RECORD: Formula 1 anunță 23 de etape pentru sezonul 2022

Publicat luni, 18.10.2021 13:51 de Alexandru Monenciu

Formula 1 a anunțat calendarul pentru sezonul 2022, unul foarte important pentru Marele Circ având în vedere schimbarea regulamentului. Dacă totul rămâne așa, anul viitor vom avea 23 de etape.

În 2022, regulamentul Formulei 1 va suferi modificări importante, iar monoposturile vor trece printr-o serie de schimbări. Și calendarul va avea câteva noutăți, dar și un număr record de etape: 23.

Prima cursă a sezonului va avea loc în Bahrain, iar mai apoi Marele Circ va ajunge în Arabia Saudită, Australia și Italia. La începutul lunii mai ar trebui să aibă loc Marele Premiu de Formula 1 din Miami, asta dacă circuitul va primi până atunci toate omologările necesare.

După, Formula 1 revine în Europa. Mai exact în Spania și Monaco. Înaintea vacanței de vară, piloții vor concura în Azerbaidjan, Canada, Marea Britanie, Austria, Franța și Ungaria.

În a doua parte a anului vor urma cursele din Belgia, Olanda, Italia, Rusia, Singapore, Japonia, SUA, Mexic, Brazilia și etapa finală din Abu Dhabi. Aceasta va avea loc la mijlocul lunii noiembrie, și nu în ultima lună din an ca până acum.

China este una dintre absențele calendarului din 2022. Și etapa din Qatar (premieră în 2021) va lipsi în 2022, dar va reveni în 2023. Anul viitor, Marele Premiu al Rusiei va fi găzduit pentru ultima oară de circuitul din Sochi. Din 2023, acesta va fi înlocuit cu circuitul Igora Drive din Sankt Petersburg.

Va fi, așadar, un sezon destul de aglomerat, în contextul în care pauzele dintre curse nu sunt mai mari de 2 săptămâni. O veste bună pentru fani, dar una nu foarte bună pentru echipe și piloți.

via Formula 1

  • Marius, luni, 18.10.2021 18:29

    Ce cauta Miami între San Marino și Spania? Reducerea costurilor, cica

  • Costel, luni, 18.10.2021 19:14

    D-le Monenciu, salut si eu forma finala a celui mai fertil calendar competitional din istoria F1, nesfiindu-ma totodata sa-mi prezint public binevenitele laude in ceea ce va priveste, le meritati pe deplin, asta dupa inserarea unui detaliu covarsitor in cadrul articolului, absolut compatibil cu orice proiectie rationala a sezonului 2022, amanunt pe care multi fie nu-l pot identifica nici la aceasta ora fara un minim ajutor, fie si-au propus ca nici in ruptul capului sa nu-l accepte/tolereze inca, alaturarea fotografiei lui Sainz jr si al sau monopost55, translatia de putere intr-ale pilotajului la Maranello pentru 2022 fiind extrem de evidenta nu doar astazi, nicidecum anevoios recognoscibila luna trecuta, ci facil de vizualizat inca din grand-prix-ul care a precedat pauza de vara 2021(Hungaroring), atunci cand Sainz jr a preluat, datorita calitatilor sale, nobila postura de varf de lance al Scuderiei, tenacitatea evolutiilor spaniolului dar si zestrea punctelor cu care este a fost/este/va fi rasplatita performanta lui Sainz jr constituind si azi, si-n cursele ramase din 2021, dar mai ales in noul sezon, tocmai unica arma de asalt a ofensivei Ferrari care nu foloseste munitie de manevra....

  • DomQuihote, luni, 18.10.2021 20:25

    Incongruența fenomenologică a gândurilor și expunerea irefragabilă a celui ce se autointitulează "Costel" ne face să citim ceea ce scrie... în forma literei *Z*. Și totuși se transformă într-o persoană satirică, cu gânduri așternute ineluctabil. Vorba unui vechi amic al meu " te iubesc, dar nu te pot suferi". Departe de a jigni pe dn-ul Costel, așteaptă toată lumea un drept la replică, pe principiul >>orice acțiune are o reacție și...orice reacție are o contrareacție

  • FanF1, marţi, 19.10.2021 02:30

    @DomQuihote, eu personal nu i-am citit decât primele 4-5 rânduri că deja începeau să mă plictisească. Are un stil de a vorbi încât fraza lui conține chiar și 20 de rânduri în care poate dezbate și 5 subiecte de discuție... Personal simt că mă amețește și mi-e și silă la cât mănâncă cu lopata. De aceea m-am învățat să-i dau direct un dislike și "PA!".

