Renault ia în considerare renaşterea mărcii Alpine
Carlos Tavares, al doilea om în ierarhia Renault, a declarat că echipa sa pregăteşte întoarcerea mărcii Alpine sub forma unei divizii premium. Modelele Alpine vor da dovadă de eleganţă franţuzească şi vor avea şi o tentă sportivă.
Carlos Tavares, şeful Renault, a declarat într-un interviu pentru francezii de la La Tribune că ia în considerare renaşterea mărcii Alpine. Numărul doi în concernul francez a dat şi câteva informaţii despre marca din Dieppe, subliniind faptul că modelele Alpine nu vor fi extrem de sportive, aşa cum erau predecesoarele lor, ci vor fi o "semnătură" în materie de prestigiu şi eleganţă. Practic, marca Alpine a celor de la Renault va fi o sub-marcă similară cu linia DS a celor de la Citroen.
Francezii încă suferă de faptul că nu au foarte multe modele în zona de top a segmentelor în care activează, în timp ce nemţii şi japonezii au rezolvat din timp probleme de acest gen. Modelele Alpine vor avea elemente de lux şi trăsături sportive, strategie similară cu cea aplicată de rivalii de la Citroen în cazul gamei DS. Pentru moment, francezii de la Renault spun că sunt în faza de explorare a acestei nişe şi că pregătesc modele cu eleganţă franţuzească. Totodată, cei de la Renault vor să se diferenţieze clar de Dacia şi să-şi alinieze preţurile la nivelul gamei Volkswagen, cu de care se consideră cei mai apropiaţi din punctul de vedere al elementelor oferite.
"Luăm în considerare utilizarea mărcii Alpine, care va fi atât luxoasă cât şi sportivă şi va cuprinde mai multe modele. Suntem în faza de explorare. În zona premium a segmentelor în care activăm, experimentele anterioare nu au fost de succes, dar a venit vremea să ne întoarcem. Vom întări strategia noastră în segment şi vor avea maşini cu eleganţă franţuzescă. Avem nevoie să producem maşini mai ieftine şi să ne îmbunătăţim marja de profit pentru modelele vândute. Nu este normal ca Renault să fie mult mai ieftin decât Volkswagen din moment ce nu există o justificare în ceea ce priveşte calitatea şi dotările modelelor. Chiar şi în Europa, preţul mediu de vânzare este prea mic, aşa că trebuie să aducem pe aceste pieţe şi acest gen de modele. Totodată, trebuie să subliniem şi să întărim distincţia dintre Dacia şi Renault.", a declarat Carlos Tavares.
Via | LaTribune
Se gandeste bine Tavares. E pacat sa n-o faca pentru ca trebuie redata stalucirea marcii de alta data si are istoria in spate care dovedeste ca Renault cand vrea, poate...