Recomandarea unui oficial Porsche: „Noul Panamera Turbo S E-Hybrid este versiunea care mulțumește pe toată lumea”
Șeful operațiunilor Porsche în America de Nord a declarat că noul vârf de gamă al constructorului german este acum un hibrid. Tot el a recunoscut că ar alege versiunea Panamera Turbo S E-Hybrid în fața oricărei alte versiuni.
În urmă cu 10 ani nimeni nu și-ar fi imaginat că Porsche va îndrăzni să le propună clienților săi un hibrid. Cu toate acestea, constructorul din Stuttgart a îndrăznit mai mult decât și-ar fi imaginat puriștii brandului și a ajuns acum să ofere chiar mai multe versiuni hibride.
Este și cazul lui Porsche Panamera, care este disponibil din primăvara acestui an și cu o versiune hibridă de performanță: Panamera Turbo S E-Hybrid. Pentru a impulsiona vânzările, dar și pentru a îmbunătăți imaginea versiunii, Joe Lawrence, șeful operațiunilor Porsche în America de Nord, a declarat că Panamera Turbo S E-Hybrid poate fi una dintre alegerile celor care caută performanță pe un sedan de familie, dar și o alternativă pentru cei obsedați de eficiență.
„Cred că Panamera Turbo S- E-Hybrid este un sedan de top și un hibrid veritabil. Până acum, hibrizii erau poziționați la mijlocul gamei. Acum, vârful de gamă este un hibrid. Se poate adresa cu ușurință unui fan Porsche sau unui client care dovedește un anume atașament pentru mașini hibride, pentru emisiile și consumul lor. Spre exemplu, California este o piață excelentă pentru Porsche. California vinde foarte bine mașinile verzi, dar ne așteptăm ca Panamera Turbo S E-Hybrid să se vândă bine oriunde”.
Afirmațiile oficialului Porsche sunt susținute de performanțele sedanului hibrid: un motor V8 de 4.0 litri cu 550 de cai și unul electric de 136 de cai garantează un total de 680 de cai putere şi un cuplu impresionant de 850 Nm.
Pe baza acestor specificaţii, noul Panamera Turbo S E-Hybrid este capabil să ajungă de la 0 la 100 km/h în numai 3.4 secunde, devenind astfel cu 1.2 secunde mai rapid decât celălalt hibrid din gamă, cunoscut sub numele de 4 E-Hybrid. De altfel, acesta din urmă utilizează un motor V6 de 2.9 litri care, împreună cu cel electric, generează în total 462 de cai putere.
Panamera Turbo S E-Hybrid include şi o baterie electrică cu capacitatea de 14.1 kWh care permite o rulare în regim electric pe o distanță de 50 km.
via insideevs