Prototipul viitorului SUV electric Fisker va fi prezentat în luna ianuarie: versiunea de serie va avea peste 480 de kilometri
Henrik Fisker a publicat o nouă imagine teaser cu prototipul viitorului SUV electric dezvoltat de start-up-ul american pe care acesta îl conduce. Vehiculul va fi expus în premieră în luna ianuarie a anului viitor, cel mai probabil în cadrul Consumer Electronics Show.
Start-up-ul american Fisker condus de celebrul designer Henrik Fisker a anunțat în această primăvară că va lansa un SUV electric în cursul anului 2021.
Acum, Henrik Fisker a publicat pe Twitter o serie de informații noi cu privire la planurile companiei. Conform acestuia, prototipul viitorului SUV electric va fi prezentat în luna ianuarie. Fisker nu anunță și ziua, însă ne așteptăm ca debutul să aibă loc în cadrul Consumer Electronics Show din Las Vegas, eveniment care își deschide porțile pentru public în 7 ianuarie.
Totodată, anunțul lui Fisker a fost însoțit și de o nouă imagine teaser cu viitorul prototip electric. Pentru moment, reprezentanții start-up-ului nu au oferit detalii despre platforma tehnică, însă știm că SUV-ul va integra două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte.
De asemenea, acumulatorul de 80 kWh va oferi o autonomie de peste 480 de kilomoteri, valoare calculată conform standardului american EPA, mai dur decât cel european WLTP.
În același timp, oficialii Fisker spun că versiunea de serie a SUV-ului electric va avea un preț de pornire de 40.000 de dolari.
Dar planurile Fisker nu se opresc aici. La jumătatea lunii august, oficialii companiei au anunțat că SUV-ul elevtric va fi urmat de alte două modele electrice care vor fi dezvoltate pe aceeași platformă.
Mă crucesc văzând că toate -- dar absolut toate -- emițătoarele de știri auto planetare dovedesc simptome de Alzheimer avansat :-) când vine vorba de orice noi mangleli ale binecunoscutului escroc Fisker. ...Designer danez cu har ce-i drept, dar și autor al unor țepe de peste 1.300 milioane $ (la fel de repetat-falimentarii Faraday au șanse să-l depășească totuși...) Inutil de adăugat deci cnvingerea (nu doar a mea) că se va alege praful și din promisiunile astea. Mai ales în condițiile intrării pe piața BEV-urilor -- lentă, dar sigură -- a marilor producători, dar și a scăderii spre dispariție a eco-bonusurilor, inclusiv în China (v. datele din comentariul la K-ZE.)