Renault Megane E-Tech Electric poate fi cumpărat în România: pornește de la 33.000 de euro
Constructorul francez de automobile anunță startul comenzilor pentru noul Megane E-Tech Electric. La noi în țară, modelul cu zero emisii pornește de la 32.900 de euro.
La jumătatea lunii decembrie, Renault a publicat lista de prețuri a noului Megane E-Tech Electric, aferentă pieței din România. La noi în țară, modelul francez cu zero emisii este disponibil în trei niveluri de echipare: Equilibre, Techno și Iconic.
Clienții au la dispoziție motorul de 130 CP și 250 Nm, sau pe cel de 218 CP și 300 Nm. În ceea ce privește bateria, noul Renault Megane E-Tech Electric oferă două variante: 40 kWh pentru o autonomie de 300 de kilometri și 60 kWh pentru o autonomie de până la 470 de kilometri.
Cel mai accesibil Megane E-Tech Electric costă în România 32.900 de euro, sau 21.500 de euro dacă este achiziționat prin programul național Rabla Plus. Vine în standard, printre altele, cu proiectoare ceață LED, ceasuri de bord digitale cu ecran de 12.3 inch, display central de 9 inch, sistem multimedia OpenR Link, sistem audio Arkamys Classic, alertă oboseală șofer și Automatic Emergency Braking cu protecție pietoni și bicicliști.
Începând cu 1 februarie, Renault anunță deschiderea comenzilor pentru primul model al "generației 2.0" de vehicule cu zero emisii ale mărcii.
LISTĂ COMPLETĂ DE PREȚURI RENAULT MEGANE E-TECH ELECTRIC
via Renault
-
Seriff, marţi, 01.02.2022 16:27
Costa cat un Megane Rs de 300 cp.
-
Tatraurs, marţi, 01.02.2022 16:34
Pret de la 33 000euroi pentru 130 CP,250 Nm si o baterie de doar 40kwh? Incredibil!
-
ElectriChix, marţi, 01.02.2022 16:36
Ca toți ceilalți producători de vehicule electrice, și Renault folosește expresia „ autonomie de până la” x km. Acel „până la” ascunde faptul că acea autonomie maximă oficială se poate obține numai dacă mașina în cauză merge cu viteze mici (max. 70-80 km/oră), aerul condiționat sau căldura oprite, radioul și farurile stinse, și temperaturi ale aerului de 20-21 grade. Ciudat este și faptul că, deși bateriile mașinilor sunt identice cu cele de pe telefoane, cele de pe automobile sunt prezentate ca rezistând la un număr mult mai mare de încărcări decât cele de pe mobile.
-
ironR, marţi, 01.02.2022 17:02
100km merge in regim de autostrada, apoi 200km merge tractata, in total 300km autonomie, eu zic ca e ok.
-
alex_cu_a_mic, marţi, 01.02.2022 17:14
40kwh cu 300 km autonomie? Vise taica. La Zoe consumul mediu e undeva pe la 16kwh/100km. Megane-ul asta SUV-izat nu vad de unde ar scoate un consum de 13.3. Pretul nu indica vreo sansa de electrificare in masa iminenta.
-
ss, marţi, 01.02.2022 17:53
De ce producatorii lasa impresia ca aduc preturile electricelor mai sus doar ca sa ajunga dupa subventii comparabile cu cele ale masinilor cu motor termic? Subventia de la statele europene o fi profit pur pentru ei? Adica populatia europei sponsorizeaza producatorii de electrice? In ansamblu sunt niste baterii cu roti si cu materiale reciclate, cu materiale extrase din tari de lumea a 3-a pe 2 bani, folosindu-se de munca unor copii. Si pe de-asupra, ii auzi pe ecologisti cum incurajeaza totul aici.
-
Mircea Badea, marţi, 01.02.2022 20:30
de ce il fac atat de mare daca nu il umple macar de baterii? ar trebui sa aiba peste 100kwh.. sau asta e considerata de oras?! apropo, restul tarilor nu subventioneaza cat romania, dar noi suntem colonie, ne vinde "dreapta" de nici nu visam..
Dutz, marţi, 01.02.2022 23:04Cu baterie de 100 KW sare de 45.000… cu ceva dotări 50.000…. Hellooooo un Renault comparabil ca si spațiu cu un Tucson… deci no way!!!
