Probleme fără sfârşit pentru Volkswagen: Uniunea Europeană se teme că motoarele "reparate" vor avea probleme de fiabiliate
Uniunea Europene are temeri că update-ul software propus de Volkswagen pentru motoarele diesel va deteriora componentele interne, potrivit unor surse neoficiale.
Volkswagen continuă să aibă unele probleme cu autorităţile Uniunii Europene cu privire la scandalul Dieselgate. După ce iniţial a solicitat în repetate rânduri ca Grupul Volkswagen să acorde despăgubiri clienţilor afectaţi, Uniunea Europeană este pe punctul de a lansa o nouă controversă, de data aceasta cu privire la efectele update-ului software planificat de producător pentru motoarele diesel implicate în scandal.
Potrivit unor surse citate de publicaţia germană Der Spiegel, oficialii Comisiei Europene se tem că update-ul software vor afecta în timp fiabilitatea componentelor care alcătuiesc motoarele.
Temerile au apărut ca urmare a informaţiilor primite de oficialii europeni de la o serie de experţi care lucrează la laboratorul de emisii Vela din nordul Italiei.
Până în prezent, Comisia Europeană nu a comentat informaţiile în mod public, însă Volkswagen a exclus această posibilitate. "Update-ul software nu va avea nicio influenţă adversă asupra consumului de carburant sau a fiabilităţii motorului şi a componentelor sale", a precizat un purtător de cuvânt al constructorului.
Via Reuters
-
Brembo, marţi, 01.11.2016 17:12
Nu inteleg cum vw inca vinde atat de multe masini.....urmeaza oricum decaderea.Gas Auto
-
Andy, marţi, 01.11.2016 17:17
Faza asta imi aminteste de legea 112 de dupa '90, lege prin care chiriasii au achizitionat apartamentele/casele in care locuiau. Problema a aparut in cazul celor care au achizitionat apartamente de pana in '48. Inevitabil chiriasii au fost dati in judecata de fostii/urmasii fostilor proprietari din perioada pre-'48. Multi chiriasi au cumparat de buna credinta apartamentele/casele fiind dati in judecata ulterior. N-au avut nicio vina. La fel si cu VW care a vandut iluzii. Iluzii de consum redus si performante. Nu sunt un hater si-mi dau seama ca dpdv al calitatii percepute (materiale si finisari) VW e printre cei mai buni producatori de volum. Poate chiar cel mai bun. Insa cumulul ofertei a reprezentat de fapt parsivenia. Multi au luat credite sau si-au dat peste cap finantele pentru the best interior/performances/mpg (ca sa ma pronunt americanizat). Au fost pacaliti. VW trebuie sa plateasca!
-
@Andy, marţi, 01.11.2016 18:04
Eiii, nu esti hater, esti doar un imbecil care habar n-are pe ce lume traieste. La care calitate perceputa este Volzvagan printre cei mai buni ? Ca d.p.d.v mecanic si tehnic este la coada. D.p.d.v R&D este la coada. Te ascult mestere.
-
@Andy, marţi, 01.11.2016 18:08
Poftim aici ''calitatea'' Volzvagan uite ce ''finisaje premium'' are da-i de la min 9:05 acolo unde tipul spune ca are plastic tare ( nici nu trebuie sa intelegi limba ca se aude de fapt ''calitatea'' aia ''premium'' a VW . Are plastic tare peste tot. https://www.youtube.com/watch?v=Jp28bhWOqZo
-
Coco, marţi, 01.11.2016 18:14
Multă lume este astăzi total împotriva VW. Unii că așa este trendul, alții că au alte preferințe auto, de obicei concurente, alții din frustrare. Este clar că VW a greșit major, dar doar cu noxele, nu cu toată existență produsului. Normal ar fi să rezolve problema pe cheltuiala lor, să dea garanție pentru remediere sau cel mult să înlocuiască mașinile ce nu pot fi remediate corespunzător. Restul este... aberație maximă. Dacă luați orice producător la datele comunicate, pe domeniul diesel, veți observa că sunt diferențe mari între cele menționate și realitate...Dar de, doar VW trebuie drastic sancționat. Dar nu va fi nicio decădere/faliment/disparitie/ipreluare de către alt concern etc pentru că în 3-4 ani vor recupera cheltuielile generate de scandal și ulterior vor fi la fel de importanți pe piață. În plus trebuie avut în vedere și faptul că mulți clienți și mai ales iubitorii mărcii nu vor migra la alte mărci pentru că VW oferă și aspecte pozitive la care nu se poate renunța ușor. În România, tara cu unul din cele mai vechi si nesigur parc auto, auto VW care vor fi remediate sunt cea mai mică problemă...doar ce excepția celor de pe forum care vor dramatiza în continuare. Deși nu sun posesor de auto din marca VW nu pot fi dintre cei care desconsideră această marcă din simplul motiv că elementele pozitive și negative cât și istoriaunui brand trebuiesc analizate obiectiv și fără patimă.
