Producătorul de baterii auto Rombat îşi modernizează logoul
După 30 de ani în care a reuşit să devină lider de piaţă în România şi să colaboreze cu mărci auto de renume mondial, Rombat îşi schimbă indentitatea vizuală şi se modernizează.
Cel mai mare producător autohton de baterii auto îşi schimbă identitatea vizuală. Începând cu luna decembrie, compania Rombat îşi modifică logo-ul şi aduce o nouă viziune asupra produselor şi asupra brandului.
Noul logo este roşu pe fundal alb-argintiu şi conţine mesajul "Bateria nr. 1 în România". Compania bistriţeană are o tradiţie de peste 30 de ani în fabricarea bateriilor auto, reuşind să deţină poziţia de lider de piaţă în România şi să echipeze din fabrică modele ale mărcilor Dacia, Peugeot, Citroen, Nissan şi Renault. De altfel, 65% din producţia totală de baterii a mărcii Rombat este exportată.
Schimbarea oficială a noii identităţi vizuale va avea loc în 1 decembrie.
"Noul logo Rombat simbolizează siguranţa produselor ieşite de pe poarta fabricii, dar şi investiţiile continue pe care le facem în dezvoltare", spune Eduard Croitoru, director de Marketing şi Vânzări al companiei ardelene.
chiar astazi am vazut un panou publicitar si am ramas destul de impresionat de noua infatisare