RAR a verificat aproape 34.000 de mașini în trafic: 1.700 de mașini erau în pericol iminent de accident
Registrul Auto Român a anunțat că 1.700 de mașini verificate în trafic în prima jumătate a anului prezentau pericol iminent de accident, iar aproape jumătate dintre cele 34.000 de mașini verificate erau neconforme.
Registrul Auto Român (RAR) a publicat luni o serie de informații cu privire la rezultatele verificărilor efectuate în trafic în prima jumătate a acestui an.
În total, inspectorii au analizat 33.726 de mașini, iar 1.700 dintre acestea erau în pericol iminent de accident din cauza diverselor probleme de natură tehnică.
Cele mai multe probleme tehnice au fost identificate la instalaţia electrică de iluminare şi semnalizare, sistemul de reducere a emisiilor poluante, punţi, jante, anvelope şi suspensie, vizibilitate, dar şi la sistemele de frânare şi direcţie.
De altfel, 10% dintre mașinile verificate în trafic poluau peste limitele admite de legislație. În total, aproape jumătate dintre mașinile verificate nu erau conforme cu legislația în vigoare din punct de vedere tehnic.
În urma acestor controale au fost aplicate peste 11.000 de amenzi, iar 8.480 de șoferi au rămas fără certificatul de înmatriculare. Într-o astfel de situație, șoferii sunt nevoiți să efectueze o nouă Inspecție Tehnică Periodică (ITP) pentru a recupera certificatul de înmatriculare. De asemenea, 258 de șoferi au rămas fără permis de conducere pentru diverse perioade de timp.
Inspectorii RAR au oprit în trafic doar mașini despre care au considerat că prezintă diverse elemente de nesiguranță, pe baza aspectului estetic sau a vechimii acestora.
Via Economica
-
mircea badea, luni, 20.08.2018 15:27
degeaba daca n-a inchis unitatile itp care dadusera verde acestor masini. iar la cei cu probleme grave sau de poluare sa le ia si permisul si amenzi triple.
-
Claudiu, luni, 20.08.2018 16:08
Oare cat de grea ar fi o actiune coordonata prin care in aceeasi zi sa se prezinte agenti RAR si de la Politie sub acoperire cu cate o masina veche si sa se incerce fortarea unei spagi ca sa treaca ITP-ul? Pentru inceput ar fi nevoie sa incerce asta la toate statiile ITP dintr-un judet(la nivel national nu ar avea suficiente masini). Daca dupa o astfel de actiune ar suspenda activitatea acelor statii ITP, cu siguranta va avea un impact si asupra altora care se vor speria si nu vor mai trece orice rabla.
-
Green_Alex, luni, 20.08.2018 16:29
Nu cred ca e cazul ca RAR-ul sau politia sa insceneze ceva service-urilor ci este suficient sa urmareasca (pe baza softului RAR care transmite date in timp real) cand trec masinile mai vechi ITP-ul in aceste unitati si sa le faca contraexpertiza. La prima greseala amenda (unitatii si mecanicului), la a 3-a ridicarea autorizatiei RAR unitatii. Sa vezi atunci cum se imputineaza cazanele. Bine multe s-ar face daca s-ar dori....
-
demin2609, luni, 20.08.2018 17:10
de fapt chiar asta fac... dar daca isi primesc si ei partea lor... cui ii pasa? tie celui din spatele tastaturii?
-
Green_Alex, luni, 20.08.2018 17:39
Mie cel din spatele celui cu afumatoarea. Si mie celui din fata ligheanului ramas fara frane. Astea sunt 2 exemple personale doar. Dar daca ne gandim doar in termeni de nu ma afecteaza coruptia nu imi pasa...nu ajungem nicaieri.
-
Gabo_o, luni, 20.08.2018 19:49
Asta imi aduce aminte de o poveste spusa de un politist pe radar pe celebrul e85. Pe vremea can xenoanele reglate bine erau la moda pe soselele patriei, 3, 3 echipaje au "baut o bere" de la un sofer prins cu astfel becuri! Primul echipaj, clasicul iti retin talonul sau " o bere la colegul" aka 100 lei si lasat in pace. Bine inteles amicul meu politistul a anuntat prin telefon urmatorul echipaj ca vine o vaca la muls, si tot asa pana la al trei.lea echipaj! Si uite asa tipul cu xenoane legale a decartat intr.o ora 300 ca a fost el sameker!
