Razuiesti o Captiva si o castigi!
Acesta a fost sloganul prin care Chevrolet a lansat SUV-ul Captiva in Marea Britanie.
Divizia europeana a producatorului Chevrolet a lansat modelul Captiva pe piata din Marea Britanie. Pana aici nimic extraordinar sau special.
Totusi, evenimentul de lansarea a avut parte de un grad ridicat de originalitate si inventivitate. Pentru ca debutul sa fie foarte interesant Chevrolet a acoperit un model Captiva cu o pelicula din latex si l-a plasa pe un covor de monezi in piata „Covent Garden” din Londra .
Scopul acestui lucru era ca oamenii sa vina si sa razuiasca pe suprafata masinii pentru a gasi portiunea unde era amplasat simbolul prin care se putea castiga un model Captiva. Pentru a razui o masina complet necesita un timp de circa 14 ore, conform unor previziuni facute.
In continuare va prezentam o galerie foto cu oameni care si-au incercat norocul la razuit.
si unde a fost amplasat simbolul