  • FanF1, marţi, 19.10.2021 02:34

    Un om care nu știe să mai pună și "punct" într-o frază îmi dovedește dorința disperată de a convinge. Mai rău ca ăia din platoul lui Gâdea! :))

  • Alex, marţi, 19.10.2021 07:50

    Fix asa ii fac si eu de acum inainte, stii vb aia, "cand e ....,il lasi in pace ca are mintea odihnita si te face".

  • DAV, marţi, 19.10.2021 19:25

    Scazi și apoi plafonezi bugetele, dar mărești numărul de curse, implicit cheltuielile echipelor ! Mi se pare ciudat. Rațiuni pur comerciale și nu în beneficiul echipelor. De fapt conceptul american de profit cât mai mare și cu orice preț. Tot așa cum mi se pare ciudat și faptul că încă nu s-a luat vreo decizie în ce privește compensarea daunelor produse din cauza altora. Daune care costă, nu glumă, daune care-ți scad bugetul, fără să fii vinovat cu ceva. Mai ales motoarele, de pe urma cărora te alegi și cu penalizări, deși ți le-au paradit alții ! Care alții ce să vezi, rămân bine mersi, iar tu te duci ultimul pe grilă !

  • FanF1, miercuri, 20.10.2021 03:41

    "Alonso: Ferrari not ready to win titles with me or Vettel"- dacă tăceai, filosof rămâneai! Nu-l subestimez spunând că nu e un pilot cu experiență, de valoare, dar să-l văd că-l ia sub aripă pe "puiuțul" lui Costel... Și n-o zic cu răutate, o zic cu sinceritate!

  • Eugen, miercuri, 20.10.2021 21:21

    Kimi să facă bine şi să anunţe că continuă.Kimi e peste Alonso şi Vettel la un loc.

  • Radu, joi, 21.10.2021 17:16

    Si la sfarsitul lui 2020 era entuziasm despre cursele din 2021 si s-au anulat cateva, deci mai usor cu "fertilul calendar 2022".

  • Costel, joi, 21.10.2021 18:20

    @Quihote, chiar m-ai facut curios, tocmai de aceea mi-am recitit comment-ul si reapar ca sa-ti comunic ca nu-i gasesc cusur nicimacar la a doua parcurgere, chiar n-am identificat vreun aspect care sa-mi genereze indoieli cu privire la o eventula lipsa a ireprosabilitatii sale... ....tocmai d-asta, chiar te invit sa demontezi, prin argumente lovite de o consistenta rezonabila, alaturarea intamplatoare a lui Sainz cu datele certe ale sezonului 2022... ...esti capabil sa apari cu macar o proba care sa certifice posibilul meu diletantism dar, mult mai grav in ceea ce te priveste, probabilul amatorism aflat in posesia d-lui Monenciu? @Quihote, multitudinea datelor culese in 2021 converg spre aceeasi unica concluzie pentru anul care vine: Sainz jr, amfitrionul de la Maranello si, alaturi de un monopost care sa nu bifeze vreo carenta importanta in 2022, musai ca un consistent pretendent la coroana suprema

  • hahaha, joi, 21.10.2021 19:39

    @Costel "mi-am recitit comment-ul si reapar ca sa-ti comunic ca nu-i gasesc cusur nicimacar la a doua parcurgere" Nu cred ca ai cum sa-i gasesti cusur:) Escris si citit de aceiasi persoana:) Daca are loc un eveniment intre A si B cel care simpatizeaza cu A o sa spuna ca A a procedat corect si B e vinovat. Pentru cine tine cu B va fi invers. E in natura umana. Aceste erori care le fac toti oamenii au si un nume: bias-uri. O zi faina:)

