Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
Renault ia în considerare lansarea unei mărci premium, numită "Initiale Paris", anunţă Autocar citând o publicaţie din Franţa. Dacă va fi aprobată noua marcă, primul model va fi lansat în 2015.
Renault ar putea lansa o marcă premium, anunţă englezii de la Autocar citând publicaţia franceză Les Echos. Soarta viitoarei mărci a concernului Renault va fi decisă până la sfârşitul anului curent. Dacă va fi aprobată, marca Initiale Paris va fi nişa francezilor în segmentul premium, spun cei de la Les Echos. Potrivit declaraţiilor anterioare ale lui Carlos Tavares, şeful operaţiunilor Grupului Renault, primul model al mărcii premium Initiale Paris va fi bazat pe platforma actualului Mercedes-Benz E-Klasse. În cazul utilizării platformei respective, modelul ar putea folosi motoare dezvoltate de jumătatea niponă a concernului Renault-Nissan, în timp ce design-ul interior şi exterior ar fi realizat în Franţa.
Odată cu debutul modelului premium de la Renault, nemţii de la Mercedes-Benz vor lansa noua generaţie a lui E-Klasse, care va fi bazată pe noua lor arhitectură modulară. Primul model Mercedes-Benz care va utiliza respectiva arhitectură va fi C-Klasse W205, care va debuta în 2013, în timp ce noua generaţie E-Klasse va debuta abia în 2015. Marca premium a celor de la Renault ar fi destinată nişei create de rivalii de la Citroen cu divizia DS, cu toate că modelele acesteia ar lupta în alte segmente, cel puţin în primă fază.
În baza colaborării Renault-Nissan-Daimler, Mercedes-Benz şi Renault au stabilit deja câteva asocieri interesante. Spre exemplu, motorul 1.5 dCi va fi implementat şi în gamele A-Klasse şi B-Klasse, în timp ce Mercedes-Benz va construi noul Citan pe platforma lui Renault Kangoo. Totodată, viitorul Smart Forfour va fi construit pe platforma viitorului Renault Twingo, totul în uzina Renault din Slovenia.
Via | Autocar
-
MB, marţi, 05.06.2012 13:26suprematia industriei auto
Grupul Renault-Nissan-Daimler ar putea deveni numarul 1 pe viitor. Vom avea surprize, veti vedea. Au marci care acopera toate cerintele pietei: Dacia, Lada, Renault, Nissan, Infiniti, Mercedes-Benz, Smart plus alte 2 posibile marci -Daihatsu si Initiale / Alpine
-
xss, marţi, 05.06.2012 13:35@SaabCuantic
Puterea se va concentra in mainile catorva mari grupuri auto. Cine nu intelege si nu aceepta realitatea in care traim e un dinozaur si va muri de inanitie. Lipsa adaptabilitatii si prostia se platesc. E valabil si pentru tine nu numai pentru producatorii auto.
-
dan_grc, marţi, 05.06.2012 13:45
Marca premium a lui Renault e una, dar Initiale Paris? Cu nume de parfum sau de linie vestimentara nu pare o idee prea buna din punctul meu de vedere
-
oooh da, marţi, 05.06.2012 13:46
E timpul ca Audi-Volkswagen sa le pupe picioarele in semn de respect :))
-
vlad, marţi, 05.06.2012 13:47DAIMLER - RENAULT
s-a dus si calitatea mercedes
-
@dan_grc, marţi, 05.06.2012 13:51
"Renault is considering launching a new premium brand, provisionally called ‘Initiale Paris’ " - sursa Autocar provisionally = in mod provizoriu
-
OK, marţi, 05.06.2012 13:56
Renault face masini bune. La fel si Nissan. Iar Infiniti...Infiniti e altceva... e sofisticarea japoneza dusa la cele mai inalte cote
-
LSM, marţi, 05.06.2012 14:36
Pana in 2015 Renault trebuie sa scoata o masina care sa concureze cu succes Passat, Mondeo, Insignia, Laguna din pacate nu poate sa faca acest lucu in momentul de fata din cauza designului, Ce este frapant pentru mine, au Laguna Coupe care arata bestial si cea normala arata lamentabil in exterior Normal din aceasta alianta ar trebuii sa iasa ceva extraordinar
-
SaabCuantic, marţi, 05.06.2012 15:44@XSS
