Renault a lansat propria sa anvelopa: Motrio Impulsion
Renault a anuntat oficial lansarea propriei game de anvelope, botezate Motrio. Principalul produs, Impulsion, este disponibil deja in reteaua Dacia si Renault in 20 de dimensiuni.
Renault cauta sa isi extinda aria de influenta si pe segmentul cauciucurilor, lasand propria sa gama de anvelope, o premiera pe Batranul Continent. Brandul nou creat a fost botezat Motrio si este disponibil in reteaua de piese si accesorii din Romania inca din luna februarie.
Produsul de baza este pneul Motrio Impulsion, care va fi regasit de clientii grupului si pe modelele Dacia si Renault in viitorul foarte apropiat. Anvelopele propuse de gama Motrio incearca sa ofere o alternativa convenabila la marcile cu traditie existente pe piata si sa acopere 80% din parcul de modele Dacia si Renault.
Disponibil in 20 de dimensiuni, noul Motrio Impulsion ofera un contact optim cu solul datorita conceptiei directionale si armonioase a profilului, care se traduce prin comportament silentios si confortabil. Blocurile robuste de pe talon si nervurile centrale si longitudinale asigura stabilitate si manevrabilitate, iar canalele longitudinale si laterale ample contribuie la reducerea riscului de acvaplanare si a distantei de franare pe sol umed. Durabilitatea pneurilor este asigurata de conturul plat, care permite o uzura egala a bandei de rulare.
Noua gama de anvelope reprezinta inceputul unui proiect amplu semnat de Grupul Renault, care presupune comercializarea unei game noi de piese de intretinere si uzura, oferite ca alternativa la piesele de origine. Noua gama va fi regasita in retelele Renault si Dacia tot sub numele Motrio.
via | Renault
cred ca in loc de alternativa convenabila, era mai bine spus inca o alternativa (sau anvelopa ieftina ca sa nu zici ca nu ai).