Promisiuni sportive: Opel ne anunță că viitorul Insignia Grand Sport a fost dezvoltat pe circuitul de la Nurburgring
Opel a publicat noi informații despre viitorul Insignia Grand Sport, urmașul actualului Insignia. Se pare că mașina va oferi una dintre cele mai bune ținute de drum din segment, fiind dezvoltată pe circuitul de la Nurburgring.
Opel vrea să ne convingă că viitorul Insignia Grand Sport, adică înlocuitorul actualei generații, va fi o mașină care le va putea face pe toate.
După ce ne-a pregătit în trecut pentru schimbarea de nume și ne-a arătat cum vor lumina farurile adaptive cu LED, Opel revine acum cu informații despre ținuta de drum a viitorului Insignia Grnd Sport, încercând să motiveze astfel apariția cuvântului ”sport” în titulatură.
Inginerii germani au mersu cu prototipurile sedanului pe circuitul de la Nurburgring pentru a seta trenul de rulare, adică cea mai nouă versiune a șasiului adaptiv Opel Flex Ride. Cum era și normal, Opel se laudă că Insignia va avea cea mai bună ținută de drum din segment. Clienții vor primi o direcție care răspunde diferit în funcție de viteza cu care rulați și un set de amortizoare capabile să citească drumul de 500 de ori pe secundă și să se ajusteze în funcție de modul de rulare pe care l-a selectat șoferul.
Va exista o setare Sport care întărește suspensia, ascute simțurile direcției și ale motorului. La capătul opus va exista modul Touring, care va pune accent pe reducerea consumului de carburant și va înmuia suspensia. Va exista și un mod standard, dar și unul personalizabil după bunul gust al clientului. Indiferent de setare, în cazul unui viraj abordat mai riscant, șasiul FlexRide va asigura automat o traversare în siguranță.
Există și alte detalii care vor face din Opel Insignia o mașină care se conduce mai ușor. În primul rând, Opel a reușit să reducă masa totală cu 175 de kilograme, comparativ cu actuala generație. De asemenea, chiar dacă lungimea a crescut cu 55 de mm, ampatamentul s-a mărit și el cu 92 de mm. Scaunul șoferului a fost amplasat mai jos cu 30 de mm, iar funcțiile de la interior au fost repoziționate pentru un acces mai ușor.
Așa cum ne-a obișnuit, Opel va trimite toate resursele viitorului Insignia Grand Sport către puntea față, dar vor exista și versiuni cu tracțiune integrală.