Raikkonen: "Forma prin care trece Ferrari este dureroasă"
Kimi Raikkonen a admis că Ferrari traversează o perioadă "dureroasă" după ce a fost depăşită de Red Bull în clasamentul constructorilor.
Ferrari a înregistrat în Germania o nouă prestaţie modestă, după ce Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen au terminat pe locurile 5 şi 6.
Scuderia a fost învinsă din nou nu numai de Mercedes, ci şi de Red Bull, care cu această ocazie a urcat pe locul 2 în clasamentul constructorilor chiar în detrimentul celor de la Ferrari. În acest context, Raikkonen a admis că Ferrari traversează în prezent o perioadă dificilă.
"Toată lumea poate vedea unde am terminat şi este un pic dureros pentru noi toţi. Trebuie să muncim din greu pentru a îmbunătăţi. Obiectivul este să câştigăm şi să învingem pe toată lumea. Sper să luptăm cu Red Bull şi Mercedes, dar nu va fi uşor", a explicat finlandezul.
Raikkonen speră ca inginerii Ferrari să găsească metode pentru a îmbunătăţi monopostul pe parcursul celor patru săptămâni ale vacanţei de vară.
"Sper să găsim câteva instrumente pentru a face maşina mai rapidă. Evident, Spa-Francorchamps are o configuraţie complet diferită, aşa că ar putea fi un rezultat diferit. Dar avem de lucru pentru a ajunge unde vrem. Trebuie să îmbunătăţim", a mai precizat el.
Via Autosport
-
fgt, luni, 01.08.2016 20:11
Au modificat masina Ferrari pana au stricat-o din toate punctele de vedere. Adio podiumuri anul acesta. Bravo RBR (MAX the best) .
-
LR, luni, 01.08.2016 20:28
Zici?
-
@Marius, luni, 01.08.2016 20:39
da, ar fi invers, ca acum situatia e cu Vettel Kimi la Ferrari si Ricci Max la RBR.
-
fgt, luni, 01.08.2016 21:44
Nu iti poti da cu parerea pe acest site, cand indubitabil se sterge coment-u. Atata stiti sa faceti domnilor marca Automarket .
-
valente, luni, 01.08.2016 23:43
degeaba la FERRARI trebuie ingineri buni si piloti buni ar ceva ca botas vadomel a arata ca bun sper ca intro zi sa vad pe hamiltom la ferrari si pe ros brawn cei doi are echipa buna
-
Alex, marţi, 02.08.2016 06:52
Nu au treaba pilotii, daca Vettle si Raikkonnen nu sunt piloti buni....ma rog Kimi greseste uneori de zici ca e incepator, masina e problema.
-
ion1, marţi, 02.08.2016 08:04
Partea buna este ca au vre-o trei curse de cand ambele monoposturi termina cursa....Nasol este ca regreseaza in pluton , noi sperand ca in timp vor reusii sa puna macar putina presiune pe Mercedes. Este cert ca inginerii "italieni" au o monumentala lipsa de inspiratie....
-
hasu, marţi, 02.08.2016 08:21
La anu poate...
-
wdt, marţi, 02.08.2016 08:30
Nu mai debitati prostii, mai ales pe acest site monoton ..
-
F1_Fan, marţi, 02.08.2016 10:17
Cum am spus intr-un comentariu anterior, greseala celor de la Ferrari este nationalismul. Au avut ingineri francezi, germani, englezi si n-a murit nimeni, tot Ferrari scria pe masina si tot masina italiana era chiar daca cei care lucrau la ea erau de diferite natii. Si ma refer la peste 10 natii diferite. Pentru a castiga nu trebuie sa fie pilot italian, manager italian si/sau ingineri numai italieni. Trebuie sa fie in schimb ingineri capabili, pe pozitiie corecte. Iar pentru moment... chiar si in epoca in care traim, Ferrari nu are inca alte birouri de dezvoltare, in alte tari. L-au pierdut pe Allison, scuze dar il inteleg, trebuie in aceste momente sa fie alaturi de familia lui, in UK. Ce era asa de greu, sa-l lase in pace si sa faca un birou mic undeva aproape de unde locuieste? Cei de la Ferrari nu au nici o sansa sa castige ceva, fie curse sau podiumuri, de titluri nici nu este vorba daca nu isi schimba filozofia. Si pentru asta este nevoie de un alt tip de nivel intelectual, decat cel folosit in acest moment. Di Montezemolo era in urma timpului lui, nu a inteles niciodata ce poate face un Iphone depilda, nu era fan calculatoare, de simulatoare nu a auzit niciodata. Au stat cu tunelul care dadea date incorecte 8 ani pana sa-l schimbe, de fapt sa-l recalibreze. 8 ani... in Formula 1 sunt o eternitate. A venit Marchionne si ziceai ca vor intelege unde este problema.. si cand colo... manager italian... acuma vor ingineri intalieni si Ferrari este pe nicaieri. De ce nu iau si un pilot italian daca tot ne chinuim sa ingropam echipa? Se spune ca in viata, cine se adapteaza mai bine schimbarilor... rezista. Cred ca si in Formula 1 regula este valabila.