-
@@Andy, marţi, 01.11.2016 20:53
In calitate posesor de VW Jetta 2012 pot afirma ca modelul chiar are plastic de la un capat la altul. Dar la pretul pe care am dat pe ea este mai buna decat orice compacta de buget de la concurenta gen : Fiat Tipo sau Pejo 301. Restul sunt restul si o cam bat la acest capitol. Dar sa nu uitam ca Jetta este un model vechi lansat care are deja pe piata ceva ani. Poate viitorul model va fii peste concurenta la acest nivel de calitate perceputa .
-
G, miercuri, 02.11.2016 09:02
@@Andy Jetta (atat cel din 2012 cat si cel prezent) are un preț cu aproape 50% mai mare decât Peugeot 301 ori Tipo. Acolo e diferența de calitate. Totuși, după ce vei depăși 150000 de km vei începe să descoperi și alte „calități” ale vw.
-
mishazaitev, miercuri, 02.11.2016 10:36
@g Cu tot respectul, dar cat merge un sofer roman cu o masina intr-un an? Eu mi-am cumparat o masina noua in 2014, crede-ma ca am utilizat-o aproape zilnic. Am fost in concedii la distante de peste 3000 de km dus si intors... Sia abia daca am reusit sa parcurg in medie 25000 de km pe an. Scuza-ma, dar masina merge bine si iti spun sigur ca dupa 5-6 ani o voi vinde la un pret bun, da, tot in Romania. Si atunci de ce m-ar interesa ce se intampla dupa 150 000 de km? Asta este treaba celui care o cumpara. Insa faptul ca masinile germane sunt cele mai bine vandute modele sh la noi in tara dovedeste pe deplin faptul ca lucrurile nu sunt asa cum le prezentati voi. Dar ceea ce e de apreciat la atitudinea voastra este grija pentru bugetul altuia si asta-i o atitudine tipica posesorilor de masini non-germane in general si japoneze in special. Vezi pe aici vreun posesor de masina germana, chiar asa ghertoi si needucati cum va place voua sa ne spuneti, plangand de mila unuia care si-a luat japoneza si neavand alta treaba decat sa-si spuna aluia ce greseala a facut ca nu si-a luat masina germana? Daca masinile voastre, japoneze sau nu, sunt atat de fiabile si va multumesc atat de mult, chestia asta ar trebui sa genereze o multumire sufleteasca atat de mare incat sa nu simtiti nevoia, la tot pasul, sa le spuneti altora ce slabe sunt masinile lor comparativ cu ale voastre. Atitudinea asta denota, dimpotriva, o stare de nemultumire si nu una de satisfactie.
-
mishazaitev, miercuri, 02.11.2016 11:12
Eu fac zilnic naveta Ploiesti-Bucuresti si invers inclusiv sambata pana la ora 14 . Adica in jur de 120 km pe zi . 120 x 27 zile ( tinand conta ca luna are 30 de zile , rar 31 ) vine 3240 km pe luna, inmultite cu 12 luni vine 38.880 km pe an . Unde mai pun si concediiile duminica , fac cam 42 mii km anual. Sunt romani care fac mult mai mult vreo 50-60 mii. Garantia unei masini este de 150 mii km sau 5 ani, problema este ca nu-ti convine ca si posesor ca tu sa ai probleme la motor dupa ce ai trecut acest prag cand masina se afla inca in leasing-ul operational de 5 ani. Dar sunt si alti romani care vand masina dupa 60 mii km, rulajul asta facandu-se dupa perioada de garantie 5 ani a masinii si preintampinand deja probleme, ce parere ai de asta ?E destul de constienta tartacuta ta sau nu poate rumega dupa duhoarea de alcool inhalata ? In alta ordine de idei nu stiu cati cumpara masini noi sa le vanda asa repede, cand parcul auto este in mare parte plin de SH-uri din afara.
-
mishazaitev, miercuri, 02.11.2016 12:50
@mishazaitev (nelogat) Frustrarea de care vorbeam rezulta si din agresivitatea ta verbala. Tu esti un caz izolat. Foarte putini dintre romani sunt in situatia de a face naveta cu masina pe distante atat de mari. Sunt arhicunoscute problemele primei generatii de boxer diesel de la Subaru, defect de fabricatie de altfel recunoscut de producator. As putea sa-ti dau si alte exemple,daca as cauta. Doar ca, spre deosebire de tine, am si alta treaba decat sa-i conving pe altii ce alegere proasta au facut ei si ce buna alegere ai gacut tu. Dupa cum nu am timp sa-ti replic la insultele pe care mi le adresezi. Asa cum spuneam ele sunt rodul aceleiasi frustrari izovorate probabil din nefericirea de a fi nevoit sa faci naveta zilnic. Nu pot sa nu-ti spun totusi ca, spre deosebire de betie care este reversibila, din pacate pentru tine, rautatea, dorinta de a te da rotund, de a arata ca tu esti mai destept, sunt incurabile. Tine-o tot asa, prin urmare! Fii fericita ca tu ai o masina fiabila, iar restul fraierilor au niste rable. Daca asta te face fericit, nu ai decat!
