Qoros, marca din China care debutează la Geneva în 2013, prezintă schiţele unei berline compacte

Publicat miercuri, 05.12.2012 16:57 de Sebastian Toma

Chinezii de la Qoros au prezentat primele schiţe ale viitorului lor model. Berlina compactă va debuta pe piaţa din Europa în 2014, iar chinezii vor să obţină punctajul maxim la testele EuroNCAP.

Qoros, marca din China care îşi va face debutul european la Salonul Auto de la Geneva din martie 2013, a prezentat primele schiţe ale unei berline compacte. Modelul din imagini este destinat pieţei din Europa şi va fi vehiculul alături de care va debuta această marcă pe Bătrânul Continent. Debutul comercial al viitoarei berline compacte de la Qoros va avea loc în cea de-a doua jumătate a anului viitor, pe piaţa din China, pe când europenii vor avea la dispoziţie versiunea proprie abia din 2014. Până atunci, ne aşteptăm ca noua marcă din China să vină la Geneva 2013 cu cel puţin un concept.

Schiţele prezintă şi o parte din interiorul noului model, care are un habitaclu cu un design minimalist, în centrul căruia stă un sistem infotainment cu ecran tactil de 8 inch. Exteriorul modelului reflectă "forme şi elemente ale design-ului german de automobile", printre care putem enumera grila trapezoidală a radiatorului, barele cromate verticale ale acestei grile şi fantele de aerisire inferioare integrate în bara faţă.

Spre deosebire de ceilalţi producători de automobile din China, cei de la Qoros şi-au anunţat intenţia de a obţine punctajul maxim la testele EuroNCAP. Acest obiectiv necesită investiţii serioase în cercetare şi dezvoltare, care ar trebui să fie realizate până la sfârşitul anului viitor, în speranţa că vor avea un model de cinci stele EuroNCAP în 2014. Însă, dacă vor obţine acest lucru, chinezii de la Qoros vor avea o gamă sigură din start, reuşind să treacă peste multe prejudecăţi din prima. Dorinţa chinezilor de a aborda piaţa din Europa este neobişnuită, având în vedere faptul că această piaţă este în scădere şi constructorii tradiţionali încearcă să-şi reducă dependenţa faţă de piaţa din Europa.

Via WorldcarFans

  • ADRIAN FLORARU, miercuri, 05.12.2012 20:23

    SA O VEDEM LA FIGURAT PANA ATUNCI SUPER!!!

  • Giga-Motors, joi, 06.12.2012 00:09

    Circari......Cam toata industria auto germana isi poate revendica elemente constitutive din acest "proiect": fata si lateralele de BMW, spatele si bordul de Audi......Daca genul acesta de impostura afisata fatis, fara jena, poate fi un exemplu de urmat, atunci sfarsitul (spiritual) al lumii bate la usa......

  • Constantin, joi, 06.12.2012 19:00

    Designerii sunt eruopeni, din acest motiv pare "cunoscuta" masina. Este o miscare inteligenta din partea Chinezilor. De ce sa inventezi roata cand poti sa dai frau liber unor oameni capabili din moment ce tu ai potential financiar. Multa lume prevedea sfarsitul lui Volvo si uite ca nu a fost asa. Este o chestie economica. Chinezii ca orice alt popor pot sa produca lucruri proaste si ieftine si lucruri bune si scumpe.