Range Rover Sport SVR ar putea avea o versiune mai ușoară: roll cage în locul banchetei din spate și un sistem nou de frânare
Range Rover Sport SVR ar putea primi o versiune ceva mai ușoară. Britanicii vor miza pe un roll cage în locul banchetei din spate și pe un sistem de frânare nou. În prezent, SUV-ul de performanță cântărește peste 2.300 de kilograme.
Divizia Special Vehicle Operations este cea care s-a ocupat de dezvoltarea versiunii Range Rover Sport SVR. Dar în scurt timp, SUV-ul de performanță pregătit de britanici ar putea primi o variantă ceva mai ușoară.
În prezent, Range Rover Sport SVR are o masă totală de 2.310 kilograme, iar sub capotă, motorul V8 de 5.0 litri produce 575 de cai putere și 700 Nm. Cuplat la o cutie de viteze automată cu opt trepte, SUV-ul de performanță este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde. Viteza maximă anunțată de britanici este de 286 km/h.
Ben Verrecchia, inginerul-șef din cadrul proiectului Range Rover Sport SVR, spune că o viitoare versiune mai ușoară ar urma să folosească un sistem de frânare nou, derivat din cel existent pe F-Type SVR. În același timp, oficialul britanic nu exclude înlocuirea banchetei din spate cu un roll cage, soluție implementată de britanici pe Jaguar XE SV Project 8. Cel mai probabil, o astfel de versiune va fi produsă într-o ediție limitată.
Totodată, britanicii ar putea încerca un nou record pe circuitul german de la Nurburgring. În 2014, Range Rover Sport SVR a devenit cel mai rapid SUV de pe Iadul Verde, cu un tur parcurs în 8 minute și 14 secunde. În prezent, recordul de pe Nurburgring este deținut de Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (7 minute și 51.7 secunde).
Via | Motor1