-
inexorabil, luni, 20.08.2018 22:44
Rromanika este (e)ternă și fascinantă… Caz concret: ȋn urmă cu câțiva ani, un “cunoscător” mi-a sugerat să las “suta” ȋn lăcașul de la brichetă, ȋnainte de a ajunge pe benzile de verificare de la RAR mașina pe care doream s-o ȋnmatriculez, altfel cică mi s-ar fi putut găsi pricini de reprogramare. Fiind o premieră pentru mine, m-am conformat, dar nu din cauza “corupției” și “putreziciunii” din mine, ci din pură curiozitate: “O să dispară suta când ȋmi vor restitui cheile mașinii?”. Ce credeți…nu s-a mai aflat acolo! Iar OK-ul tehnic l-am primit. Dar mașina era absolut ȋn regulă, “pe bune”. Iarna trecută, când mi-am ȋnmatriculat noua mașină (nota bene: la aceeași unitate RAR), am făcut un pariu cu mine ȋnsumi: să vezi că psihoza DNA “ȋn toți a băgat o groază nebună” (citat din poezia “Pașa Hassan” a lui Coșbuc), deci nu se va atinge nimeni de “sută”. Drace, chiar nu! Și nu că i-ar fi văzut careva, ci fiindcă – indiferent dacă, ȋn sinea ta, te știi vinovat sau nu – frica de denunț sau de ȋnscenare asupra mitei este monstruoasă ȋn societatea noastră, ba chiar a atins paroxismul grotescului…Oricum, mașina, așijderea, nu prezenta nicio hibă sau potențial pericol. Altfel nu m-aș fi pretat la aceste jocuri psihologice. Nu de alta, dar o umbră de conștiință tot mă bântuie, ȋn aceste vremuri de profundă sminteală generală, implicit de “dez-principializare”. Ce s-ar putea ȋntâmpla ȋnsă pe viitor? “Lupta ȋmpotriva corupției” a căzut, ȋn mod incontestabil, ȋn derizoriu…Acum, ministrul Justiției a căpătat puterea teribilă de a coordona interviul “crucial” ȋn urma căruia va fi ȋnvestit noul șef al DNA. Și, fără supărare, are dreptate să procedeze astfel! Constituția nu folosește expresii echivoce – dacă spune că procurorii ȋși desfășoară activitatea sub autoritatea ministrului Justiției, apoi tocmai acest lucru trebuie să-l ȋnțelegem: ȋn subordinea lui! La naiba cu “independența” procurorilor; la ei ar putea apărea samavolnicia, nu la ministru, care se supune ȋn primul rând legii și apoi controlului ierarhic superior. Dar nu ȋn detalii juridice vreau eu să intru, ci să subliniez că, dacă tu, pretendent la comanda DNA, afirmi că “ciocolata dată la ghișeu” ȋnseamnă corupție, atunci așteaptă-te să-ți fie respinsă candidatura! Am tratat astfel problema ca să lămurim chestiunea “corupției” de care văd că sunt suspectate autoritățile rutiere. Mi se pare deplasată opinia conform căreia “n-ar trebui” sau “n-ar fi trebuit” să fie identificate de către RAR mașini nesigure ȋn trafic, dacă unitățile RAR care le-au omologat ȋn prealabil “și-ar fi făcut datoria”, adică n-ar fi “ȋnchis ochii” la mirosul bancnotelor. Măi oameni buni, dar cine crede că necazurile nu pot apărea instantaneu sau când nici nu-ți trece prin minte, eventual după verificările de rigoare? Uităm de legea suverană a vieții, adică de...hazard?! Cine ar fi atât de inconștient, ȋncât să-și ȋnchipuie că inginerii RAR nu poartă o răspundere penală ȋn caz că validează inspecția unei mașini cu vădite și grave defecțiuni? Acceptați sau nu ideea, ei nu-și vor permite niciodată să-și calce ȋn picioare deontologia. Știți de ce? Nu că i-ar durea ȋn posterior de soarta participanților la trafic, ci fiindcă ei ȋnșiși sunt cetățeni ca toți ceilalți și, implicit, șoferi, astfel că lor, personal, nu