Rafael Nadal este imaginea Kia pana in 2011
Kia a prelungit parteneriatul de imagine cu tenismenul Rafael Nadal, proaspat castigator al turneului de la Wimbledon.
Kia Motors a anuntat ca isi extinde parteneriatul cu ambasadorul global al brandului, castigatorul turneului de la Wimbledon, Rafael Nadal pentru inca 3 ani, pana in 2011.
Intelegerea va permite companiei Kia Motors sa foloseasca imaginea tenismanului spaniol in campaniile publicitare pe care le va derula si va asigura participarea lui Rafael Nadal la diverse actiuni organizate de producatorul coreean.
Asocierea cu Nadal nu este singulara pentru Kia, coreenii implicandu-se tot mai mult in tenis. Astfel, in ianuarie, Kia si-a prelungit parteneriatul cu Australian Open, ca sponsor principal, pana in 2013.
De asemenea, Kia si-a dezvoltat implicarea in tenis prin sponsorizarea Cupei Davis (cea mai importanta competitie internationala pe echipe) si prin asocierea cu staruri de prim rang din acest sport, cum au fost Andre Agassi si Rafael Nadal, ca ambasadori globali ai acestui brand.
Hyoung-Keun Lee, vicepresedinte si director al diviziei de afaceri internationale Kia, a declarat: “Suntem extrem de incantati sa extindem acest parteneriat cu Nadal, progresul pe care acest sportiv il face, spiritul sau dinamic si devotamentul fata de tenis fiind in deplina concordanta cu viziunea pe care o avem noi, cei de la Kia Motors”.
“Sustinerea acordata unor tineri si talentati sportivi, cu un imens potential pe plan international, nu ne ajuta doar sa ne promovam brandul catre publicul nostru tinta, dar promoveaza si un spirit progresist, ceea ce este la acest moment Kia Motors”, a mai adaugat Lee.
Comentand recent incheiatul acord de extindere a parteneriatului cu Kia Motors, Rafael Nadal a declarat: “Sunt mandru ca pot sa continui aceasta relatie cu Kia Motors, pentru ca eu cred in angajamentele de lunga durata. Am fost sustinut de aceasta companie de cativa ani deja, si sunt fericit ca pot sa cresc profesional alaturi de Kia si in anii care vin”.