Range Rover primește versiunea P400: motor pe benzină de 3.0 litri, 400 CP și sistem mild-hybrid
SUV-ul Range Rover a primit motorul pe benzină de 3.0 litri cu șase cilindri în linie. Unitatea dezvoltă 400 CP și 550 Nm, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.3 secunde.
În urmă cu câteva luni, Land Rover a prezentat ediția specială Range Rover Sport HST. Printre noutățile anunțate în momentul lansării s-a numărat și introducerea motorizării de 3.0 litri pe benzină cu șase cilindri în linie (versiune P400).
Acum, oficialii constructorului britanic au anunțat că varianta P400 va fi disponibilă și pe Range Rover. Motorul de 3.0 litri înlocuiește vechiul V6 și propune 400 de cai putere livrați între 5.500 și 6.500 rpm și 550 Nm disponibili între 2.000 și 5.000 rpm.
Constructorul spune că motorul este mai rafinat și oferă un consum de carburant mai mic comparativ cu vechiul motor V6. Totodată, unitatea cu șase cilindri în linie a fost echipată și cu un compresor electric, tehnologie utilizată pentru eliminarea fenomenului de turbo-lag.
Pentru un consum de carburant mai mic și emisii de CO2 reduse, britancii au pregătit pentru Range Rover P400 și un sistem mild-hybrid la 48V. Resursele motorului pe benzină vor fi gestionate de o cutie automată cu 8 rapoarte. În aceste condiții, SUV-ul constructorului britanic va putea accelera de la 0 la 100 km/h în 6.3 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 225 km/h.
Consumul mediu mixt anunțat pentru Range Rover P400 este cuprins între 10.6 și 11.3 litri/100 de kilometri (WLTP), în timp ce emisiile de CO2 ajung la 212 grame per kilometru.