
Record de vânzări în Europa în primele 9 luni ale anului pentru Toyota și Lexus
Toyota a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în primele 9 luni ale anului după ce a livrat 930.452 de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de anul precedent. Atât mărcile Toyota, cât și Lexus au atins volume record.
Prin această performanță, Toyota și-a menținut poziția de a doua cea mai vândută marcă auto din Europa, în timp ce gama sa electrificată a continuat să câștige teren. Portofoliul electrificat rămâne coloana vertebrală a succesului companiei, cu 716.990 de vehicule electrificate vândute, o creștere de 5% față de aceeași perioadă a anului anterior.
Segmentul hibrid electric continuă să domine, însă creșterea puternică a modelelor 100% electrice și plug-in hybrid arată o accelerare clară a parcursului Toyota către electrificare. În Europa de Vest, 80% dintre vehiculele Toyota și Lexus vândute au fost electrificate, în timp ce în Europa de Est, procentul a ajuns la 58%.
Divizia de vehicule comerciale ușoare, Toyota Professional, a raportat de asemenea rezultate solide: vânzările au crescut cu 21% față de anul precedent, ajungând la 117.410 unități, impulsionate de cererea pentru Hilux. Lansarea noului PROACE Max în segmentul de vehicule grele, împreună cu adoptarea tot mai mare a variantelor electrice, a stimulat performanța gamei comerciale în Europa.
Brandul de lux Lexus a atins, la rândul său, un record, cu 65.051 de vehicule vândute, o creștere de 2% față de anul trecut, iar modelele electrificate au reprezentat un impresionant 94% din totalul vânzărilor.
via Toyota
Foarte bine. Cel mai apreciat brand auto care are vehicule electrificate de mult timp.