Renault "Nu putem fi indiferenţi la succesul lui VW Passat. Vrem un rival pe măsură."
Şeful diviziei de marketing Renault a declarat că francezii pregătesc un model de segment mediu, capabil să se bată cu Volkswagen Passat şi cu Ford Mondeo.
De câţiva ani buni, Volkswagen deţine supremaţia în segmentul mediu graţie succesului înregistrat de toate generaţiile modelului Passat. Renault, principalul rival european al germanilor, nu poate sta cu mâinile în sân şi promite o replică pe măsură în următorii patru ani.
Oficialii francezi au dat asigurări că până în 2016 vom vedea pe stradă un automobil de dimensiuni medii, mai mare decât actualul Laguna şi comparabil cu Passat. Proiectul trebuie să primească însă acordul consiliului de conducere.
Stephen Norman, şeful diviziei de marketing Renault, a declarat că principalul adversar pentru misteriosul model va fi fără îndoială Passat. Tot el a subliniat că un astfel de model ar avea capacitatea să urce până pe locul doi în topul preferinţelor publicului european, depăşind chiar şi Ford Mondeo.
"Nu ne putem permite să privim nepăsători cum Passat se bucură de succes fără un rival pe măsură în segmentul său. 50% din piaţa sedanurilor medii este reprezentată de Germania şi Marea Britanie. Dacă vrei să devii un succes pe această piaţă, trebuie să te bucuri de popularitate în aceste ţări", a declarat Stepehn Norman.
Noul model ar putea fi din nou o reinterpretare a unui produs coreean marca Samsung, cel mai probabil SM7, însă această informaţie rămâne doar la stadiul de speculaţie.
via l autocar
-
dan_grc, marţi, 10.04.2012 15:23
De cativa ani detine Passat suprematia? 3-4 ani? Sunt peste 10 -12 ani, de la fosta generatie "s-a cam rupt filmul" concurentei, buna dimineata Renault
-
eu, marţi, 10.04.2012 15:29@dan_grc
"De câţiva ani buni.." Asa incepe articolul scris de Automarket, nu declaratia lui Stephen Norman. Sigurul film rupt e in mintea ta.
-
unckle, marţi, 10.04.2012 15:32
Daca umbla la materiale au sanse .. dat fiind designul cretinoid din curtea VW
-
dan_grc, marţi, 10.04.2012 15:33
Bine bine, este formulat aiurea din stire, toate generatiile de Passat inseamna cateva decenii, chiar si asa cam tarziu se trezeste Renault sa vrea sa se bucure de popularitate mai mare in Germania si Marea Britanie
-
Mircea, marţi, 10.04.2012 15:39
Cam tarziu? N-as fi asa sigur...
-
Ursulica, marţi, 10.04.2012 15:42
Eu zic sa stea linistiti ca o sa fie un alt esec marca renault.Dupa foarte multi ani abia mondeo ce ii tine piept in rest nesimnifiativ.Vedeti si teste comparative de specialitate cum spulbera tot.In clasa lor sunt ei asa cum si golf este in clasa lui si mai pot continua, dar ce sa ii explici unui chetoi care numai dacie a vazut toata viata lui.
-
t, marţi, 10.04.2012 15:42
si cu ce vine? tot cu samsung importat in gama renault? ca pana acum in romania se comercializeaza 3 produse samsung, drept renault. dar cum logan e nissan in africa sau renault inalte parti, la origine fiind dacia, un produs low-cost, de ce sa ne mire samsung-urile bagate pe gatul europenilor.
-
dan_grc, marţi, 10.04.2012 15:46
Renault a vandut mai putin decat majoritatea modelelor concurente in ultimii ani, nu doar fata de Passat, bine asta din cauza meltenismului de la noi, si din Vest se pare?!! , asadar ar trebui sa aiba in vedere pe cei imediat deasupra lor, dar pana in 2016 mai apar niste generatii de modele concurente, eu zic ca are un handicap de imagine in mare parte, de preturi mai mari ca acum nu mai zic.