Dragul meu globo-snobo-conformist notoriu, am ceva mai preţios decât trupul…Nu m-am speriat niciodată de spectrul pauperităţii, al nevoilor fiziologice şi materiale sau al marginalizării sociale, lucruri sub-banale de care nu-mi pasă atâta timp cât Creatorul tuturor văzutelor şi nevăzutelor Se îngrijeşte de făpturile Sale. Iată o dogmă elementară pe care mintea ta îmbâcsită tehno-globo n-are cum logic s-o perceapă esenţialmente… Deja o văd pulverizată în neant pe Renault. Un singur model mi-a captat atenţia din toată istoria firmei: Megane RS. Frenezia cu premium a apărut pe fondul invidiei faţă de “triadă”, mai mult ca sigur. Dacă însă francezii nu se vor revela la timp în privinţa tâmpeniei în care s-au angrenat deja, atunci se va duce pe plută personalitatea lor distinctă, făuritoare de…istorie. Cine ar fi conceput ca PSA şi Renault să accepte compromisuri de o asemenea factură? Chiar nu înţeleg de ce unii exultă că “se lărgeşte gama de produse”…Degeaba îl împurpuraţi pe @vlad – omul a expus în doar câteva cuvinte un adevăr care i-ar determina pe grandioşii pionieri Daimler şi Benz să se arunce încoace din înălţimile Raiului şi să ne strige revoltaţi “Opriţi-vă, nebunilor, mergeţi prea departe!”… Lumea auto va pieri până la urmă, poate înaintea pieirii lumii în general…De ce? Simplu: din cauza abundenţei demografice, la cote antologice, a unor clienţi gen XSS, năpădiţi de pretenţii XXL şi tributari unor mentalităţi XXX...
-
dan_grc, marţi, 05.06.2012 16:09
Uau, e bine ca mai schimbati cate ceva, dar vechiul sistem de afisare a comentariilor era mai usor de urmarit, asta este obositor dupa parerea mea
-
dan_grc, marţi, 05.06.2012 16:11
Ori am avut eu o problema ori s-a schimbat grafica in cateva minute inapoi:)
-
Calingura, marţi, 05.06.2012 17:30sah la XSS
Din nou trebuie sa fiu eu comunist si turnator si sa ma plang ca nimeni nu modereaza discutiile. Este bine sa fie discutii aprinse dar sa ii spui unui coleg ca e pur si simplu prost este deplasat. Cat despre Initiale Paris cred ca o sa dea faliment din prima zi daca pastreaza intreaga denumire. In plus trebuie sa se adreseze pietei din Asia sau America. In Europa chiar daca ar aduce un plus de valoare peste nemti tot nu ar vinde mai nimic; vezi Lexus si Infiniti (care parca 80% vinde FX, restul praf in ochi)
-
Vasi, marţi, 05.06.2012 19:59@SaabCuantic
"globo-snobo-conformist notoriu" Ceea ce a scris xss n-are nimic de-a face cu snobismul sau conformismul, ci e pur si simplu o observatie a lumii in care traim. Faptul ca tu creezi diversiuni si ametesti prin fonfleuri credibilizate cu exprimari bombastice pentru cei mai saraci cu duhul, n-are nicio relevanta in contextul actual. Privind mai atent, comentariul tau n-are "coloana vertebrala". De fapt tot ce ai scris e un non-sens. Si e vorba de supravieturire aici, nu e nicio invidie. Rautatea si invidia vine doar din partea voastra, a sustinatorilor celorlalte grupuri auto concurente.
-
xss, marţi, 05.06.2012 20:08@vasi
Lasa mah, unii se cred atat de importanti incat au impresia ca daca arunca niste fumigene, imediat ii baga cineva in seama. Realitatea ii loveste in orgoliu si de aia se rascolesc ca viermisorii.
-
chuck norris, marţi, 05.06.2012 20:19reno marca premium?
fiti linistiti ca reno nu va detine nici o suprematie(ma refer la masini premium) sunt sigur
-
Jupan, marţi, 05.06.2012 20:20Se stieee
Renault e sefu la masini
-
george, marţi, 05.06.2012 20:27i love zoe
Parca era vorba de o divizie premium SPORTIVA Alpine. Indiferent cum se va numi, va fi ceva spectaculos cu siguranta (design, tehnologie, performante etc). Creativitatea ultimelor concepte dovedesc net superioritatea in fata concurentei.
