Renault Baby Boom: cea mai mare campanie outdoor din istoria Frantei

Publicat marţi, 08.09.2009 10:56 de Mircea Meșter

Renault asociaza imaginea unor bebelusi cu varsta modelelor sale recente in cadrul celei mai importante campanii outdoor desfasurate in istoria publicitara a Frantei.

Renault a demarat astazi, in Franta, o campanie interesanta prin care marca din Hexagon subliniaza reinnoirea gamei proprii. Simbolurile acestei innoiri sunt o serie de bebelusi care le vor zambi francezilor de pe 180.000 de panouri publicitare amplasate in toata tara.

Ideea a plecat de la faptul ca Renault a lansat nu mai putin de 18 modele noi in doar doi ani. Momentul de plecare a fost lansarea noii generatii Twingo (iunie 2007), ultimii veniti urmand sa fie Megane CC si Fluence, modele care vor fi lansate in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Campania se bazeaza pe fotografii ale unor bebelusi langa care troneaza varsta actuala a fiecarui model din gama Renault. Ideea apartine agentiei Publicis Dialog iar campania poarta numele oficial "Baby Boom Renault". Va fi cea mai importanta campanie outdoor desfasurata vreodata in Franta, cele 180.000 de panouri urmand sa fie impartite intre cele 18 modele care au innoit gama marcii.

via | Autoactu

  • andt, marţi, 08.09.2009 11:41

    Si a vorbit careva de la renault sa ne explice si noua de ce este asa inteligenta campania asta? Nu de alta dar un kinder care rade pe un afis nu imi inspira nimic. si sincer am impresia ca e o reclama la lapte cu cacao...

  • ..., miercuri, 09.09.2009 16:26
    @andt

    Chiar asa greu de cap esti ? Aparatia celor 18 modele intr-o perioada atat de scurta este un lucru de admirat si trebuie pus in valoare. Asta denota respectul si atentia acordata clientului. In total gama va fi reinnoita cu 26 de produse, dintre care 13 sunt modele complet noi, deci putem discutam aici de o noua identitate de marca. Fiecare afis o sa aiba un bebelus cu varsta si nume: Scenic 4 luni, Megane 11 luni, Koleos 15 luni, Kangoo 21 luni, Modus 21 luni, Laguna 23 luni, etc Ce-i asa greu de priceput ?