Renault anticipează o concurență mai dură pentru Zoe în 2018: competitivitatea este prioritatea francezilor
Renault Zoe a fost cea mai vândută mașină electrică din Europa în ultimii ani, dar francezii spun că poziția lor poate fi amenințată de concurența tot mai dură dacă nu rămân la fel de competitivi.
Cererea constantă din partea clienților a transformat mașinile electrice în segmentul auto cu cea mai mare creștere din Europa.
Topul vânzărilor este în continuare dominat de Renault Zoe, poziție consolidată după ce autonomia a crescut la 400 de kilometri, pe locurile următoare aflându-se Nissan Leaf și BMW i3.
Cu toate acestea, francezii rămân cu picioarele pe pământ și spun că păstrarea unei competitivități ridicate este necesară în fața unei concurențe pe care o anticipează tot mai dură până la sfârșitul lui 2018.
“Ideea fundamentală este să păstrăm competitivitatea Zoe pe piață, întrucât anticipăm tot mai mulți rivali, în special spre sfârșitul acestui an”, au declarat oficialii Renault.
Printre modelele care ar putea pune în pericol supremația Zoe în Europa se numără Tesla Model 3 sau primele unități VW sub brandul ID.
Renault susține că face profit cu fiecare model Zoe pe care îl vinde, dar, chiar și în aceste condiții, francezii nu sunt suficient de mulțumiți și vor să mai lucreze la reducerea costurilor de producție.
Via Autonews