
Producătorii auto lansează un nou avertisment cu privire la lipsa unui acord în cazul Brexit: “Pierderile vor fi de câteva miliarde de euro”
Producătorii auto susțin că lipsa unui acord comercial privind Brexit-ul va provoca pierderi de câteva miliarde de euro, într-un nou avertisment cu privire la efectele negative ale ieșirii Marii Britanii din Uniunea Europeană.
Marea Britanie este programată să părăsească UE pe data de 31 octombrie, iar companiile ce activează în Regat sunt tot mai îngrijorate de lentoarea cu care progresează discuțiile pe marginea Brexit-ului.
Producătorii și furnizorii din industria auto au lansat un nou avertisment cu privire la consecințele unui Brexit fără acord comercial. Potrivit acestora, impunerea unor taxe vamale între Marea Britanie și UE ar conduce la pierderi de 5.7 miliarde de euro.
Calculele jucătorilor din industria auto arată că, pentru fiecare minut în care producția este oprită, Marea Britanie va pierde, în medie, 54.700 de euro.
Japonia a avertizat public că producătorii săi vor părăsi Marea Britanie, în cazul în care premierul britanic va decide să meargă înainte cu planurile pentru un Brexit fără acord. Nissan, Toyota și Honda au 50% din producția anuală de mașini din Marea Britanie.
Via Automotive News
-
inexorabil, marţi, 24.09.2019 02:00
PS. Unii ar putea înțelege că, referindu-mă la mașinile englezești destinate exportului, aș sugera că acestea ar avea volanul pe dreapta. Nu, volanul lor este pe stânga, desigur, dar mulți preferă să achiziționeze variantele locale, la fața locului, recte cu volan pe dreapta, ca să evite prețurile impuse de importatorii de "englezoaice". Sunt ele mai greu de adaptat la sistemul rutier extrabritanic, dar orice ban economisit trebuie prețuit :) Plus că unii asemenea "aventurieri" mi-au mărturisit că li se pare distractiv să fie percepuți de către semeni drept Gică Contra. De fapt, și mie, ca pasager în stânga față :)
-
@inexeo, marţi, 24.09.2019 09:09
bei inexeo, care conducatori britanici vor? niciunul! a, stai, 2 pacalici vor si asta pt conturile lor.
-
dan_grc, marţi, 24.09.2019 09:26
Daca esti convins ca englezii au sange in instalatie si vor iesi invingatori, ce spui de Scotia si Irlanda de Nord care ar dori independenta, fix pe acelasi principiu ? Cu ce mai raman " nobilii " englezi ? Cat despre industria auto, castigatori morali ? Cand perlele industriei auto engleze au ajuns la germani si indieni, asta din cauza lor, ce victorie vezi ? Economic vorbind, n-au niciun avantaj prin aceasta iesire, o sa vezi .
-
dan, marţi, 24.09.2019 11:02
mi-e teama ca inexorabil are mare dreptate
-
Ics, marţi, 24.09.2019 11:37
@Inexorabil, sa puterea sa iti citesti comentariul peste 3 ani si sa ai sange in instalatie sa recunosti cat ai fost de 'pe langa'.
-
inexorabil, marţi, 24.09.2019 12:42
Dane (Grecu), "greii" englezi ai automobilului s-au văzut pe mâna nemților din cauză că au conștientizat că pot da faliment mizând la nesfârșit pe...calitate :P De pildă, cât s-ar fi putut baza aristocratele RR și Bentley pe "anticul" 6.75 V8? "Doamne Dumnezeule, trebuie schimbat ceva...Unde vom ajunge cu imuabilitatea asta desuetă? Trăim vremuri de cotitură, what the hell!". Iar Herr Hell și-a aranjat tacticos la guler crucea Kaiserului și a răspuns ferm: "Prezent!". Ăștia capsomani fără leac, poate veți pricepe, odată și odată, axioma (prea) atestată în manieră istorică (prin două războaie mondiale încă active în memoria colectivă din cauza sechelelor încă neînlăturate!) conform căreia cele două imperii non-rusești (sic!), recte German și Britanic, nu pot încăpea în veci în aceeași teacă (mai ales de natură politică) a Europei...Iar singurul dintre ele care reprezintă atât ideologic, cât și praxiologic, occidentalismul (mă rog, nu la intensitatea de altădată...deh, vremurile corup cu o putere demonică, necontenită, neselectivă, irezistibilă...) nu poate fi decât... ghiciți! Celălalt, dimpotrivă, se situează taman la polul opus. În pofida prosperității sale izbitor de evidente.
-
inexorabil, marţi, 24.09.2019 13:18
Mă văd nevoit să repet: singura entitate germană care a avut vreodată tangență inechivocă cu capitalismul real, autentic, implicit cu toate trăsăturile lui benefice, ortodoxoforme, a fost...Berlinul de Vest. Și doar vreo 40 de ani...Nostalgia acelui microparadis (închistat de "ciuma roșie") al armoniei euroatlantice palpabile (conviețuind de minune, zi de zi, germani, americani, britanici și francezi, cum nici chiar în Occidentul propriu-zis nu s-a întâmplat vreodată) dăinuie și astăzi în sufletele "supraviețuitorilor". Bașca actuala parte vestică a capitalei germane încă sugerează granițe (de orice fel), fiind mai luminată și la propriu, și la figurat, decât "surata" sa estică, deși șarpele insidios (de Stânga) al consumerismului s-a insinuat și domină inclusiv pe celebrul și elegantul bulevard Kurfuerstendamm (alias simbolul rezistenței împotriva bolșevismului "clasic", împotriva "vremurilor noi, moderne" și împotriva "omului nou, cu înaltă conștiință revoluționară"), necrozându-i farmecul aparte consacrat pe vremea Războiului Rece (tot "clasic"). Cam așa se prezintă realitatea. Raiul pe pământ, dacă trebuie acceptat rostul lui, și-a trăit deja traiul, de la Eden până la "West Berlin". Cine și-l imaginează însă în postura de oi decerebrate bulucite în staulul federalismului "european" (adormită fiindu-i conștiința, de către Propaganda Sistemului, cu cântece de leagăn "capitaliste" și cu lieduri "liber competitive") să aibă el/ea sânge în instalație să-și recunoască alegerea...neinspirată (ca să n-o calific drept fatală...), la momentul adevărului "porno"...Dixit!
