Prototipul cu care Bugatti a trecut de bariera celor 490 km/h va avea o versiune de producție: 30 de unități și preț de peste 4.6 milioane de euro
Bugatti a anunțat că lansează o versiune de producție a prototipului care a stabilit recordul de viteză de 490.48 km/h. Versiunea va fi limitată la 30 de unități, iar producția va începe în 2021.
La începutul săptămânii trecute, Bugatti a anunțat că un prototip al actualului Chiron a stabilit un nou record de viteză: 490.48 km/h pe circuitul Ehra-Lessien.
Acum, oficialii producătorului din Molsheim au anunțat că pregătesc o versiune de producție care va purta numele de Chiron Super Sport 300+. Conform reprezentanților Bugatti, varianta specială va fi asamblată în 30 de unități, producția urmând să înceapă în 2021.
Spre deosebire de prototipul care a stabilit recordul de viteză, versiunea de producție va include un scaun pentru pasagerul din dreapta și o gardă la sol ceva mai generoasă. În plus, standard, Bugatti Chiron Super Sport 300+ va avea o viteză maximă limitată la 440 km/h.
Cu toate acestea, pe lista de opționale, producătorul din Molsheim a trecut un roll cage complet, dar și posibilitatea eliminării limitatorului de viteză. Confom unor surse apropiate companiei, clienții vor primi acces în complexul Ehra-Lessien pentru a putea experiementa viteze de top apropiate de recordul stabilit în urmă cu câteva zile.
Prețul de pornire al ediției Chiron Super Sport 300+ este de peste 4.6 milioane de euro.
Via | TopGear
O inutilitate cu "i" mare...Și mi se pare de-a dreptul abracadabrant să "limitezi" viteza acestei "navete spațiale" la 440 km/h. Unu la mână: de parcă la 430 km/h ai fi mai în siguranță decât la 450 km/h. Și doi la mână: oare să nu cunoască domnii de la VAG efectele resimțite de corpul uman la aceste viteze "fabuloase" ? Pur și simplu asistăm la lansarea unui produs "platinum class" destinat cocalarilor din casta "business". Dar cum obții asemenea "performanțe" ? Tot cu "măgăoaia" 8L, W16 și cvadri-turbo? Păcat că nu mai există Oldsmobile...Ar fi trecut de bariera psihologică de 500 km/h cu un motor mult mai mic. Și în niciun caz n-ar fi încredințat prototipul respectiv producției de serie. S-ar fi limitat la testare și doar așa, să crape de oftică demiurgii germani. Desigur, și idolatrii lor. Știu, știu: nu mă pricep la mașini. Se pricep doar moralizatorii mei, dintre care nici nu mă îndoiesc că măcar unul se va regăsi printre cei 30 de ultra- fericiți ai Star Trek-ului vaginist. Iar pentru curajul neasemuit de a proveni din "Estul înapoiat" , va primi un discount generos, recte 10.000 €. L