-
LauCalin, marţi, 05.06.2012 21:08
Este un risc enorm pe care ma indoiesc ca in cele din urma si-l va asuma. Pentru ca Renault este un constructor recunoscut pentru orice in afara de premium. Renault stie sa faca bine masini de masa si low cost. Asta s-a intamplat dintotdeauna pentru ca pe asta a mizat Renault mereu. Si sa schimbi tu mentalitatea unei piete in doar 3 ani, sa-i faci sa renunte la un A6 sau Seria 5... ma cam indoiesc ca o vor face prea multi. Deci cel putin teoretic eu nu vad nicio sansa unei asemenea marci si sunt aproape sigur ca nu va exista. POATE doar daca vor miza pe imaginea Mercedes in Europa si pe Infiniti in State, unde mai mult ca sigur nu au sanse prea mari.
-
Alpine, marţi, 05.06.2012 21:31@LauCalin
"Renault este un constructor recunoscut pentru orice in afara de premium" Da, daca te-ai nascut ieri si esti complet ignorant. De-a lungul istoriei insa Renault are multe exemple de masini a caror calitate a fost descrisa ca fiind premium: Renault 50HP, Reinastella, Renault 16 (primul hatchback premium), VelSatis etc. O tot dai cu Renault. Ce nu pricepi tu e ca viitoarele modele premium nu vor fi cu sigla Renault ca la Citroen de exemplu, ci vom discuta de o divizie separata in stilul Infiniti.
-
SaabCuantic, marţi, 05.06.2012 22:28Herr Vasi, setzt euch, bitte!
Ca de obicei, Vasilică se inverşunează să-l anihileze “exegetic” pe Cuantic…Însă condiţia necesară şi obligatorie pentru a sensibiliza auditoriul mai mult sau mai puţin emerit este să stăpâneşti limba română de la pedant la impecabil…Dar, mă rog, nu-i “nicio” problemă; fie ţie după pofta inimii tale! Faptul că (între o propoziţie subiectivă şi una completivă directă nu se pune virgulă, nici măcar la sfârşitul subordonatei! în schimb, se pune neapărat după “de fapt”) tu şi “siamezul” tău XSS vă raliaţi trup şi suflet Noii Ordini Mondiale nu denotă pragmatism sau maturitate, ci orbire raţională acută, propagandă interesată şi inflexibilitate întru pierzanie…”Să nu vă potriviţi cu acest veac, ci să vă schimbaţi prin înnoirea minţii, ca să deosebiţi care este voia lui Dumnezeu şi ce este bun, plăcut şi desăvârşit.” (Romani 12:2). Aceste epitete universale i s-ar atribui lui Renault doar în măsura în care ar rămâne fidel ideologiei de calitate care îl caracterizează prin prisma timpului şi care a fost menţionată mai sus de veşnic echilibratul LauCalin. Uite că am adaptat un verset “anacronic” unui “context actual”, ce zici de asta? Şi nu mai înţepa sub centură “concurenţa” (practic a cui? a struţo-cămilei?), deoarece vom ajunge la un paradox greu de rumegat la prima vedere: VAG să devină în mod involuntar, făcând abstracţie de noile practici ale lui Daimler şi BMW (prin cooptarea tehnologiei hibride de la Toyota), “puritanul” industriei auto germane, chiar dacă şi acest conglomerat asamblează maşini prin alte regiuni ale Globului! Wow, chiar aşa pare; lăsaţi-mă să-mi revin din uluială…@Scorpyon, fericitule!
-
chuck norris, marţi, 05.06.2012 22:52george
uita-te la test drive pejos 208 ca ti-am raspuns
-
SaabCuantic, miercuri, 06.06.2012 00:34Stooooop!
Îi rog serios pe “amicii” mei să nu mă mai şicaneze pe motive politico-religioase; eu expir antiglobalizare prin toţi porii, now and forever, ireversibil, iar cine nu se împacă cu această axiomă să împrumute eşarfa zeiţei justiţiei şi să se lege la ochi cu ea (a se citi: să ignore rândurile mele). Ca iubitor tradiţional de maşini, am datoria de conştiinţă să mă manifest temeinic şi energic împotriva fenomenului generalizat de alterare conceptuală şi denaturare calitativă; evident, nu-mi place în fond lupta ideologică, fiindcă port şi eu povara de a fi om, de care nu mă pot dezice, ci aş vrea să ne concentrăm exclusiv pe pasiune şi elocinţă, chiar şi pe tehnocraţie, dar n-am încotro, deoarece dezintegrarea fibrei vitale a lumii auto capătă proporţii halucinante zi de zi…Faptul că alţii preferă să doarmă în front sau să se prefacă obtuzi nu mă priveşte pe mine, fiind o chestiune pur educaţională (incluzând înclinaţiile…native). Dar să-i sărim la beregată lui Cuantic doar pentru că îndrăzneşte să nu se înscrie în “trend” mi se pare un afront inadmisibil! Deci am lămurit-o odată pentru totdeauna, da? Să fie pace…una relativă, de circumstanţă sau de politeţe, dar ar fi mai bună decât nimic ( a se citi ciorovăială). Hai noapte bună!