-
Mircea Badea, marţi, 01.02.2022 20:33
totusi, decat sa-si ia gasca lui iohanus niste vile in plus(el isi ia oricum), mai bine pt electrice straine.
-
Edikkk, marţi, 01.02.2022 21:17
Deci să zicem ce este, pentru că producătorii neserioşi ASCUND CONSUMATORILOR INFORMAŢIA CLARĂ ŞI RĂSPICATĂ La fel şi Ford.... ...deci maşina este un PHEV (dacă am citit bine, că deh) iar 40 kwh pentru un PHEV este foarte ok dar poate duce maxim 200 km electric.... 400 km sunt vise.
-
Lucian, marţi, 01.02.2022 21:19
Ieftin. Numai inlocuirea bateriei o sa coste 20mii de euro dupa ce va iesi din garantie... Ne asteapta vremuri interesante, ca pana acum n-am schimbat niciodata rezervorul...
-
Haha, miercuri, 02.02.2022 00:05
Au aparut carcotasii de serviciu. Va obliga cineva sa il cumpărați?
-
Kirotractor, miercuri, 02.02.2022 10:34
Cât timp Dacia îi ține pe linia de plutire, Reno își permite orice experimente politic-corecte. @Mircea_Badea: Nu-i deloc mare (doar 4,21 m lungime), dar greu tot e (1,65 tone.) @Haha: deocamdată nu obligă la nimic pe nimeni politrucii, doar îi ”ajută” pe nehotărâți cu treptat mai multe restricții / interdicții, pe lângă e-stimulente aberante. Toate frăgezesc faza de rupere-n două a pisicii nu peste mult timp, care nu va consta însă numai în raderea ICE-urilor ”poluatoare” doar în bezna minții unora. CO2-ul indispensabil plantelor/vieții, dar blamat de Edikkk & Co, îi va urmări deci fără scăpare în noile ”portofele digitale”, tăindu-le automat macaroana și la cumpărături. ...Ca o Karmă inexorabilă :-)
-
Seriff, miercuri, 02.02.2022 11:40
@HAHa, da ne obliga, ne ameninta zilnic cu interzicere ICE, taxare diesel, taxare masini vechi, etc. Alternativele oferite sunt praf, interzici diesel si oferi masini scumpe, cu perforamante inferioare masinilor mai vechi, pe care 95% din populatie nu si le doreste.
-
andrei, miercuri, 02.02.2022 12:20
100km autonomie iarna si 200km vara . Probabil ajungi pana la Pitesti cu 130km/h. Iata, viitorul!
-
Tatraurs, miercuri, 02.02.2022 15:21
@Andrei,ajungi cu 130km/h la Pitesti doar daca pleci de la Ceauseasca de la Petresti cu bateria plina!
-
andrei, miercuri, 02.02.2022 16:08
@Sheriff: nu te ameninta nimeni in romania, nu mai exagera. si nici pe afara nu mai sunt asa transanti deja au dat-o cotita ca vor produce termice pana prin 2035. deci intai informeaza-te, ca nu e asa albastra situatia. daca era, nu eram nebun sa imi comand termica de curand! :); ma rog, pana vine poate le interzic astia :D
-
netam-nissan, miercuri, 02.02.2022 16:25
Doar motorul are 145 kile dar franțujii se laudă că-i mai ușor ca la Zoe cu 10%. Bateria de 400 kile la fel, e cu 20% mai suplă cică și #rezistă mult, dacă nu ia foc probabil. Acuma înșeleg de ce răposatu meu Nissan Tiida 1.6 era așa ușor și zbura ca vântu (nu sorin-ovidiu, încă la răcoare cred.)
-
Seriff, miercuri, 02.02.2022 16:32
Nu exagerez, deja sunt multe modele scoase din productie, Mondeo, Passat out, masini diesel noi aproape ca nu mai sunt, dar in schimb e o avalansa de SUV-uri electrice scumpe si cu autonomii penibile. Momentan, da, ai alternative.
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
Deși este “Mega-n” dezbătut ca și in cazul motoarelor clasice nu se conduce până la epuizarea combustibilului… așadar la in consum real plus rezerva discutam de sub 300 km autonomie, din nou vrăjeli electrice… concluzia: o minciuna spusa de multe ori, are șanse sa fie acceptata