-
LauCalin, marţi, 10.04.2012 15:47imi suna cunoscut
Imi amintesc ca in 2004 VW a promis ca va creste considerabil calitatea masinilor lor. Si s-a tinut de cuvant, mai ales in privinta lui Passat B6 si Golf V, nu? Motoare noi, gen 1.6 sau 2.0 TDI "extrem" de fiabile. Aseara am fost sa-mi schimb placutele la Beetle si mecanicul mi-a zis ceva de genul ca jumatate din norma pe luna martie si-a cam facut-o cu 2.0 TDI, 1.6 TDI. Nu e prima data cand Renault face astefl de declaratii. Imi amintesc ca atunci cand s-a lansat Megane II de exemplu au zis ca este un adevarat pas inainte. Si a fost (?). Dar cel mi se pare interesant este ca"Şeful diviziei de marketing Renault a declarat că francezii pregătesc un model de segment mediu, CAPABIL să se bată cu Volkswagen Passat şi cu Ford Mondeo. " De aici ce sa inteleg, ca Laguna nu a fost o masina capabila? Si nu ma luati cu designul, ca nici Passat nu arata cine stie ce. "Nu ne putem permite să privim nepăsători cum Passat se bucură de succes fără un rival PE MASURA în segmentul său. " Ca sa vezi, parca si asta am zis candva si amicul meu Carlos cica "mi-a inchis gura":)) Oricum, dezavantajul multora in fata lui VW nu e neaparat designul sau tehnica, cat e imaginea de marca.
-
flo, marţi, 10.04.2012 15:48
Ce scrieti voi pare mai mult a rugaciune gen "da Doamne sa nu se intample!" Sa va definesc cuvantul "speculatie" ? Automarket scrie: "Noul model ar putea fi din nou o reinterpretare Samsung (...) însă această informaţie rămâne doar la stadiul de speculaţie."
-
ScorpyonVAG, marţi, 10.04.2012 15:51@
"Nu ne putem permite să privim nepăsători cum Passat se bucură de succes fără un rival pe măsură în segmentul său. 50% din piaţa sedanurilor medii este reprezentată de Germania şi Marea Britanie. Dacă vrei să devii un succes pe această piaţă, trebuie să te bucuri de popularitate în aceste ţări" Nu am zis-o eu. Unde sunt cei care arunca cu pietre in Passat ? Doar romanii care sunt invidiosi fac asa ceva. Nu vedeti ce lauda toata lumea Passatul ? - ,,fără un rival pe măsură" Si unde sunt tipii care ziceau ca in vest nu se cumpara sedanuri, decat in Romania ?
-
Analiza, marţi, 10.04.2012 15:54super!
Laguna 3 are interior de calitate si e masina fiabila. Ideea e ca intregul pachet trebuie sa fie atractiv, iar aici se includ design-ul si dotarile high-end. Cred ca noua Laguna 4 va arata bine cu adevarat. Deabia astept !
-
LauCalin, marţi, 10.04.2012 15:58@flo
Noi ne refeream la ce au zis cei de la Renault. Si vrei sa spun un lucru, desi unora li s-ar parea greu de crezut. Zau daca nu m-as bucura sa fie asa, adica Renaulr sa lanseze un rival pe masura lui Passat (repet, nu o zic eu), pentru ca si noi, posibilii cumparatori am avea de castigat. Asta ar insemna ca Renault sa ridice stafeta si toti concurentii sa-i fie inferiori lui Renault. Pentru ca, din nou iti zic, Renault zice ca nu exista un rival adevarat pentru Passat. ;)
-
Paul, marţi, 10.04.2012 16:02@Contestatarii de profesie
Consultati clasamentul vanzarilor in Europa pe 2011 in segmentul sedanurilor medii si o sa aveti surpriza sa vedeti ca passat este primul la o distanta imensa de restul competitorilor. Volkswagen Passat - 245.110 Mercedes-Benz Clasa C - 178.345 BMW Seria 3 - 166.860 Audi A4 - 162.085 Opel Insignia - 138.755 Ford Mondeo - 86.433 Peugeot 508 - 85.699 Audi A5 - 67.487 Citroën C5 - 61.686 Toyota Avensis - 56.281
-
dan_grc, marţi, 10.04.2012 16:20
@Paul Seria 3, C-Classe, Audi a4/a5 au preturi sensibil mai mari decat restul, deci ar trebui sa le scoti din acest top, in rest arata cum au stat vanzarile, daca e unul corect intrebarea este :unde e Renault?
-
clasamente?, marţi, 10.04.2012 17:03
Francezii aleg in continuare Laguna. In 2011 situatia era urmatoarea: Peugeot 508 28,507 Renault Laguna 23,798 VW Passat 17,555 Mercedes Classe C 10,951 Opel Insignia 7,381 Ford Mondeo 4,437 Clasament marci Spania 1. Renault 188.896 2. Citröen 162.963 3. Peugeot 150.173 4. Seat 149.660 5. Ford 149.286 6. Opel 131.030 7. VW 113.011 Clasament marci Franta: 1. Renault 524.414 2. Peugeot 362.153 3. Citroen 271.273 4. VW 135.975 Clasament Cehia: 1. Skoda 2. Renault 3. VW
-
tzenu_bmw, marţi, 10.04.2012 17:13Vw Passat
va detine suprematia in segmantu lui......(segment ...non-premium) asa cum seria 3 este de 30 de ani cel mai bun din segment si S-classe la fel.....(segment premium) Renault vrea sa depaseasca Vw exact in Germania si Anglia unde Vw Passat si Golf au o reputatie extrem de buna........ ar trebui ca urmatoru 'produs' Renault sa fie o masina perfecta doar ca sa se apropie de vanzarile lui Passat.........