-
@mishazaitev, miercuri, 02.11.2016 23:34
Am uitat sa folosesc '@'. Ti se par cumva multi km 60 dus si 60 intors ? Sunt altii care fac naveta de la Pitesti tocmai pt ca in Bucuresti sunt mult mai bine platiti ca in oras la ei. Ti se pare cumva mult ? Tu esti un caz izolat. Dar nu mi-ai raspuns de cei care vand masina dupa 60 mii km, rulajul asta facandu-se dupa perioada de garantie 5 ani a masinii si preintampinand deja probleme ? Stai linistit. Defectul de fabricatie recunoscut si indreptat pe banii companiei inseamna respect fata de consumatori. Din pacate VW nu prea stie treaba asta si se sterg in continuare la fund cu respectul fata de acestia. De la Dieselgate este peste un an , iar acet brand nu a reparat nici macar jumatate din automobilele cu softul mincinos. Stiu este greu sa intelegi, esti doar o plevusca care sufera de tetraplegie. Dar nu-i bai, cu tratamentul necesar se poate recupera.
-
mishazaitev, joi, 03.11.2016 10:47
@@mishazaitev Cum spuneam, insultele de care uzezi si de la care nu te poti abtine dovedesc tocmai nemultumirile pe care le-ai acumulat in timp si care ies la suprafata. Insultele astea nu sunt altceva decat dovada lipsei de argumente. Hai sa le luam pe rand. Tu spui ca eu sunt minoritate pentru ca traiesc in orasul in care imi desfasor activitatea. Dupa logica ta beton cei care fac naveta 50 de km si mai mult din alte judete ca sa vina in Bucuresti la munca sunt mai multi decat cei care lucreaza si locuiesc in Bucuresti? NU iti dai seama cat de lipsita de sens este o asemenea afirmatie, nu? Sigur ca sunt multi navetisti in Bucuresti, in special in constructii, la firmele de paza, etc dar astia nu vin toti cu masinile lor in Bucuresti. Daca ar fi asa cum spui tu, ar insemna ca milioanele de oameni care locuiesc in Bucuresti sa fie toti someri pentru ca toate locurile de munca ar fi ocupate de voi, cei care faceti naveta. Legat de rulaj mediu anual in Romania, ei bine statisticile arata ca acesta este sub 15000 de km. Uite aici: http://www.mediafax.ro/economic/soferii-vor-merge-anual-cu-1-100-km-mai-putin-dupa-introducerea-accizei-daca-isi-pastreaza-bugetul-12366030 Desigur, cei care au facut studiul asta nu au tinut cont de navetist -:::))))! Prin urmare tu esti in minoritate amice si nu stiu de ti se pare atat de greu sa pricepi asta atata vreme cat in Bucuresti si in orasele mari, cel putin, sunt sute de mii de oameni care merg cu transportul in comun. Ceea ce tu nu poti sa intelegi este faptul ca cineva care vinde dupa 5 ani o masina (de parca nu ar fi si Toyote vandute dupa 5 ani!) nu o face neaparat pentru ca masina respectiva e proasta ci pentru ca pur si simplu s-a saturat de ea si vrea alta noua. Ce-o fi asa de greu? Ce-ai vrea sa faca omul sa tina masina 15 ani doar ca sa confirme teoriile tale? Si iti repet.... Daca masinile VAG sunt atat de proaste de cei cel mai vandut brand de import in Romania este Skoda, care, nici pe departe, nu este unul ieftin? Si de ce masinile VAG isi pastreaza cel mai bine valoarea la revanzare? Daaaaaa.... Stiu! Toata lumea-i proasta numai voi sunteti destepti? Atat de destepti incat singurul vostru scop in viata este acela de a arata ce destepti sunteti voi si ce prosti sunt altii? Hai, ca sa te mai imbunez iti spun ca am si o japoneza, am pus intrebari despre ea la rubrica rspunsuri, asta ca sa nu insinuezi ca inventez. Ei bine am cumparat-o sh la fix 5 ani si 130 000 km... Probabil ca fostul proprietar a vandut-i doar ca sa preantampine defectele viitoare. Repet, daca voi, aia priceputii, v-ati rezuma la a ne spune ce masini bune aveti voi, ar fi minunat! Faptul ca incercati sa ne spuneti ce masini proaste au altii, dovedesti ca voi aveti nevoie de tratament si nu eu, cel care imi spun punctul de vedere fara sa insult pe nimeni. Astept sa vad ce insulte imi mai adresezi. Ce sa-i faci? Pentru tine astea tin loc de argumente!