le-ar plăcea să sufere din cauza unor cretini cu mașini neconforme cărora le-ar fi dat ȋncuviințarea de a circula cu ele. PS. Voi continua să “las suta”…De ce? Fiindcă ȋmi place moaca lui Tudorel Toader. Glumesc :) Nu, ci pentru că așa “vrea” mușchii mei! Și, nu, nu mi-ar displăcea disconfortul reprogramării. Să ia “suta” și să mă reprogrameze, dacă așa ar considera de cuviință. Dar la localuri, la restaurante, la terase, de ce TOATĂ LUMEA se ȋnchină – ritualic chiar – clasicului bacșiș? Că vrem noi să “răsplătim” (n-ar fi suficient obligatoriul moralmente “Mulțumesc” ?) ce? Datoria pe care oricum trebuie să și-o ȋndeplinească și pentru care sunt plătiți oamenii care ne servesc? Promptitudinea, precizia, gentilețea? Aaa, da, ne apucă umanitatea, mila de salariile lor “mizere”. Dar ale noastre cum pana calului or fi? De noi cine se ȋnduioșează?? Nouă cine ne bate la ușă (oricum, nu statul) ca să ne ofere măcar 10 lei ȋn plus??? Ah, da, bacșișul nu ne pune ȋn pericol, precum șpaga la RAR, deci…trăiască și ȋnflorească mai departe. PPS. Procuroarea Mirică este blondă…Mai bine s-ar fi referit la bacșiș, nu la “atenții” materiale, ca formă de “corupție”, dar probabil că ea nu mănâncă niciodată ȋn oraș sau nu apelează la “catering”, ci ȋși gătește singură. Ce rău este nenea Tudorel, ȋmpotriva tradițiilor noastre milenare: a respins o gospodină :D
-
Merlo, marţi, 21.08.2018 09:19
Of mai "Inexorabile"... ce-ti mai place si tie coruptia... mai un bacsis, mai o atentie... asta ce ne spui noua aici... mai multe, doar tu stii de ce esti capabil. Românaș get-beget. Sau mai bine zis pesedist get-beget... Degeaba scrii romane de 2 metri ca se vede de la o poștă cât de confortabil ți-ar fi intr-o romanika cum era prin anii 1995-2005. PS: Germania, Olanda, USA, etc nu ar fi ajuns niciodata unde sunt acum daca inchideau ochii la coruptia civililor ca sa se ocupe doar de "coruptia aia mare". Ori faci lupta anti-coruptie cum se face, ori taci dracu si te iei de mana cu Ucraina si Rusia.
-
Green_Alex, marţi, 21.08.2018 09:57
@inexo am mai spus si cu alte ocazii ca asta este un site despre masini (nu de politica) asa ca ma voi rezuma sa combat doar partile "on-topic". Total de acord ca defectiunile pot surveni ulterior ITP-ului si de asta RAR-ul nu se poate indrepta direct catre unitatile in cauza. Dar uneori pot fi o indicatie ce unitati sa fie supravegheate mai indeaproape. La astfel de unitati se poate face din cand in cand o contraexpertiza a masinilor aprobate, imediat dupa iesirea din ITP, si atunci pot fi prinsi. Chiar si faptul ca se fac aceste contraexpertize este suficient sa reduca numarul rezultatelor "viciate". Si revenind la aspectul "coruptia "mica" este a noastra dintotdeauna" cred ca este doar un mod de a ne scuza pentru incapacitatea de a fi fermi in fata unui obicei clar distructiv care desi este mica la nivelele inferioare (spaga la ITP sau la vre-un ghiseu) ajunge sa fie mare si sa ne coste f mult la nivelele superioare (politice si economice). Si ca sa clarificam, bacsisul nu este coruptie. Coruptia reprezinta plata pentru incalcarea unor norme si implicit defavorizarea altcuiva (de obicei statul adica noi toti) pe cand bacsisul este un cadou de multumire/apreciere a unui serviciu (conform regulilor) bine facut. Diferenta poate fi subtila dar este esentiala.
