Recall de 220.000 de maşini pentru Honda CR-V în Europa
Honda va rechema în service-urile europene 220.000 de unităţi CR-V produse între 2002 şi 2006. Maşinile fac parte dintr-un lot mai mare, de 489.000 de exemplare, restul regăsindu-se în SUA şi Africa.
După ce la finalul săptămânii a anunţat un recall masiv în Statele Unite, unde peste 800.000 de maşini vor vizita service-urile din cauza unei probleme la nivelul cablajelor modelelor CR-V şi Pilot, Honda recidivează astăzi, anunţând o nouă operaţiune de rechemare la service pentru clienţii europeni şi americani.
În mijlocul recall-ului se află 489.000 de exemplare ale SUV-ului CR-V, 220.000 dintre acestea fiind afectate în Europa. Conform fişei de recall, problema se regăseşte la nivel electric. Astfel, din cauza izolaţiei aproximative la nivelul geamului electric al şoferului, apa ar putea să se infiltreze în zona cablajelor şi să supraîncălzească comutatorul sau chiar să cauzeze un mic incendiu. Conform unuia dintre purtătorii de cuvânt ai constructorului nipon, clienţii Honda au raportat până acum cinci cazuri în care comutatorul a luat foc.
Maşinile afectate au fost produse între 2002 şi 2006, iar costurile reparaţiilor vor fi suportate complet de Honda. Posesorii maşinilor în cauză vor fi anunţaţi printr-o telegramă pesonalizată.
via Automotive News (înreg.)
-
zagado26, luni, 08.10.2012 15:03
@slVW_83 - Si cand aud indoctrinati ca Mafia care preaslavesc marcile germane, pun mana la ochi si merg mai departe..... Concluzia - Nimeni nu este perfect!
-
Calingura, luni, 08.10.2012 16:07
Sa ii spunem recall-ului cum i se spune pe la noi si anume rechemare. Puteti sa imi dati 1000 de maini rosii dar nu merita sa tac. Ne batem joc de limba noastra. Cat despre problema sa fim noi sanatosi. Bine ca le recheama pentru ca "ar putea sa...". Pana nu avem aici o lista cu toate marcile si toate rechemarile degeaba ne agitam, degeaba jubileaza germanofilii sau niponofobii.
-
dan_grc, luni, 08.10.2012 16:29
Bine ca le recheama "pt ca s-ar putea sa", problema ca daca unii recheama e nasol rau de tot, sunt varza la fiabilitate, daca recheama altii "e doar un bec" ( care de fapt e un cablu), iar acum este doar un motoras electric care nu poate, ci a si luat foc. Daca n-ar mai fi exagerari cu fiabilitatea intruchipata care are si un nume anume, n-ar mai fi atatea discutii cand vine vorba de rechemari, dar uite este deja a 2-a problema la Honda, pe langa cablurile de la faruri, si acu cateva zile reprezenta numele fiabilitatii, si asta in conditiile in care nu au multe modele, au cateva.
-
Calingura, luni, 08.10.2012 16:45
Ce nu par a reusi sa transmit e ca eu nu am minimizat importanta defectelor. Pe de alta parte nu cred ca m-ai auzit tu sau altcineva pe mine spunand ca japonezele sunt fiabilitatea intruchipata. Atentie unde indreptam comentariile. La o adica nu ma supar dar e deplasat sa faci referiri la mine fara sa intelegi ce transmit. Si ca sa inchei repet pentru a 3-a oara: hai sa vedem pentru ce au rechemat altii masini in service. Hai sa vedem ce probleme au alte marci si cum nu fac rechemari in veci.
-
dan_grc, luni, 08.10.2012 16:51
Nu m-am referit la tine, dar vroiam sa-ti explic dc cateodata apar jubilari cand se intampla astfel de lucruri, pt ca unii sa mai coboare cu picioarele pe pamant.
-
Camicaze, luni, 08.10.2012 17:45
Si ce este rau in asta? Ce legatura are Recall-ul cu fiabilitatea adevarata a masinii?,mai nou nici nu este vb despre motoare,eu nu inteleg dc se agita unii pe aici.Din contra,este un lucru de respect fata de japonezi,fiindca la cea mai mica greseala/eroare,masinile sunt chemate.Putin sunt aia care recunosc greselile,japonezii sunt o natie de oameni foarte seriosi si vigilenti,care actioneaza imediat in cazul unei erori pt a nu-si pata statultul,iar acelasi lucru as vrea sa il vad si de la nemti.Mai rau este sa ai probleme si sa nu recunosti,exact asa sunt nemtii , americanii.Sunt multi de aici ,care nu stiu ce inseamna ''fiabilitate'',fiabilitatea-este calitatea unui produs de a rezista pe o durata de timp binedefinita,pe cand aici este o eroare de fabricare,nu o problema de fiabilitatea.Fiabilitatea se intampla atunci cand motoarele,sau piesele de motor nu rezista intr-o perioada de timp indelungata,cum se intampla la astea ''ghermane'' mai nou.Va pupa Camicaze ;)
-
dan_grc, luni, 08.10.2012 21:30
Da mai Camicaze, asa este, fiabilitatea este in timp, de ex dupa 10 ani poti sa rechemi sute de mii de masini pt ca n-ai proiectat niste lucruri corect, sau daca-ti intra apa in usa la modele intre 2002-2006, la fel tot in timp se vede ca ramai fara motoras electric, adica un timp indelungat de 4 ani, problema nu este asta, problema este ca la unii rechemarile sunt o chestie de responsabilitate, la altii sunt ca sunt praf la fiabilitate, pai acum vreo 2 ani Bmw a rechemat fostele seria 5 si 6 pt probleme cu cablurile de la baterie, modele produse intre 2003-2006, poti sa crezi ca altele au fost comentariile? Acolo nu mai era dovada de respect ca recheama modele care se afla de ani buni pe piata, despre asta este vorba.