-
Vasi, miercuri, 06.06.2012 08:43@SaabCuantic
Cu fiecare comentariu devii mai ridicol . Delirul persecutiei, faptul ca scrii despre tine la persoana a 3-a indica un narcisism patologic si o megalomanie fara limite. La fel putea fi descris si Andres Breivik. Cine stie, maine iei un AK47 si ne omori pe toti... pentru ca tu n-ai forta de argumentare, iar noi n-am pus virgula unde trebuie... Strecurata in elucubratiile sfertodocte gasim urmatoarea afirmatie: "VAG să devină în mod involuntar (...) “puritanul” industriei auto germane " Aici am ras de m-am stricat . Vai ce sa-ti povestesc! Esti fan Volkswagen... despre asta e vba aici? Du-te frate invartindu-te cu volkswagenul tau!
-
Calingura, miercuri, 06.06.2012 12:21
Penibil nu este ce spune Saab (chiar daca exagereaza poate uneori) ci acest sistem de manute colorate care poate fi abuzat mai ceva ca o liceeanca. Este pacat ca din cauza unor copii cu prea mult timp liber care se pun pe sters cache-ul si revotat sa se afiseze eronat balanta parerii colective. In plus sistemul este oricum prost reglat: Lau Catalin are comentariul ascuns la un scor 12-18. Cat de stupid. Doar pentru ca sunt cu 50% mai multi contristi privam cititorii de rationamentul lui?
-
chuck norris, miercuri, 06.06.2012 12:46e clar
e musamalizare
-
fanu lui c.norris, miercuri, 06.06.2012 12:55..
Bunicul m-a invatat ; cand vrei ceas- - cumperi elvetian, cand vrei electronica ,cumperi japoneza , cand vrei masina , cumperi NEMTEASCA. Ori ce cumperi ,sa cumperi de la un popor cu traditie.( Pe timpul regelui in Arad era o fabrica de potcoave si caiele , iar comunistii au facuto fabrica de ceasurii, ceasurile de masa mergeau 2 zile si 2 ani mergeai tu la reparat cu el.)
-
mntsn, miercuri, 06.06.2012 13:362 raspunsuri
@MB: vezi ca Daihatsu e in ograda Toyota, n-are nicio legatura cu Renault-Nissan. @Cuantic: eu ti-am mai spus ca ne framantam degeaba. Despre puritanismul VAG...cam acolo se va ajunge. Subscriu si la ideea: "Frenezia cu premium a apărut pe fondul invidiei faţă de “triadă”, mai mult ca sigur." Asta e clar ca buna-ziua, toata lumea vrea sa fie premium, toti se viseaza luxosi. Orice janghina de marca (scuze de expresie, fara nicio legatura la Renault) are pretentia ca poate sa se incadreze langa Audi, BMW si Mercedes. Dar nu e fratilor asa. Ca sa fii premium e nevoie de mai mult decat un climatronic, tapiterie de piele si lumina ambientala care isi modifica culoarea. Nici macar toate modelele triadei nu se pot numi premium.
-
Calingura, miercuri, 06.06.2012 13:44fanu lui c.norris
Ca sa mergi la sigur asa ar fi mai simplu. Sa mergi pe traditie. Doar ca in realitate lumea e in schimbare. La amplificatoare cel mai bine vazuti sunt japonezii dar sunt cateva marci americane cu niste produse super-exclusiviste care numai e le fabrica. La masini nemtii au oferta bogata si solida dar daca intri intr-un lexus si nu ti se apleaca de la atata lemn ai sa constati ca au materiale si finisari mai bune. Si asa mai departe. Sa dam si celor de la Renault o sansa mai ales ca nu sunt de ieri de azi pe piata. In teorie ar sti ei cum se fabrica luxul.
-
john, miercuri, 06.06.2012 13:58excelent!
O stire pe sufletul meu! Muriti de ciuda sobolanilor! Renault are un aport deosebit in evolutia automobilului, dar ce sa le ceri la niste copii de 15 ani?