  • Nică, vineri, 22.10.2021 09:51

    Îmi place de Costel că indirect recunoaste alegerea bună pe care a facut-o Ferrari cand a decis inlocuirea lui Vettel cu Sainz

  • FanF1, sâmbătă, 23.10.2021 01:19

    După ce-am văzut azi în antrenamentele nr.2 cu Verstappen și Hamilton eu unul l-aș lua pe britanic într-o pădure, i-aș băga un măr în gură, l-aș lega la mâini și la picioare de un copac iar după ce l-aș unge cu miere l-aș lăsa acolo. Dacă pe mine mă scoate din pepeni, dar pe Max... De aceea îi și accept acele cuvinte și acel gest.

  • Daniel Popescu, duminică, 24.10.2021 09:45

    Qualifying classification US Grand Prix 2021 1 Max Verstappen Red Bull 1:32.910 2 Lewis Hamilton Mercedes 0.209s 3 Sergio Perez Red Bull 0.224s 4 Valtteri Bottas Mercedes 0.565s 5 Charles Leclerc Ferrari 0.696s 6 Carlos Sainz Ferrari 0.882s 7 Daniel Ricciardo McLaren 0.898s 8 Lando Norris McLaren 0.977s 9 Pierre Gasly AlphaTauri 1.208s 10 Yuki Tsunoda AlphaTauri 2.008s 11 Esteban Ocon Alpine 1:35.377 12 Sebastian Vettel Aston Martin 1:35.400 13 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 1:35.794 14 Fernando Alonso Alpine 1:44.549 15 George Russell Williams No time set 16 Lance Stroll Aston Martin 1:35.983 17 Nicholas Latifi William 1:35.995 18 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 1:36.311 19 Mick Schumacher Haas 1:36.499 20 Nikita Mazepin Haas 1:36.796 ------------------------------------------------------ 2021 United States Grand Prix grid 1. Max Verstappen 1’32.910 Red Bull 2. Lewis Hamilton 1’33.119 Mercedes 3. Sergio Perez 1’33.134 Red Bull 4. Charles Leclerc 1’33.606 Ferrari 5. Carlos Sainz Jnr 1’33.792 Ferrari 6. Daniel Ricciardo 1’33.808 McLaren 7. Lando Norris 1’33.887 McLaren 8. Pierre Gasly 1’34.118 AlphaTauri 9. Valtteri Bottas 1’33.475 Mercedes 10. Yuki Tsunoda 1’34.918 AlphaTauri 11. Esteban Ocon 1’35.377 Alpine 12. Antonio Giovinazzi 1’35.794 Alfa Romeo 13. Lance Stroll 1’35.983 Aston Martin 14. Nicholas Latifi 1’35.995 Williams 15. Kimi Raikkonen 1’36.311 Alfa Romeo 16. Mick Schumacher 1’36.499 Haas 17. Nikita Mazepin 1’36.796 Haas 18. Sebastian Vettel 1’35.500 Aston Martin 19. Fernando Alonso 1’44.549 Alpine 20. George Russell 1’35.730

  • Eugen, luni, 25.10.2021 00:20

    Kimi se joacă cu răbdarea fanilor.Kimi nu trebuie să mai tărăgăneze anunţul pe care îl aşteaptă toată lumea.Kimi trebuie să continue după lecţia servită lui Alonso.

  • Nica, luni, 25.10.2021 08:45

    Eugen KIMI SE RETRAGE. Crezi ca ar trenui sa ramana ca sa-l formeze pe Bottas? Le trebuie un pilot tanar care sa creasca langa Bottas si cred ca nu e Giovinati cel mai potrivit, dar e... italian si s-ar putea sa-l salveze. In F2 se gasesc mai talentati

  • Nica, luni, 25.10.2021 08:50

    Cursa din Mexic devine fff importanta. Daca Max castiga 2 curse , si cred ca in ultima e favorit, are sanse reale la titlu. Se vorbea la MB si de schimbarea motorului termic pentru Hamilton. Oricum un start superb al britanicului si o strategie mai buna a RBR.