-
dany, marţi, 09.10.2012 10:19
Eu sunt oricum mahnit pe Honda pt ca a trecut la fabricarea de masini plictisitoare, in schimb mai bine un comutator defectuos la geam decat turbine, injectoare, senzori EGR si volante defectuoase la grupul VAG, spre ex, care raman nerechemate pe veci. Iar treaba cu "nici un VTEC defect pana acum" ramane in picioare. Defectiunile masinilor nipone sunt de alta natura, mult mai penibile in ochii europeanului, prin lucruri marunte de genul o mufa, un comutator, un arculet de la pedala, o garnitura de la caseta de directie, dar aproape niciodata la nivel de motoare care refuza sa functioneze si la care sa se uite mecanicii chioras, nestiind ce sa le faca. Oricat s-ar supara unii, asta e realitatea in service-uri, iar eu o cunosc ca om care lucreaza in asigurari avand numeroase contacte cu cei din service-uri.
-
Dorin, marţi, 09.10.2012 13:43
Daca FIAT sau Land Rover nu fac rechemari (ai dreptate Calingura - ne-am englezit cu totii) asta inseamna ca sint masini bune? Cu totii stim ca italienii sau englezii nu pot construi un sistem electric decent. Cu toate astea, ne ferim sa cumparam o masina cu reputatie indoielnica, in ciuda faptului ca nu am auzit de vreun ´´recall´´ al marcilor respective. Faptul ca Honda nu are succes la noi in tara se datoreaza, zic eu prejudecatllor si a tacticii de piata a marcii, care mai degraba are o tenta generalista si nu adaptata fiecarei piete in parte.
-
mip, miercuri, 10.10.2012 00:39
@Dorin .... salut ....honda nu vinde in romania bine pt. ca ei nu au aceeasi tactica precum toyota nu cred ca prejudecatile sint mai puternice decit concretul dat de costul carburantului consumat de masina. nu dau posibilitatea alegerii motorului. ex. pe civic ei pun doar 1.8L .... pe cind toyota pe corolla pune vreo 3-4 motoare, mai mici, mai mari, pe benzina sau motorina .... atunci romanul care se uita mai atent la consum decit sa zicem neamtu' .... se fereste de civic pt ca stie ca il costa carburantul mai mult .... iar preturile de achizitie / intretinere / asigurare sint aproximativ egale cu ale corollei .... si e normal sa fie asa .... de ce fac asa ? treaba lor .... consumatorul il "premiaza" sau "sanctioneaza" pe producator in functie de propriile interese ! cit despre rechemari .... toti constructorii fac, eu cred ca sint si mirlani multi prin presa si nu au ce scrie si cum sa atraga atentia asupa "scrierilor" lor si hop ! scandal mare ! aia au probleme ! nu li-s bune masinile ! o laie-balaie ! ai dreptate cind zici ce zici de celelalte exemple .... uite prin ce a trecut si toyota si iar au rechemari si totusi se vind f. bine !
-
Dorin, miercuri, 10.10.2012 14:53
Putini sint cei care constientizeaza cu adevarat manipularea informatiilor, iar marea majoritate se lasa dusa de val si crede tot ce aude ca ´´doar a zis la televizor´´, deci e adevarat. Tot putini stiu ca, exact cu o saptamana inainte sa apara articolul intr-un ziar legat de pedala buclucasa de la Toyota, articol care a fost preluat de alte trusturi de presa si a declansat scandalul binecunoscut, fusesera anuntate vanzarile anuale de automobile, in care marca japoneza tocmai devansase gigantul american GM. Iar america este plina de lobiisti, care duc la perfectiune arta manipularii populatiei. Poate a fost doar o coincidenta, cine stie. Nu sint fan Toyota, mie personal imi displac pentru ca mi se par anoste, insa nu imi place sa mi se bage pe gat ideile, prefer sa-mi fac singur o parere. Recunosc ca am o afinitate fata de Honda, pentru ca mi se par foarte bune calitativ, in ciuda multor pareri contrarii. Dupa mine, chiar si acest site este aservit intereselor germanice, insa mai toata presa din ziua de azi este parte integranta dintr-un trust media.
-
mip, joi, 11.10.2012 23:56
@Dorin .... salut .... nu as zice ca acest site este aservit nemtilor ..... eu nu mai traiesc in europa de 12 ani si cind am plecat de-acolo gindeam la fel ca multi din cei ce scriu aci pe forum. influenta germanilor are multe si adinci radacini in ro .... la un moment dat cind eram student am intrebat pe un prof. de ce nu sint si schimburi universitare cu japonia ? ei si mi-a spus ca ei sint mult mai departe geografic, drumurile pina la ei sint mult mai costisitoare deci schimburile sint ceva mai grele .... pe cind germania e la "o zvirlitura de bat" de noi si in plus avem cu ei si multe fonduri de cercetare .... in fine .... e bine ori ba ?.... n-ar fi rau ca romanii sa fie doar ca nemtii de seriosi si atunci n-ar trebui sa emigram nicaieri ....
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Si cand aud indoctrinati ca Mafia care preaslavesc marcile japoneze, pun mana la ochi si merg mai departe.....