-
SaabCuantic, miercuri, 06.06.2012 15:26Ultimul foc
Din câte ştiu eu, veritabilii infatuaţi sunt doar cei care au parvenit material şi/sau care au dobândit o cotă de popularitate, recte ultramediatizatul Bute, victimă a propriului “sistem de valori” autoinoculat. Sărăcimea poate cel mult să se lase antrenată de vârtejul iluziilor individualiste, iar intelectualii de suprailuzia că ar reprezenta principalul sau unicul “modus pensandi” universal valabil în ochii virtualilor suporteri. Deci n-ai nimerit-o cu “diagnosticul psihosocial”; nu voi răspunde eu în locul lui Breivik la Judgment Day, dar pe tine, Vasilică iarbă toxică, te-aş reeduca puţin, deci nu te-aş lichida propriu-zis, cum te lamentezi tu (de fapt, cine suferă de mania persecuţiei?), iar încercarea la care te-aş supune ar fi straşnică: te-aş pune la muncă fizică susţinută, cot la cot cu mine, iar dacă ai rămâne în urmă, ţi-as oferi singurul argument palpabil pe care îl tot invoci – doar gargara-i de tine! Mai degrabă tu m-ai ciurui cu arma, chiar aşa ţi-ar şi plăcea, dar na! de ce să nu impresionezi niţel publicul atribuindu-mi mie înclinaţii “dovedibile” de criminal feroce?... Hahahahahaha! Recunoşti acest hohot? Nu am proprietate intelectuală pe AM asupra lui, dar îl voi folosi “în context”…Eu iubitor de VW?! Bine, sunt retardat, psihopat, anarhist, radicalist, extremist, globofob, inadaptabil, orice vrei tu, dar VAGonist în nici un caz…Asta da jignire! "Germanele" sunt...bune, utile, frumoase, de regulă fiabile, multe realmente premium ( termeni simplişti, dar uşor constatabili!), dar nu mă pot cuceri vreodată, lipsindu-le prin natura firii lor acel "something crazy" cu care să mă pot identifica pe tărâm ideatic...Aşadar, un Saabist îţi poate tolera orice afirmaţie potrivnică, dar, dacă l-ai făcut amator de “germane”, n-o să ţi-o ierte niciodată! Nu-mi mai irosesc mintea cu războiul acesta morbid; tu învârteşte-te în cercul tău propriu şi evită-mă pur şi simplu! Eu nu sunt omul care să te lase să cazi sau sau să te împingă în hău dacă te-ai ţine doar de o rădăcină pe buza prăpastiei, dar tu aşa crezi…Iar dacă nu te-aş recunoaşte pe stradă, te-aş invita la o bere (deşi nu beau) şi astfel poate ai cunoaşte un alt om decât ţi se pare ţie că descoperi aici la parametri “indignabili”. Bye! @mntsn, aşa ar trebui să mă comport, cum just îmi reaminteşti tu, dar ce să fac dacă mândrul şi impozantul Vasi are oroare cuantică?...L-am trimis înapoi în coteţ, fiindcă a vrut să-şi depăşească neclintita-i condiţie precară. Crezi că “faţă în faţă” s-ar mai fi pretins un psihiatru ultraspecializat, indemontabil, şi un critic-ritor de anvergură al Cetăţii? Altfel, ai observat că, de ceva vreme încoace, ultraşii Renault-Dacia atacă…”germanele”? Da, ei vor să fie receptaţi la unison ca “exclusivişti” doar prin prisma faptului că marşează pe alte mărci decât “desuetele” nemţeşti; în plus, resping şi “suedezele”, fiindcă realizează prea bine că produsele R-D n-au nici pe departe design-ul deosebit al acestora. Exact: tehnica nemţilor şi imaginaţia suedezilor nu le convin acestor “fani” ca Vasilache, care eşuează într-un conformism dictat de mass-media autohtonă…Oricum, aşa cum scrie şi în titlul intervenţiei mele, a fost ultimul meu foc în ceea ce-l priveşte. Dacă vrea neapărat să păcăne în gol mai departe, n-are decât! Gloanţele din ’89 s-au tras şi pentru acest drept natural :) @Calingura, ai dreptate: teoretic, Renault AR PUTEA să conceapă produse premium, dar să nu se pună în postura elevului care, deşi îl duce bila, tot nu se poate abţine să tragă cu ochiul la examen în foaia colegului, ca să fie sigur că va obţine rezultatul scontat…Să se încumete exclusiv pe cont propriu, fiindcă, dacă ţi-ai încrucişa genetic nevasta cu o femeie care îţi fură ochii, n-ai avea pe urmă una mai bună sau mai frumoasă, mai ales dacă o iubeşti aşa cum este! Prin urmare, mă îndoiesc că fanii tradiţionali de Renault acceptă şi avizează operaţiunile hazardate la care se gândesc şefii concernului în perspectivă pur mercantilistă… Cui mai are timp de lectură îi sugerez două eseuri ale aceluiaşi autor, pe care eu îl simpatizez de mult timp, Ovidiu Hurduzeu: “Sclavii fericiţi – Lumea văzută din Silicon Valley” şi “A treia forţă: România profundă” (cu accent pe capitolul “Hipercomplexitatea păguboasă”). Lucrările respective n-au legătură explicită cu lumea auto, dar nişte conexiuni implicite foarte importante tot s-ar putea exersa…Baftă!