-
Ha,ha,ha..., marţi, 02.08.2016 10:39
Si ce sanse sunt sa progreseze la anul? Nici una reala...nu au echipa,nu au lider, imi pare rau pentru Arrivabene,eu chiar il vedeam potrivit dar nu a reusit sa formeze cu adevarat o echipa potenta...deci cine se ocupa de monopostul total schimbat de anul viitor?! Nimeni cu adevarat, cred ca va fi un dezastru ce va continua ani buni...din pacate.
-
jumbo1974ro, marţi, 02.08.2016 10:46
Nu stiu ce este la Ferrari, dar cert este ca Renault progresat mult cu motorul. Nu se mai spune nimic nimic despre ei, dar se vede. Torro Rosso o sa aiba o problema in schimb cu motorul Ferrari de anul trecut. In a doua jumatate a anului o sa cam cada in jos in clasament. Ferrari cred ca ar putea fi salvata de Ross Brawn daca va fi convins sa se alature echipei.
-
jumbo1974ro, marţi, 02.08.2016 10:51
@ha,ha,ha... : nu avem detalii despre ce se intampla in interiorul fabricii. S-ar putea ca toata atentia sa fie indreptata spre anul urmator, ca sa nu mai rateze startul unei noi ere. Nu neaparat toate secretele unei echipe ni se pun la dispozitie intrucat concurenta nu doarme nici ea. Deci despre ce va fi la anul vom afla cam la anul...
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 11:34
Off - Topic - Hamilton se astea la penalizari la Spa sau monza din cauza motoarelor..
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 11:46
* Hamilton se ateapta
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 12:04
6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent.Aceste echipe sunt : Force India ,Williams ,Haas , Manor ,Sauber and Torro..Cei de la Force India au venit cu ideea..se va disputa sub egida FIA si vor avea acorduri comerciale separate.Totusi Williams si Torro rosso s-au opus.. Pentru mai multe info :http://www.autosport.com/news/report.php/id/125591/f1-teams-discussed-independents-championship
-
Mclaren F1, marţi, 02.08.2016 13:43
Nici cu Fernando si Hamilton n-ar fi mai bine, poate ca ceva mai bine dar problema mare acolo e organizarea si presiunea. Cred ca este unul din motivele puternice pentru care Newey nu a acceptat oferta Ferrari. Alonso a avut dreptate sa plece in 2014. Stia el ce stia.
-
@zzz, marţi, 02.08.2016 16:17
Ma tu gandesti ce scrii?Eu nu am inteles decat ca esti un personaj inventat de IL Caragiale: "6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent.Aceste echipe sunt : Force India ,Williams ,Haas , Manor ,Sauber and Torro..Cei de la Force India au venit cu ideea..se va disputa sub egida FIA si vor avea acorduri comerciale separate.Totusi Williams si Torro rosso s-au opus.. "
-
@Mclaren F1, marţi, 02.08.2016 16:53
La anul Mclaren va fi peste Ferrari.
-
ZZZ, marţi, 02.08.2016 20:28
*crezut
-
@zzz, marţi, 02.08.2016 23:20
Inainte de a emite pretentii referitor la faptul ca sunt greu de cap, mai bine ai pune mana sa citesti ce ai scris, te contrazici singur: 6 echipe au venit cu ideea unui campionat independent. Cei de la Force India au venit cu ideea Totusi Williams si Torro rosso s-au opus"" Pai prima data mentionezi ca toate cele 6 echipe au propus ceva, apoi ca doar Force India, apoi ca de fapt Williams si Toro Roso s-au opus. Cap ai, minte ce iti mai trebuie?
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Probabil ca daca ar fi Vettel si Kimi la RB si Max su Ricci la Ferrari situatia ar fi invers.