PSA reduce costurile la Opel: angajații uzinei din Ruesselsheim vor lucra în schimburi scurte pentru 6 luni

Publicat marţi, 01.10.2019 14:14 de Paul Cosma

Fabrica Opel din Ruesselsheim va începe în această lună un program de lucru în schimburi scurte, ca urmare a unui plan de scădere a costurilor ce a fost impus de grupul PSA. Programul va fi menținut pentru următoarele 6 luni, potrivit informațiilor oficiale.

Vânzările slabe ale modelelor Insignia și Zafira au condus la reorganizarea producției în cadrul uzinei Opel din Ruesselsheim, după cum scrie presa din Germania.

Începând din octombrie, angajații Opel vor lucra în schimburi mai scurte, ca urmare a măsurilor de scădere a costurilor pregătite de grupul PSA în Germania.

Programul de lucru în schimburi scurte va fi menținut pentru următoarele 6 luni, potrivit unui purtător de cuvânt de la Opel. Totodată, oficialul a subliniat că viitorul fabricii este asigurat, întrucât acolo va începe producția lui Opel Astra în 2021.

La uzina din Ruesselsheim sunt produse modelele Insignia și Zafira. În primele 6 luni din 2019, vânzările europene au scăzut cu 36% pentru Insignia, respectiv 58% pentru Zafira, potrivit datelor Jato Dynamics.

Via Automotive News

  • inexorabil, marţi, 01.10.2019 21:23

    Ce curios...GM și urmașul (ilegitim) NGMCO Inc. "risipeau", an de an (conștientizând pierderile!), miliarde cu/pe Opel, iar fandosiții de francezi nu vor să investească mai nimic în subsidiara germană, ci doar să câștige lipind emblema Blitz pe SUV-urile PSA. Cu tot managementul lor execrabil, americanii păreau mai înțelegători decât infatuații ăștia. Vai de volanul tău, Opel. Nu sunt sigur că vei evita soarta lui Saab sau a Lanciei, măcar până după 2025. Satrapii care te conduc acum nu cunosc decât limba profitului. În numele căruia nu se vor sfii să se arate capabili de orice decizie/măsură dramatică pentru subordonații teutoni.

  • Moldovean, miercuri, 02.10.2019 11:18

    Eu cred că Opel va merge spre mai bine. Acum 7 ani PSA era aproape de faliment și uite unde e acum. Aici e vorba de Insignia și Zafira, modele din clase care nu prea mai vând din cauza pandemiei SUV-iste.

  • Ioan, vineri, 04.10.2019 18:24

    @ nu stiu care e problema ta impotriva francezilor. Cand e vorba de Bugatti, PSA, Renault, etc esti tot impotriva lor la orice articol scris pe automarket.