-
inexorabil, marţi, 21.08.2018 11:59
Regret, dar observ limpede că n-am fost ȋnțeles…Distorsiunea intelectuală capătă proporții ȋnfiorătoare ȋn vremurile noastre. @Merlo, “corupția aia mare” o practică doar…multinaționalele. Ele pun laba pe bogățiile strategice ale unei țări, care, prin definiție, nu trebuie privatizate, apoi exploatează “la sânge” resursele (și materiale, și umane) și se zbat să se sustragă obligațiilor fiscale externalizând profiturile. Și nu “beneficiază” de complicitatea autorităților locale oferindu-le comisioane (ca altădată) – nu, tati, ci au adoptat altă tactică, mai “eficientă”, recte le poruncesc efectiv ce să facă (inclusiv d.p.d.v. legislativ) ȋn favoarea lor, altfel le…răstoarnă prin forță. Prin forța plebei căreia ȋi “anesteziază” conștiința cu “trufele” consumismului, cu amăgirea unei panorame sociale “ca-n Vestul avansat”. Genul ăsta nu numai de corupție, ci și de crimă organizată, nu-l vedeți, dragilor? “Penalii” și “infractorii” din PSD – mai schimbați placa; s-a tocit rău de tot. PS. Atunci când românul de rând se simte constrâns și nu ȋntrevede altă șansă de soluționare a unei probleme personale, admite și șpaga, oricât de antipesedist ar clama că este. Dacă găsește un post bine plătit care nu poate fi obținut decât prin “intervenții”, prin clasicul sistem “PCR”, atunci nu ezită să se supună regulilor mafiote. Evident că nu mărturisește ȋn public cum ȋși aranjează apele ȋn viață, dar nu se sfiește să zbiere pe stradă contra “penalilor”. Prin urmare, este nevoie de DNA, dar și de unul care s-ar traduce așa: Direcția Națională Antiduplicitate. PPS. Gagiii ultraȋmbuibați din Grupul Bilderberg s-au “realizat” numai prin muncă cinstită și asiduă. Ia uite, bre: clubul inteligențelor truditoare. Deși istoria ne relevă atâtea cazuri de genii care au murit ȋn paupertate, ȋn mizerie, ȋn uitare. A fost alegerea lor, nu? Mama lor de fraieri.
-
Kap, marţi, 21.08.2018 14:49
Fix obrăznicia asta cu ”nu înțelegeți” o suportăm de la trompetele partidului stat când se duc teleghidate la latrinele manipulatoare pentru a distorsiona realitatea și a servi electoratul captiv și needucat cu minciuni gogonate. Așa că lasă-ne cu retorica asta de latrina 3 și Sputnik, cred că toți est-europenii (și nu numai) sunt sătui de ”binefacerile” de la răsărit, iar fumigenele astea cu multinaționalele, bogătanii, consumerismul mai amețesc doar pe unii necăjiți de pe la țară. Corupția=P$D, asta e cea mai mare problemă internă, favorizată din externul estic al iubiților alcoolici spre destabilizarea uneia din cele mai deschise spre vest țări, fostă prizonieră în ograda unde porunceau mujicii. Și ca să termin divagația stârnită mai sus, corupția de la nivelul instituțiilor românești ne duce la rezultatul descris în articol. Și dacă vrei să dai bacșiș, dai suta DUPĂ ce primești ITP-ul, altfel ai dat ȘPAGĂ. Cine nu percepe diferența poate are nevoie de o vizită la DNA.
