au facut credite sa-si ia Renault si nu au fost multumiti de masinile lor pentru ca nu stiu cum sa le conduca, - sa ia naiba pe toti criticii Renault si Dacia pentru ca nu sunt patrioti si inca nu au coborat din copaci sa vada ce inseamnao masina cu adevat buna, indiscutabil. Dumnezeu sa-i binecuvanteze pe toti sustinatorii infocati Renault care considera ca Renault e constructorul momentului iar concurenta este (mult) in spatele lor. Pai chiar asa, ce pana mea?
-
MC, duminică, 25.03.2012 13:27FAN RENAULT
Toti invidiosii cu volkswagenuri resapate sar aici vad cu impresii care mai de care mai "inteligente", dar nu vad gunoaiele din propria curte (TDI cu turbine si injectoare cazute, htp-uri cu chiulase ovalizate, electronica plina de glitch.uri etc). Renault se gandeste cu adevarat la viitorul automobilului, iar timpul va dovedi superioritatea viziunii lor. @Devorattor Compari Renault cu Jaguar, Lexus? Compari o marca de volum cu marci premium? Compari Renault cu o marca falimentara precum Saab?! tare te-a facut mamicuta ta...
-
Devorattor, duminică, 25.03.2012 14:47@fan renault...doamne ajuta!
Daca citeai mai atent, puteai observa ca am comparat Renault si cu marci mai ieftine, dar tu ori esti chior, ori nu mai ai alte argumente disponibile in a ma contrazice. Renault = cea mai proasta marca auto, nu te mai chinui! Preturi mai mici la achizitie, dar foarte mari la intretinere plus fiabilitate redusa in timp! Si nu spun doar eu asta, mergi si intereseaza-te la serivce-uri. Asemenea lucruri negative despre Renault nu dau niciunui om cu capul pe umeri motive sa fie fan Renault. Singurul motiv rational pt care cineva cumpara un Renault nou (cele din anii 90, erau intr-adevar, mai fiabile) este pretul mic! Dar, cum si ala cica o sa creasca....bye bye Renault! P.s; m-as bucura ca Renault sa plece din Romania in Maroc dupa sclavi si mai ieftini decat romanii...iar de acolo peste cativa ani probabil ii vom vedea in Congo! :)) O marca la fel de penibila ca si cele 2-3 caricaturi virtuale care o apara sub diverse nume pe aici pe site!
-
Devorattor, duminică, 25.03.2012 14:59ceva mai usor de inteles
Intr-o incercare de a ma face mai usor inteles de catre mintile luminate cu stopurile de dacie...: Oameni buni, a fi fanul unei masini ca Renault in defavoarea unor marci auto mult mai bune este echivalent cu a fi fanul unui telefon mobil ca Alcatel in defavoarea unui Samsung, Nokia sau SE. De Iphone sau Black berry nu mai zic nimic pt ca iar va dau apa la moara sa-mi sariti in cap ca nu fac comparatii corecte. Culmea ca si Alcatel e tot made in france... :)
-
LauCalin, duminică, 25.03.2012 16:00
Devarattor, cam exagerezi si tu. Pentru ca nu ar fi nimic rau in faptul ca ai fi fan Renault atata timp cat esti obiectiv, cat recunosti ca marca ta preferata pe care evident ca o lauzi ca de-aia iti place, are si lipsuri, ca toate marcile dealtfel. Aici e problema si prea putini recunosc asta. Faptul ca tu ii critici dur, cu un limbaj arogant si partial jignitor pe unii care isi spun parerea intr-un mod civilizat asta e o problema care tine in primul rand de educatie. Si evident argumetul numarul unu este ca esti frustrat daca zici ceva rau de Renault. Nu am nimic cu fanii, doar ca fanaticii mi se par de-a dreptul penibili. De oameni destepti in toate eu unu' sunt satul. Este ceva ce caracterizeaza poporul asta de multi ani si cu siguranta situatia va mai dupa mult timp. Eu nu inteleg motivul pentru care unii "fani" procedeaza asa: Renault chiar a ajuns un guru al industriei auto, deja au nervii intinsi la maxim cand mai toata lumea critica marca asta, se cred mai destepti decat restul lumii, inclusiv jurnalistii care claseaza mai mereu marcile concurenta in fata Renault cand se fac teste comparative, ei stiu adevarul suprem despre Renault si concurenta, sunt platiti sa gandeasca in halul asta?! Comentariile unora imi amintesc de discursurile lui Hitler, cand natia germana era "cea mai cea dintre cele mai cele". @Fan Renault, unui diesel serios nu ii pica injectoarele la mai putin de 150-200000 de km. Ei bine TDI-urile alea de care zici tu, inclusiv mancatoare de ulei, cu tubine si injectoare "cazute" au ajuns la multe sute de mii de km fara probleme prea mari. Doar ca unii pur si simplu nu vor sa accepte sa fie contrazisi. Faptul ca respecti o parere opusa, o analizezi si apoi raspunzi cum se cuvine inseamna si asta sa respecti marca preferata. Zi ce ziceai, electronica plina de glich? Frate, glumesti? Una din marcile recunoscute pentru asa ceva e tocmai Renault. Unii nu inteleg ca pretul mai scazut de la renault se vede ulterior undeva. Si nu sunt putini (posesori de Renault) care zic asta. Uite, tocmai asta e una din probleme. Poate pe site-ul asta nu sunt toti niste bagatori in seama, poate ca mai stiu una-alta despre masini. Doar ca tu ai o cultura auto prea "vasta" ca sa intelegi unele lucruri. Nici nu ma gandesc ca nu urmeaza "sa ma pui la punct" tu si evident Carlos. ps: interesant comentariul lui Pana. Poate ca omul asta a inteles dupa ce a tot citit pe aici ce zic fanii Renault. :))
-
BBB, duminică, 25.03.2012 18:07Renault si istorie....