-
mntsn, miercuri, 06.06.2012 16:13@Cuantic: asa e, am observat
Unii dintre acesti ultrasi Renault-Dacia au deja un fel de paranoia: m-au atacat chiar si atunci cand am zis ca imi place Espace, un monovolum clasic, de clasa medie pe care l-as prefera in forma actuala, inclusiv cu faceliftul recent anuntat. Fii atent aici raspunsul lor: trebuie schimbat, ca s-a invechit si nu mai tine pasul cu concurenta, iar eu, daca spun ca imi place sunt un fals fan Renault si ma opun progresului marcii si numai din complezenta spun ca imi place, dar in realitate eu imi doresc sa ramana invechit si in urma concurentei. Deci fanii Renault se pricep si la introspectii psihologice mai nou....te doare mintea. Citatul exact: Unii pur si simplu nu doresc ca Renault sa progreseze. Ma-am saturat de lupi in blana de oaie, pseudo-fani si alti prefacuti ! Hai mars !
-
News, miercuri, 06.06.2012 16:21
Am auzit ca si Dacia vrea sa lanseze o marca premium- Initiale Ciorogarla. Se asteapta comenzii de 50.000 de masini in prima saptamana din luna a 13-a a anului in curs.
-
Spikey27, miercuri, 06.06.2012 16:26...
Mai nou,acum daca vrei sa supravietuiesti,tre' sa fii puternic...de fapt nu e o chestie noua,ci veche...de cand lumea...e selectie naturala pana la urma...oricat ne-am amagi noi oamenii ca nu-i asa...referitor la alianta asta dintre Renault-Nissan si Daimler...chiar nu stiu ce sa zic...om trai si om vedea,dupa cum e vorba...
-
LauCalin, miercuri, 06.06.2012 20:27
Alpine, ai dreptate! de-aia au avut continuatitate, urmasi, vanzari bune incat nu au rezistat mai mult de doua generatii, alea de care zici ca au au fost premium. De-asta numai 16 a avut urmasi Renault 16 nu a fost premium. A fost o masina de familie practica, o masina fiabila care s-a vadut foarte bine. Urmasul a fost renault 12. Si nici Vel Satis nu a fost premium. Daca Vel satis era premium, inseamna ca premium au fost si Peugeot 607, Nissan Maxima sau Toyota Camry, concurentii directi mai bine spus. Nici Latitude... compara-le cu un Clasa E si vei intelege de ce. Alea sunt premium. Vanzarile lui Vel Satis demonstreaza ce am zis... este un segment unde Renault risca daca se bage. Si asa cum am zis, nu poti sa obisnuiesti piata cu ceva nou in doar 3 ani. Daca esti baiat inteligent si intelegi, daca nu da-te mare in continuare ;)
-
LauCalin, miercuri, 06.06.2012 22:01
Calingura: 1. nu inteleg de unde atata inversunare pentru acest feedback pozitiv sau negativ. Nu inteleg de ce unii sunt atat de afectati daca primesc voturi pozitive sau negative. Frate, daca ai ceva de spus si unii sunt de acord cu tine, bine. daca nu, iarasi bine. Sincer nu dau nici doua cepe degerate pe aceste voturi. Opiniile mele nu au nicio legatura cu voturile. 2. chiar nu-mi pasa cine e de acord si cine nu e de acord cu mine. Tot ce fac e sa-mi spun o parere. Daca unii considera ca ii atac, ca nu sunt atat de destept ca ei e fix problema lor. Atata timp cat pot sustine cu argumente ce cred si gandesc... pace! Singura chestie care ma intriga e doar lipsa minina de bun simt si de respect reciproc. Ori cultura civica nu poti sa faci cu unu' care, cel putin teoretic, are cei 7 ani de acasa.
