Renault: "Noua gamă de hibrizi pentru Clio și Captur are rolul de a înlocui vânzările diesel în scădere"
Renault a admis că a introdus versiuni hibride pentru Clio și Captur cu scopul de a recupera o parte din scăderea vânzărilor înregistrate de versiunile diesel.
Renault a dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles de săptămâna trecută primele sale versiuni hibride. Hatchbak-ul subcompact Clio a primit o versiune hibridă clasică E-Tech, în timp ce SUV-ul Captur va fi disponibil într-o versiune plug-in hybrid cu autonomie urbană de până la 65 de kilometri.
Oficialii Renault afirmă că principalul obiectiv a fost să ofere o variantă "verde" pentru clienții care nu doresc încă să facă trecerea la modele electrice.
"Vom putea satisface clienții care, vor să consume treptat energie mai verde, dar care să nu-și schimbe complet obiceiurile prin achiziționarea unui model 100% electric", a precizat Grégoire Ginet, director de marketing Renault pentru divizia de motoare, pentru publicația Caradisiac.
Pe de altă parte, reprezentantul mărcii franceze admite că decizia de a lansa hibrizi vine în mod natural ca urmare a scăderii vânzărilor pentru versiunile diesel ale celor două modele.
În ultimii ani, vânzările de mașini diesel au scăzut semnificativ la nivelul Europei, iar unul dintre cele mai afectate segmente din acest punct de vedere este cel al hatchback-urilor subcompacte, din care face parte și Clio.
"Știm că vom recupera o parte din vânzările reprezentate anterior de motoarele diesel. Vânzările diesel au scăzut în ultimii ani, iar hibrizii vor acoperi golul, în special într-o gamă precum cea reprezentată de Clio", a adăugat Ginet.
Via Caradisiac
"principalul obiectiv a fost să ofere o variantă "verde" pentru clienții care nu doresc încă să facă trecerea la modele electrice" Poate si-ar dori multi sa faca trecerea la vehicule electrice cu baterii dar la 35k euro cat e un Zoe nu e nici o mirare ca nu-I coada. Cred ca orice om si mai ales business ar vrea sa ruleze cu 7-8 lei pe suta de km (pret la incarcarea domestica) insa extrem de putini sunt dispusi se plateasca din start 20k euro in plus pentru a avea acces la tehnologia asta. Cat despre hibridizare, e o solutie temporara mai eficienta in oras dar mai ineficienta in exterior decat un diesel.