De acord, Renault a scris istoria automobilului alaturi de Ford. Nu i-am auzit totusi pe Ford sa se planga de pretul prea scazut... Pe de alta parte, lasa frate sa creasca pretul. Daca ii tine, sa ajunga Laguna cat un Ferrari, care-i treaba? Prost nu e ala care cere, ci ala care da ! O sa ne cumparam masini japoneze mai ieftine si cu dotari mult mai performante si cu asta basta!
-
SaabCuantic, duminică, 25.03.2012 18:37@Automarket
"falimentarul" SAAB va participa in acest an la curse...Da, exact asa! Uitati-va pe Youtube, la "SAAB 9-3 TTA - Test teaser"...Hm? Isn't this sweet??
-
Ciprian, duminică, 25.03.2012 19:37@BBB
"Nu i-am auzit totusi pe Ford sa se planga de pretul prea scazut" Asta pentru ca Ford are deja preturile deja foarte ridicate. O Laguna 2.0dci 180 CP bine echipata e 20.000 euro. Ti se pare corect? Cine a condus masina, cunoaste piata si este obiectiv, recunoaste ca-i subevaluata ca pret. Totusi, eu nu am vazut niciun fan Renault sa exagereze asa cum insinueaza unii pe aici. Dar inainte de a te uita la scobitoarea din ochiul altuia, e bine sa vezi important sa vezi barna din ochiul tau. La asta cred ca se refera MC si are dreptate. Singurele exagerari si "omisiuni" vin din partea mancatorilor de bezele. Renault face masini bune.
-
SaabCuantic, duminică, 25.03.2012 23:57Incredibil atâta zel pro-Renault/Dacia! De ce nu vă schimbaţi denumirea în Daciautomarket?
Renault face maşini bune doar fiindcă aşa se decretează oficial pe aici...De ce nu suflă nimeni nici o vorbuliţă despre interioarele oribile care au caracterizat dintotdeauna Renault şi mai ales Dacia?
-
dan_grc, luni, 26.03.2012 18:07
@Ciprian Dupa parerea ta dc este doar 20.000 daca ar trebui sa fie 22-23.000? Pt ca erau constienti ca altfel nu prea vor vinde, si asa s-a vandut slab, din cauza aspectului, ok, dar si cu aspect mai placut ar fi vandut mai bine dar nu extraordinar, dc?? Pt ca asta este imaginea Renault, idee preconceputa sau nu, asta este realitatea, o imagine de marca cu preturi mai jos ca cele ale concurentei, adica de marca mai ieftina. Si o data creata aceasta imagine, eu cred ca efectul cresterii preturilor, chiar daca va creste si calitatea, va fi unul invers, de scadere a vanzarilor, cel putin la inceput. S-au trezit cam tarziu sa ridice calitatea, adica sa fie vizibila si perceputa ca atare. Aviz vanzatorilor din showroom, este doar parerea mea, nu am nevoie de aprobari
-
Carlos, luni, 26.03.2012 21:03Renault
Timpul va dovedi ce sunteti
-
LauCalin, marţi, 27.03.2012 00:26
Carlos, my friend, da-mi voie sa rectific: timpul va dovedi ce suntem.
-
ha ha ha, marţi, 27.03.2012 21:16mda
Luati-va toti Renault si discutam dupa ce ... timpul va dovedi ce sunt...em .Si acum sariti cu voturile negative si cu banii din buzunare pentru intretinere ...because I don_t f....g care , ha ha ha .
-
andrei, marţi, 27.03.2012 23:09renault vs passat
Buna seara...Nu va mai agitati romani de rahat cu marcile voastre germane...Va dau un exemplu din casa..Am un renault megane 2005 1.5 dci 79000 km si un passat tot 2005 2.0 tdi 71000 km....ca sa vedeti ca undeori platim doar numele de cacat...In Passat am bagat undeva la 6000 roni in reparatii (injectoare etc) iar in renault vezi doamne ca este marca de rahat nu am bagat decat motorina si ulei:)))....Deci?? trageti voi concluzia si nu mai vorbiti din wikipedia..vorbiti din propria experienta nu din auzite....O seara placuta si mult succes!!!!
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
atunci, rest in peace, renault!