-
io, miercuri, 06.06.2012 23:21
@LauCalin - te contrazic, Renault 16 a fost premium. Mai invata! @Automarket , sper sa-mi lasati link-ul. Multumesc! http://www.autolatest.ro/stiri-masini/primul-hatchback-premium-a-implinit-45-de-ani-remember-renault-16-1965
-
LauCalin, joi, 07.06.2012 14:23
Multumesc pentru link. Faptul ca 16 oferea dotari de top pentru vremea lui e cat se poate de adevarat. In acelasi timp consider ca defapt 16 este parintele hatchback-urilor si ca Golf I s-a inspirat de la el (vezi forma spatelui de exemplu). A fost ceva in genul lui Latitu de in prezent sau Vel Satis acum 10 ani. Dar cu toate astea calitatea generala lui 16 nu se ridica la nivelul lui Mercedes. Si nici pretul. De-asta am zis ca nu a fost premium.
-
Istoria Renault, joi, 07.06.2012 16:31
@LauCalin Alooo, atentie, Renault nu a afirmat ca Latitude e masina premium si nici ca inlocuieste VelSatis. Latitude e doar un model complementar Lagunei (clasa medie). De unde pana unde bagi Latitude in ecuatie?! Hai nu mai scrie din imaginatie. VelSatis a fost insa cu totul altceva... avea aspiratie la usi, adevarate fotolii si un feeling general premium la nivelul anului 2001. La fel si Renault 16. Nu sunt diferente la calitate intre un BMW E39 din 2001 si un Renault VelSatis din acelasi an de exemplu. Deci inca odata, nu compara Renault 16 la standardele de azi. Renault 16 a fost premium la nivelul anului 1965 si da, se putea compara la calitate cu Mercedes-Benz , asa cum Renault 50HP se putea compara cu Rolls-Royce Ghost in 1909.
-
LauCalin, joi, 07.06.2012 16:50
Nu are rost sa mai comentez ceva despre Renault. BMW E39 = Vel Satis (unul era 35000 de euro, altul pornea de la peste 40000) dpdv calitativ. S-a inteles ca m-am referit la Renault 16 la calitatea de azi si oricum se putea compara cu Mercedes Benz din anii '60 (in conditiile in care in anii '60 Mercedes facea masini care ajungeau la muuulte sute de mii de km fara probleme, deformare controlata la impact etc. ... doar ei si Volvo faceau asa ceva). No comment. mai bine stau "pe tusa" si ma amuz. N-are rost sa ma mai bag.
-
io, vineri, 08.06.2012 09:06
@LauCalin Te amuzi tu degeaba. Renault avea masini fiabile, insa nu asta-i chestiunea in discutie aici. Fiabilitatea si calitatea premium data de tehnologie si interior, nu sunt acelasi lucru. Dar deh, n-ai recunoaste nici in ruptul capului ca ai gresit. Cand esti prins la colt ingramadesti laolalta tot ce-ti trece prin minte, dar asta nu inseamna ca esti tare in argumentatie. Inseamna doar ca-ti plac salatele.
-
Mircea, vineri, 08.06.2012 09:29
@io hey macar a aflat lucruri noi... nu de alta , dar ramanea cu impresia ca "Renault este un constructor recunoscut pentru orice in afara de premium" dupa cum el chiar scrie mai sus... ps: parca mi-l si imaginez stand el pe "tusa" , "amuzat", cu un zambet tamp pe fata
-
LauCalin, vineri, 08.06.2012 14:23
Fanii Renault au un caracter aparte. Sa mai spuna cineva ca fanii VW su BMW sunt ultrasi... Chiar traiti in lumea voastra de inteligenti. Nimic nou, tipic romanesc. Incurcati declaratiile oficiale Renault cu parerea posesorilor si asta e cam grav. Dar fie cum ziceti voi.
-
@LauCalin, vineri, 08.06.2012 15:17
Adica n-ai scris tu toate astea de mai sus? Adica nu ti s-a raspuns cu argumente reale, logice si pertinente? Ba da, dar asta nu inseamna ca imediat ce esti prins pe picior gresit nu poti arunca pastila cu asa-zisii "ultrasi". Indiferent cati posesori Renault vor scrie aici, indiferent cate topuri de fiabilitate cu modele Renault ti se vor arata, intotdeauna vei forta o derogare si vei inventa / imagina diferite scuze. E stiul care te reprezinta. N-ai pic de caracter sa recunosti cand ai gresit. Ca si acum cand te-ai intors cu un comentariu dupa ce declarasei anterior pe un ton "superior" ca te vei sta si te vei "amuza de pe tusa". Si mai vrei sa credem ca nu esti disperat...