-
@kap, marţi, 21.08.2018 22:14
e vina securistilor si a lui iohanis. ei =coruptia
-
inexorabil, luni, 27.08.2018 21:14
N-am mai răspuns din motive de vacanță, nu de altceva. Niciodată nu va fi tardiv ȋn cazul unor astfel de dezbateri. Ȋnainte de orice, este dureros faptul că se ȋmplinește profeția străveche: “Cu urechile veți auzi, dar nu veți ȋnțelege, și cu ochii vă veți uita, dar nu veți vedea” (Matei 13:14). Puteam să jur că se va găsi măcar unul care să mă ȋnchipuie ȋndoctrinat, “spălat pe creier” de “Latrina 3” (măi aceștia fascinați, hipnotizați de “M… PSD”, nici nu mă surprinde, căci atât poate creierul vostru reducționist și scatofag). Ȋn realitate, Antena 3 nu-mi răpește decât foarte puțin timp din viață. De ce? Fiindcă adevărul pur și crud este că ȋncă nu se născuse conglomeratul media al lui Dan Voiculescu, când Vadim ne avertizase deja că bogata noastră patrie este vizată de “investitori strategici” de aiurea, de fapt aventurieri rapaci susținuți de “organismele democrației occidentale”. Mai ȋnainte ȋnsă, Ceaușescu ȋnsuși a prevestit că vor urma ȋnrobirea economică a României și distrugerea capacităților ei productive și exportatoare, dar cine l-a ascultat? Mirajul “prosperității din Vest” le sucise mințile “revoluționarilor”. Ȋn atare condiții, mă ȋntreb cine este, oare, zombi? Cine urlă astăzi ȋmpotriva “comunismului” și “corupției ciumei roșii” ? Păi, cine alții decât șmecherii, oportuniștii, bișnițarii, evazioniștii, hipsterii, ȋn general toți cei reprezentativi pentru “mica și nevinovata corupție”, care urăsc de moarte scrupulele, cumpătarea și munca (iar dacă au un “job”, se fac că muncesc, mai ales dacă este “gras” plătit). La extremitatea cealaltă (a idolatrilor “M… PSD"), pot fi identificați obsedații de carieră, recte sclavii multinaționalelor. Oamenii obișnuiți ȋnsă au oroare să pactizeze cu sforarii și pionii ingineriilor sociale clocite de slugile lui Soros. Tot ei acuză faptul inadmisibil că aurul negru și aurul verde al țării au ȋncăput pe mâinile austriecilor, ceea ce le amintește, ȋn mod dezolant, de habsburgici și dualiști, care nu puteau trăi decât parazitând națiunile subjugate. Acum ȋnsă rolul Puterilor Centrale a fost preluat de UE, care uzează de tactici elegante, non-militare: companii, fonduri de investiții, bănci, farmacii, propagandă media, lagăre de concentrare…comercială (mall-uri și hypermarket-uri). Astfel, pe deplin sătul și satisfăcut ȋn meschinăria lui existențialistă, “grație” infernalei mașinării de “reeducare” (care, desigur, tocmai așa nu este numită de corifeii ei din umbră – așadar, după nazism și bolșevism, iată că a venit și rândul…consumismului să-și demonstreze teribila forță de “persuasiune” ȋn configurarea arbitrară a “omului nou”, adică dezbărat de “balastul” hristic), creștinul botezat slab ȋnsă de ȋnger (ca să nu spun de caracter) aplică prompt ștampila-șablon “teorii ale conspirației” (sau “paranoia”) oricărei tentative de a-i izbi (nu cu ură, nu cu dispreț, nu de pe poziții de superioritate, ci cu fermitate necapitulardă, cu dragoste tainică și cu negrăită amărăciune) mintea ȋncețoșată de pereții de granit ai conștiinței, amăgindu-se cumplit că societatea “schimbată ȋn bine” i-a pus la dispoziție cea mai redutabilă armă-argument, recte psihiatria improvizată, “de masă”, alias jongleria epitetiadei "juste". Cât despre “mita” mea de la RAR, eu n-am pus bani, la propriu, ȋn mâna nimănui. Pur și simplu am lăsat o bancnotă ȋn mașina mea proprietate personală, astfel că, de fapt, am fost jefuit. Prin prisma legii, așa s-a ȋntâmplat (doar că n-am reclamat nimic și n-am denunțat pe nimeni…din propria mea voință). “Ȋn litera legii, dar ȋn spiritul ei?”