Renault Megane electric va primi facelift în 2026

Publicat marţi, 09.09.2025 14:25 de Tiberiu Safta

Renault Megane E-Tech, versiunea electrică a modelului de clasă compactă, urmează să primească un facelift anul viitor. Noua versiune actualizată promite un design asemănător unui hot hatch.

Constructorul francez pregătește o actualizare majoră pentru Megane E-Tech. Modelul electric va avea un facelift important în 2026 care promite să aducă un design proaspăt, apropiat de un hot hatch, potrivit spuselor unui oficial al mărcii franceze.

Renault nu a confirmat exact data în care va fi prezentat noul Megane E-Tech facelift, însă ne putem aștepta ca noul model să apară abia la jumătatea anului viitor.

Fabrice Cambolive, CEO-ul mărcii Renault, a declarat pentru publicația Autocar că își dorește ca Megane să fie repoziționat ca un model mai sportiv. „Megane E-Tech a fost prima noastră mașină electrică reală de la începutul planului Renaulution. A fost lansată într-un moment în care cererea pentru mașini electrice nu era așa de mare. Acum, ceea ce ne dorim este să avem un hot hatch sau o mașină sportivă. Aceasta este direcția în care vrem să mergem”, a declarat șeful Renault.

Oficialul mărcii franceze a confirmat că viitorul Megane E-Tech facelift va primi o baterie mai mare față de actualul model. În prezent, Renault Megane E-Tech este disponibil cu baterii de 40 kWh și de 60 kWh. Cel mai probabil, viitoarea versiune facelift va primi o baterie de 87 kWh, împrumutată de la Scenic E-Tech.

via Autocar

  • Jian de la Calafat, marţi, 09.09.2025 14:31

    Chelului, tichie de mărgăritar îi trebuie.

  • Matei_cel_nou, marţi, 09.09.2025 14:38

    Designul actual e bun. Ce îi lipsește e fix bateria de la Scenic, deși ambele sunt construite pe aceeași platformă. Dacă îl vor face agresiv precum noul Clio nu cred că va ajuta la vânzari.

  • zarnesteanu, marţi, 09.09.2025 15:11

    Ce cruda e viata asta. Alea pe combustie raman la 3 cilindri, in timp ce electrica primeste upgrade la baterie. Probabil ca Renault a inteles ca trebuie sa bage banii unde are sens. Pana la urma vanzarile dicteaza totul, indiferent de propaganda.

  • Matei_cel_nou, marţi, 09.09.2025 16:49

    S-a lansat vreo termică nouă la salonul asta?

  • ZDF, marţi, 09.09.2025 17:01

    NEIN. Keine termice. S-a decis ca planeta să fie cantonată in imobilitate.

  • Matei_cel_nou, marţi, 09.09.2025 17:26

    Mai degrabă lumea evoluează și trompetele rămân imobile în preconcepțiile lor.

  • dan_grc, marţi, 09.09.2025 19:21

    Ca tot este un articol despre Renault, chiar Clio s-a lansat, pare destul de termic .

  • dan_grc, marţi, 09.09.2025 19:35

    Greșeală, de fapt a fost lansat la Paris, chiar în timp ce salonul de la München își deschidea porțile, probabil n-au vrut sa deranjeze lansările de electrice, cu toate că Renault n-a avut nicio noutate absolută.

  • Dutz, marţi, 09.09.2025 20:00

    Poi se trâmbițează BEV-urile, se mai screm de câțiva kWh, mai vin cu niște ecrane că doar, doar vor reușii să la vândă. La ICE-uri treaba merge de la sine. ;) Oricine vrea o electrica are de unde alege, toata lumea ar putea fi fericită. Pentru cine crede tot ce zboară, lansările de “astăzi” au fost decise cu cel puțin 2 ani în urmă. Practic industria auto “trăiește” în trecut, nu în viitor, nici măcar în prezent.

  • Matei_cel_nou, marţi, 09.09.2025 20:42

    Da, e destul termic dar mai electrificat ca înainte, dar ce s-a schimbat, în afara de caroserie? Are aceeași platformă CMF-B, aceleași motoare, aceleași cutii. Cu excepția noului 1.8, electrificat. Dutz: vezi noile iX3 și GLC. Vorbești prostii.

    Dutz, miercuri, 10.09.2025 00:33

    IX3 arată ca o cismă și se știe de neue Klasse de 2 ani. Ce mai exact este prostie? Mercedes a anunțat ca scoate la pensie BEV lansare cu nici 4 ani in urma. Faptul ca majoritatea electricelor nu ating nici 60% din volumele planificate unele nici 5%, iar altele deja sunt “trase” pe dreapta. Vezi Matei, una este să vrei sa vezi imaginea de ansamblu și alta este sa te stai în obsesii inutile. Întreabă-l pe Zarnisteanu (că-i din “provincie”) cum stau vânzările de BEV-uri pe stare… apropo cum merge “uglytruck”? Știu cel puțin 6 proiecte mari de la Mercedes și Stellantis care de la platforma BEV au fost schimbate anul acesta pe platforma ICE, dar toți tac chitic. Vezi Jeep Compas de pe state (J4U) care trebuia lansat în ianuarie 2026 80% BEV și 20% ICE… este pe pauză de 7 luni pentru că-i schimbă platforma cu cea de pe Europa. Unii char știm ce vorbim și nu vorbim tot, dupa cum vezi nu are rost, obsesiile sunt de neclintit ;)

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 10.09.2025 09:51

    "A fost lansată într-un moment în care cererea pentru mașini electrice nu era așa de mare. Acum, ceea ce ne dorim este să avem un hot hatch sau o mașină sportivă." Daa, e rupere cererea acum si geme lumea mai ales dupa hot-uri electrice.

  • Calin, vineri, 12.09.2025 10:54

    Nu stiu ce design vor sa faca, insa mai nou, la Renault toate seamana intre ele dar nu ca trasaturi comune, trasatura comuna e ca nu se disting prin nimic, se vede ca sunt noi, se vede ca au tot felul de ,,taieturi" electrice, la moda, insa nu seamana intre ele ca nu se disting ci seamana si cu alte marci care sunt la fel de ,,ratacite".