-
xss, vineri, 08.06.2012 22:30
In 2001 VelSatis se putea compara lejer la calitatea fabricatiei si materiale de interior cu BMW E39. Velsatis avea frana de parcare automata (unicat pe vremea aia) , un tip nou de suspensie multi-link patentat de ei, iar interiorul era imbracat in piele de cea mai buna calitate si lemn nobil. Toate astea iti creau un confort deplin. Venea doar cu motoare V6 pe benzina, respectiv diesel commn-rail. Pretul era undeva in jur de 35.000 euro si ajungea la ~40.000 cu extraoptiuni. Am tinut sa mentionez lucrurile astea, pentru ca unii de aici habar n-au ce inseamna VelSatis.
-
LauCalin, sâmbătă, 09.06.2012 13:30
Deci tu imi spui ca Renault avea piele de cea mai buna calitate (gen Mercdes Clasa S sau Seria 7, ca alea aveau atunci piele de cea mai buna calitate si lemn nobil "a la Bentley"), motor V6 (asa, si? numai Vel Satis avea?), diesel common rail (de ce puteri?, baza din cate stiu la Seria 5 pornea de pe la 140 CP si ajungea la peste 200 CP), totul la... hai sa zicem 40000 de euro. Tipic Renault! Ai naibi nemti, nu stiau ca era o idee mai buna sa procedeze la fel si eventual sa aiba pretul de pornire pentru Seria 5, sub Vel Satis, ca sa fie mai tare decat Renault. Defat stai, ca nu aveau cum... si Seria 5 si Vel Satis erau cam la fel. Si ca sa nu te bag in ceata: motivul pentru care se fac comparative intre masinile premium si non premium este acela ca ofera lucruri care se pot compara (gen putere, cilindree, spatiu, clasa din care fac parte etc) pana la un punct, NU pentru ca se compara si dpdv calitativ si mai ales al fiabilitatii. O masina premium si non premium dupa 250000 de km, exploatate in conditii asemanatoare se comporta atat de diferit... In cazul asta, ce spui tu inseamna ca nu e nicio diferenta intre premium si non premium. Intelegi acum? Daca totusi nu vrei sa intelegi, cumpara-ti Laguna si bucura-te ca ai o masina echivalenta cu Seria 3 sau Clasa C, ca sa nu zic Latitude comparativ cu Seria 5 si Clasa E. Si apropo, ca tot imi spuneau fanii Renault de fiabilitatea lui Megane III (masina care e de doar cativa ani pe piata), ca e un exemplu de fiabilitate, conform JD Power si ADAC. Atat de bun exemplu incat anul asta JD Power nu mai spuen nimic de ea. Cand am zis sa vorbim de fiabilitatea lui Megane, multi de aici nu au inteles de ce. Si totusi faci bine ca nu iti spui numele. Nici eu nu mi l-as spune daca as fi in locul tau. Deci statul pe tusa, in opinia ta inseamna disperare. In opinia mea inseamna sa nu ma leg de orice cunoscator in ale masinilor. Renault are si parti bune, a avut multe initiative si a fost dat exemplu pentru asta mereu (uite acum cu interesul pentru masinile electrice - si apropo, fantastic poate in opinia ta, imi plate f mult Twizy). Insa te bagi pe un teren unde nici cei de la marketingul Renaut nu vor sa intre, gen Renault se poate compara cu BMW (doar atat spun: target diferit).
-
Vasi, joi, 28.06.2012 12:01
Chiar n-are sens. De ce trebui sa stau eu sa explic unuia care exagereaza si-mi reinterpreteaza cuvintele?? Sarim de la VelStais la S Class si Bentley, cand tot cea am afirmat eu e ca VelSatis se compara cu BMW E39 din 2001 ??? Alo, unde ti-e bunul simt? Inceteaza cu exagerarile! AVEAI 15 ANI IN 2001 ! Ce naiba stiai tu de masini atunci?
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
Întotdeauna am visat să-mi iau un Renaultes-Benz, dar se pare că mai mult decât un Merzault nu se poate deocamdată. Of, sper ca măcar o Nissacia sau un Dassan să fie disponibile în curând. Într-adevăr, toate ingineriile astea sunt gândite...Smart. Go, globy (alint pentru globalizare), go!