Renault Kadjar se lansează cu un motor pe benzină şi două dieseluri
Renault a anunţat motorizările cu care noul Kadjar vine să cucerească publicul european. Clienţii vor avea de ales între un motor pe benzină şi două dieseluri.
Unul dintre cele mai importante modele lansate de Renault în ultimii ani, Kadjar, răspunsul francezilor la succesul lui Nissan Qashqai, se pregăteşte deja de lansarea sa pe piaţa mamă. Începând cu 1 iunie, francezii vor putea face primele comenzi pentru Kadjar.
Odată cu lista de preţuri publicată oficial, Renault face lumină şi în privinţa gamei de motorizări. Kadjar va fi oferit, cel puţin la început, cu doar trei motorizări, două dieseluri şi un ”benzinar”.
Acesta din urmă este un propulsor din seria turbo TCe, de numai 1.2 litri, capabil să dezvolte 130 de cai putere.
Cei care preferă dieselul vor avea de ales între dCi-urile de 1.5 şi 1.6 litri. Longevivul 1.5 dCi va oferi 110 cai putere şi va putea fi asociat, pe lângă cutia manuală oferită standard, şi unei transmisii automate cu dublu ambreiaj EDC. De altfel, este singura versiune disponibilă cu o cutie automată din gama lui Kadjar şi singura care emite sub 100 g/km.
Dieselul de 1.6 litri va avea 130 de cai şi va fi disponibil în două variante de tracţiune: 4x2 standard sau 4x4 opţional. Pentru cei care nu îşi doresc o tracţiune integrală, Renault a născocit un compromis: 4x2 Extended Grip. Acest sistem permite modelelor echipate doar cu tracţiune faţă să obţină o aderenţă ceva mai bună, chiar şi fără 4x4. Sistemul a fost deja folosit pe Scenic.
Pe piaţa din Franţa, preţurile lui Kadjar pornesc de la 22.900 de euro, însă pe piaţa din România socotelile se vor face puţin mai încolo.
extended grip ala cumva e doar treapta 1 mai scurta? din ce am citit, mi se pare marketing pur si cam atat.