-
AndreiRN, marţi, 10.04.2012 18:11Simplu
Iau si ei un Nissan Maxima si fac mici modificari inainte de a pune emblema Renault si gata competitia pt Passat. Oricum le-a dat lecti la VW cu Dacia.
-
Bethurbazal, marţi, 10.04.2012 18:49Opinie
Insignia s-a vandut chiar mai bine decat Mondeo. Cred ca tinta modelului Renault ar trebui sa fie Insignia nu Passat si Mondeo.
-
Bethurbazal, marţi, 10.04.2012 18:50Completare
Urmatoarele tinte: C5 si 508.
-
O opinie diferita, marţi, 10.04.2012 19:02Renault vs. Volkswagen
De cand tin eu minte, din anii 1980-1990 , principala lupta a fost intre Renault si Volkswagen pe piata europeana. Pe urma au venit si altii din urma. Nu vad de ce Renault sa fie in urma Volkswagen. Da, in prezent Passat e lider de segment, dar nu e Dumnezeu cum vor unii sa lase de inteles. Si nu vad de ce Renault ar tinti catre locul 2 sau 3, cand e perfect capabil sa rupa gatul celor de la Volkswagen. O zi buna!
-
Andrei, marţi, 10.04.2012 21:05Parere
Cred ca marea problema a Renault e imaginea de marca. WV a incercat incepand cu deceniul trecut sa ia ochii cumparatorilor cu calitatea buna a interioarelor (la inceputul anilor 90 Renault si VW erau la egalitate in ceea ce priveste calitatea materialelor si asamblarea), au oferit o gama mult mai larga de motoare si au adus multe accesorii, inovatii, tehnologii de la marcile premium intr-o marca pentru toata lumea (lumea de afara ca ma refer la masini noi nu second) cum e VW. Renault a stat mult mai bine la design (atat interior cat si exterior), au oferit preturi mai mici insa au facut marea greseala (parearea mea personala) sa produca in Turcia (la fel ca Ford, si cine a condus Ford sau Renault facute in Turcia stiu ca nu stau atat de bine la calitatea asamblarii ca cele vestice, ca sa nu mai vorbim de fiabilitate). Cand Renault si VW au tatonat segmentul premium (Avantime, Vel Satis si Phaeton) au avut vanzari de tot rasul pentru ca existau deja firme consacrate, iar modelele lor nu ofereau numic in plus (poate doar un design dubios la Avantime si Vel Satis). Eu unul am fost si in Germania (unde normal ca masinile lor sunt majoritare) si in Anglia (unde tot masinile germane sunt majoritare, insa in categoria premium si ma refer la BMW si Mercedes in special) dar la capitolul masini medii am vazut mai multe Renault-uri decat VW si Vauxall la un loc. Daca Renault scoate un model competitiv si nu se mai zgarceste in ceea ce priveste materialele interioare, ergonomia si calitatea asamblarii bordului (la motoare si mecanica stau bine atata timp cand nu-s made in Turkey), noi cumparatorii vom avea numai de castigat, mai ales ca in ziua de azi toti mergem la drive teste si comparam produsele inainte sa achizitionam o masina noua. Majoritatea celor care-si iau masina noua nu se mai gandesc din start ca trebuie sa fie germana.
-
@Andrei, marţi, 10.04.2012 21:53
N-are nicio treaba! Laguna nu se face in Turcia.Laguna e fabricata in Franta. Chiar si asa, in Turcia Renault are cea mai moderna fabrica din zona. Asta cu toate ca acolo au fabrici si Toyota, Ford, Fiat, Hyundai etc. Numai ca lucrurile astea nu sunt stiute de multi. Oricum la Bursa se fac doar Symbol care-i un model entry-level in gama Renault, Fluence care la fel ca si Symbol e destinat strict pietelor emergente si unele versiuni de Clio. Cam atat ! Totusi daca va uitati pe site-ul constructorului in Franta o sa vedeti masini precum Twingo, Wind, Modus, Kangoo, Megane, Scenic, Koleos, Espace care sunt facute oriunde altundeva, numai in Turcia nu. Asa ca nu mai generaliza atat.