-
inexorabil, marţi, 24.09.2019 14:01
Și încă ceva vreau să precizez, să-mi fie cu iertare. După "reparația istorică a nedreptății" (reunificarea Germaniei, impusă politic și ocult de complicitatea Est-Vest), trupele Aliate au mai zăbovit, în virtutea inerției, încă patru ani în fostul (deja) Berlin Occidental, dar și-au dat seama că nu mai au ce și pe cine apăra, simțindu-se în plus, adică "încurcând" trebile "democrației", astfel că și-au luat tălpășița din "noua configurație a viitorului european" (între timp, au revenit doar americanii, de data asta la scară mai mare și cu camuflate pretenții militarist-imperialiste). Oricum, plaga neomarxismului începea să provoace tumefacții chiar la Washington DC, nu doar la Bruxelles...Partidul Democrat a fost "contaminat" și așa s-a creat Deep State. Ai ridicat oarecum capul din jugul...plăcut (întreținut consumeristic) și "îndrăznești" să emiți idei suveraniste? Adică ți s-a urât cu "binele" de Partid (neosocialist) și de Stat (corporatocratic) ? Imediat Departamentul de Stat al SUA și "guvernul federal" de la Bruxelles (mai precis, Comisia Europeană) ți-l retează necruțător cu etichetele de rigoare: "corupt", "penal", "infractor", "iliberal", "antioccidental" (mă pufnește râsul), "atentat inadmisibil împotriva justiției independente și a statului de drept" bla-bla-bla. Mă, copii ai durerii, încetați să mai fiți penibili...Atât voi, slugi ale întunericului, cât și voi, slugile acestor slugi! Punct. Și de la capăt.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 5 octombrieRenault intenționează să elimine 3.000 locuri de muncăRenault intenționează să elimine 3.000 de locuri de muncă printr-un program de plecări voluntare, vizând angajații din funcțiile suport. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieToyota reia producția la două fabrici din Brazilia după întreruperile cauzate de condițiile meteoToyota urmează să reia producția de vehicule începând cu 3 noiembrie la două dintre uzinele sale din Brazilia, ambele situate în statul São Paulo, după ce activitatea a fost suspendată luna trecută din cauza ploilor torențiale și a vânturilor puternice. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 4 octombrieStellantis analizează vânzarea Free2move, programul său de ride-sharingStellantis ia în considerare o posibilă vânzare a diviziei sale de car-sharing, Free2move, în contextul în care directorul general Antonio Filosa încearcă să redreseze producătorul auto aflat în dificultate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLeapmotor: un milion de mașini produseCompania chineză Leapmotor a atins oficial borna de un milion de mașini produse de la înființarea mărcii. Producătorul chinez a atins această bornă la numai 343 de zile după ce a produs cea de-a 500.000-a mașină. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 3 octombrieLamborghini pregătește noi versiuni de teren pentru modelele exoticeLamborghini are în plan să lanseze în anii următori mai multe versiuni de teren pentru modelele sale exotice. Noile versiuni vor apărea ca urmare a succesului lui Huracan Sterrato. Citeste tot
Conservatorii britanici nu doar că se dovedesc purtători de sânge în "instalație", dar vor încununa un act istoric: redobândirea independenței de stat! Iar cei care "prevăd" apocalipsa economică pentru Regat confirmă gândirea lor de sclavi jurați ai unei Puteri totalitare, așa cum este Noul Imperiu German, poreclit eufemistic pentru creduli Uniunea Europeană. Pur și simplu, în cazul Brexit, lumea se teme de drobul de sare care cică "ar putea" cădea din pod în capul copilului (oligofren) eurofederalist. Chiar așa? Să fie niște imbecili conducătorii Marii Britanii, astfel încât să nu anticipeze eventualele consecințe sumbre pentru zeci de milioane de supuși ai Coroanei? Sau să fie niște sadici ignorându-le? Și da --- produci mașini în MB, indiferent cum te numești și în ce stat se află sediul tău social și marfa ta este cerută din afara granițelor Regatului? Cel mai firesc gest ar fi ca doritorii să plătească taxele vamale cuvenite! Altfel nu te obligă nimeni legalmente să-ți iei mașină din UK, fie englezească, fie japoneză (ca proprietate intelectuală). Invers: ești cetățean britanic și vrei mașină din UE? Atunci fii dispus la niște cheltuieli în plus față de cât ți s-ar părea că ar fi "normal" sau "decent". La urma urmei, particularitatea aparte (dacă mi se permite acest pleonasm) din domeniul auto, la confluența cu semnificațiile Brexit-ului, contează primordial, dar observ că mai nimeni nu pune accentul pe aceasta: volanul pe dreapta! Este drept că firmele străine din Regat îi vizează preponderent pe "normalos" de pe alte meridiane, dar, în celelalte situații (mașini englezești către "afară", respectiv mașini de import pentru localnicii britanici), motivele de îngrijorare nu se justifică...Astfel, cu un scor moral de 2-1, Brexit-ul auto va ieși învingător (tot d.p.d.v. moral).