. Ȋn spiritul ei, nu-mi poate interzice nimeni să inițiez investigații psihologice (costurile lor…mă privesc exclusiv pe mine :D) care nu contravin niciunei norme a statului de drept. La urma urmei, sunt sigur de la bun ȋnceput că ȋmi aleg doar acea mașină validă tehnic, care nu poate fi respinsă de autoritățile abilitate, deci ce nevoie aș avea să forțez lucrurile? Este ca și cum ai mitui un profesor universitar ca să-ți acorde notă de trecere la examen, deși te-ai pregătit corespunzător ȋnvățând cursurile sale. Axiomatic, nimeni care ȋși cunoaște propriile aptitudini și propriile limite nu trebuie să ia ȋn considerare “pârghiile de siguranță”. Eu am isprăvit subiectul. Cine este cu adevărat iscusit (adică necăzut ȋn…Kap) a reținut esențialul și, prin urmare, nu ține cont de “scorurile” mele defavorabile de pe AM. Teama paralizantă de Adevăr, laconismul “la obiect” (mai degrabă scuza de sine “pe direct”) și totala neȋntemeiere ȋn gândirea scrutătoare (citiți, vă rog, romanele-briliante “O mie nouă sute optzeci și patru” al lui Orwell și “Minunata lumea nouă” al lui Huxley…cei care n-ați făcut-o ȋncă) sunt “argumentele” care ghidează “hipersonic” mâinile tuturor comozilor și “reinventaților” spiritualmente către butonul roșu. Apropo, cum așa, dragilor? Parcă ziceați că aveți aversiune nativă contra roșului…Mai știu eu un “liberal” cu geacă roșie care ȋncurajează “justiția” tributară metodelor indubitabil și invariabil staliniste…Aceea pe care văd că până și idealul ȋn “anticorupție” Occident ȋncepe s-o blameze, pentru că prea ȋi amintește de URSS (cât de odioasă a fost aceasta din urmă doar istoricii se pot pronunța). PS. Totuși, dorința persistentă a acestei națiuni de a i se presta servicii medicale de stat de calitate maximă (ȋn cele private nu va avea niciodată ȋncredere deplină, fiindcă, eh, “banii primează” ȋn acel mediu, grija față de pacient devenind secundară sau opțională) va asigura viabilitatea “șpăgii pentru doctor”, neȋncetat, de acum până la Judecata de pe urmă. Nu există excepții! Nici denunțuri; doar preocuparea pentru interesul personal (medicii și personalul auxiliar – bani, pacienții – sănătate) va triumfa ȋntotdeauna. Prin urmare, “m… nouă” (persoana a III-a plural), nu “m… PSD” (politicianismul, fie de “dreapta”, fie de “stânga”, zace, oricum, ȋn fiecare dintre noi, indiferent că ne place sau nu să recunoaștem, deci fiecare dintre noi, odată ajuns ȋn El Dorado-ul tabloului de comandă politico-juridică, se va strădui ȋn fel și chip să se “aranjeze” pe sine și familia sa, cu titlu de prioritate absolută, că poate “altă șansă” de căpătuială – sanchi, “punere la adăpost”, “imperioasa supraviețuire” – nu i se va așterne pe calea vieții ăsteia atât de scurte, de viciate și de grele, dar, până una alta, mizează entuziast/ă pe “fără penali ȋn funcțiile publice” și mai ales pe “m… PSD”, că sună tare “cool” și “trendy”, fiind opera unui dobitoc oarecare cu Audi – “wow”, de ce nu mă miră? – pe care “intelectualii” vremii ȋl venerează ca pe un idol, devoalându-și, astfel, structura lor intimă).
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
S-a notat (macar pentru statistica) si unitatea unde au facut (si trecut) ITP-ul aceste masini ultima data? Poate ar fi o ideie buna sa verifice si unitatile respective. "Vorbesc si eu asa ca opinia publica," dupa cum spunea un mare actor.