-
bat-R, marţi, 10.04.2012 22:22
singurele lucruri pe care le poti observa citind comentariile userilor la orice articol legat de grupul VAG sunt : 1) ura fara margini fata de acest concern 2) lipsa de obiectivitate 3) comentariile lui EDI80
-
Paul, miercuri, 11.04.2012 08:32@Dan_grc
Topul este corect si este postat, pe clase de masini, pe un alt site de profil romanesc. Mai mult, chiar sunt facute niste remarci legate de aparitia surprinzatoare pentru A4 si serie 3 inaintea unor berline medii care nu sunt in clasa premium. @clasamente Eu ti-am dat topul pe Europa. Tu ai gasit 2 tari in care o marca este pe primul loc, nu un anumit model, asa cum este subiectul articolului si cel al discutiilor. Da topul pe aceste tari in clasa berlinelor medii. Altfel si eu pot sa gasesc un top care sa imi convina mie, eventual in Ucraina si pe care sa-l dau ca sa dovedesc un punct de vedere.
-
TIKA, miercuri, 11.04.2012 10:13@bat-R
Cred ca si-a pus streangu insipidul EDI, nu mai iese la atac de parca ii da cineva ceva la sfarsit de an in afara de o mega m.....
-
xss, miercuri, 11.04.2012 10:15@Andrei
Avantime nu oferea numic in plus doar un design dubios?!! Esti total lipsit de cultura auto daca afirmi asa ceva si clar nu erai in preajma, ci bateai mingea pe maidan cu ceilalti copii. Acum 12 ani, Avantime era spectaculos. Avantime era un monovolum coupe fara montanti centrali, cu balamale speciale, motor de 3 litri - ceva revolutionar in vremea respectiva. Ce a facut Renault atunci, a fost ca si cum ai pune o melodie de Rammstein in anii '50 si te-ai astepta ca oamenilor sa le placa. Oricat de geniala ar fi muzica, oamenii tot o sa te priveasca ca un ciudat.
-
edi80, miercuri, 11.04.2012 11:48
Renault a dovedit ca poate face masini fiabile la preturi bune! acum ca se va bate cu vw o sa vedem si ce o sa reoseasca ,dar timpul o va decide!
-
Vasilica, miercuri, 11.04.2012 14:38
In afara de segmentul LOW si entry unde activeaza si au cat de cat vanzari, in rest sunt praf si nu spun eu asta ci vanzarile.Daca or sa ridice capul niste palme vor primi de la greii segmentului.Cum zicea un filozof timpul va decide!!
-
DST, miercuri, 11.04.2012 16:23@vasilica englezu'
Nu exista "segmentul low si entry". Ai vrut sa zici modele low-cost (insa astea NU le gasesti la o marca de volum) si nivel entry-level ce face referire la intrarea in gama de modele, versiuni, motorizari etc. Un nivel entry-level are ORICE producator. Ai invatat de masini de la vreo spalatoreasa intr-un showroom auto? Exprimarea monosilabica nu se explica decat printr-un mare gol in domeniul auto. Ai fi mai potrivit la coment fotbal. Succes! :)
-
suporter, joi, 12.04.2012 08:46concluzie...
ne place sau nu (personal nu ma dau in vant dupa ei) stirile despre grupul reno aduc cele mai multe dispute.Si vorba aia cine este urat este si iubit...
-
Mihai, luni, 16.04.2012 22:00
Vai ce concluzii filosofice ai tras mai suporterule... dai pe afara de atat inteligenta! Articolul reafirma ceea ce fanii Renault stiau deja: Renault are ce-i trebuie pentru a se impune pe piata.
-
adac, duminică, 22.04.2012 14:09Renault vs Passat
Din cele de mai sus desprind ca intotdeauna Renault este in cea mai inversunata opozitie cu VW iar sustinatorii Renault sunt foarte vehementi mai ales fata de Passat. Nu inteleg de ce. Renault Fluence miroase a plastic ingrozitor. Este o masina pe care nu mi-as dori-o. Nu se compara cu un interior de 508 sau C 5. care intradevar au clasa. Poate acest SM 7 si viitoarea lor limuzina de clasa medie sa aibe un interior mai elegant.
-
Indemn la culturalizare, duminică, 29.04.2012 21:09@adac
Lasa-te frate de comentarii pentru ca esti zero barat... cultura auto nema ! Fluence este o COMPACTA destinata pietelor emergente. Nicio treaba cu CLASA MEDIE din care fac parte 508 si C5. PS: "intradevar" se scrie de fapt "intr-adevar" ... of of limba romana!
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
Am incredere ca vor reusi sa scoata ceva care sa dea lectii la Volkswagen. Au facut-o si in trecut, o pot face si acum.