Renault atacă piața vehiculelor comerciale din China: constructorul va lansa trei utilitare electrice în 2 ani
Renault și partenerul Brilliance vor să lanseze trei utilitare electrice pe piața chineză în următorii doi ani. Constructorul francez caută să profite de creșterea pieței de vehicule comerciale ușoare, pe fondul scăderii vânzărilor de motoare convenționale.
La sfârșitul anului trecut, Renault şi Brilliance China Automotive au anunţat înfiinţarea unei societăţi mixte care ar urma să producă şi să vândă vehicule utilitare uşoare sub mărcile Jinbei, Renault şi Huasong. Obiectivul partenerilor este să vândă 150.000 de unităţi pe an în 2022.
Pentru următorii doi ani, Renault și Brilliance vor să lanseze trei utilitare electrice cu care să atace piața chineză.
Primele două modele electrice, unul de mărimea unui Kangoo şi altul de mărimea Trafic, vor fi lansate sub marca Jinbei, urmând ca la finele lui 2020 să fie lansat şi un al treilea model sub marca Renault.
În ciuda declinului pieței din China în ultimele trei luni, segmentul LCV (vehicule comerciale ușoare) este așteptat să-și continue creșterea constantă și rapidă.
Renault estimează o creștere a vânzărilor LCV în China de 11% în 2018, până la 3.2 milioane de unități, și o nouă majorare de 8-9% pentru 2019.
Via Renault