-
G, joi, 03.11.2016 11:08
@mishazaitev, comentariile care conțin insulte la adresa ta nu îmi aparțin.
-
bob.sincle, joi, 03.11.2016 12:49
@Mikhail Zaitev. Te legi aiurea de oamenii care au ceva de spus, apoi tot tu esti cel care zice ca te jignesc altii. . Cum asa ? Daca ceea ce ti-a dictat utilizatorul anonim nu iti este pe inteles pai atunci hai ca-ti spun eu niste situatii, acompaniata prima data de o intrebare de bun simt. Care crezi ca a fost motivul pt care toate mall-urile din Bucuresti au pus taxa de parcare ? Raspunsul este simplu: fiindca era multi navetisti care isi lasau masinile parcate acolo, apoi circulau pana la locul de munca ori cu metroul ori cu transportul in comun . Eu locuiesc pe langa un mare hypermarket in sectorul 1, nu dau nume. Acolo vad zilnic cand fac cumparaturi aceleasi masini parcate cu aceleasi numere lasate de dimineata pana seara , cu numere diverse : AG, GR, IF, TL, CT, etc. Ti se pare ceva anormal ? Studiile sunt de prisos. Iti arat si eu un studiu imobiliar unde spune cum multi din extraurban cumpara apartamente in Bucuresti tocmai din cauza navetei prea mari pe care o fac de la A la B . Locuri de munca sunt destule, tinand cont ca acesti navetisti nu-s angajati de ieri , ci sunt unii care au ani vechime, care lucreaza la prefabricate si alte companii cu milioane de ancajati. Si ca tot ai adus in discutie domeniul constructiilor afla ca acolo se cauta zilnic muncitori de diferite profesiii ; zidar, electricieni, instalatori tocmai datorita dezvoltarii acerbe a zonelor pe care ei le numesc ''Residence'' de blocuri si ansamble de vile cuplate ( duplex ) etc din sau pe langa Bucuresti. Pe ce lume traiesti ?
-
mishazaitev, joi, 03.11.2016 13:23
@bob sincle Serios Madalescule? Sau Sergiu Andrei? Dupa ce te-am contrazis ca si anonim si ai luat o mie de manute rosii, te-ai gandit sa-ti faci un nou user... Oare al catelea. Esti atat de pornit impotriva mea incat uiti ca mi te-ai mai adresat cu "Mikhail" si cu alte ocazii, nu? Pai, fratica, exemplul tau n-ar nicio legatura cu realitatea. Sunt mii de oameni care locuiesc in Bucuresti dar, dintr-un motiv sau altul nu si-au facut buletin si masinile le sunt inmatriculate in localitatile de domiciliu. Nu inseamna ca daca vii in Bucuresti cu o masina cu numar de provincie automat esti navetist! Taxele de parcare au fost puse strict pentru a nu parca decat cei care sunt clienti ai magazinelor respective, indiferent daca aveau masini inmatriculate in Bucuresti. Am multi prieteni, conationali de-ai tai din Republica, care locuiesc in Bucuresti dar utilizeaza masini cu numere de Moldova. Asta ce inseamna? Ca fac naveta? Si scoate Ilfovul din ecuatie. Cu ilfovul e altceva. Localitatile din acest Judet sun in cea mai mare parte mult mai apropiate de Bucuresti incat sa zici ca cineva care locuieste in Ilfov face naveta 100 de km/zi ca sa ajunga la munca si de la munca acasa. Ca sa nu mai spun ca aia care vin sa lucreze in constructii in Bucuresti nu vin ,fiecare, cu masinile personale. Se cupleaza bietii oameni in vreun buz, sau sunt adusi la munca chiar de firmele la care lucreaza, Prin urmare nu-ti mai etala cunostintele despre unor oras despre care habar nu ai? Spune-ne mai bine despre Balti, Tighina sau alte zone "excotice" care, recunosc, au farmecul lor. @G Eu nu l-am acuzat decat pe cel care m-a insultat. Tie ti-am raspuns cat se poate de politicos. Oricum apreciez faptul ca te-ai dezis de mizeriile debitate de maldavanul nostru.
-
mishazaitev, joi, 03.11.2016 13:43
@g Ai vazut? Si daca te dezici primesti manute rosii de la fanatici? Ti-am dat si eu una verde in compensare -:::))))
-
@misha zaitev, joi, 03.11.2016 14:39
'' Nu inseamna ca daca vii in Bucuresti cu o masina cu numar de provincie automat esti navetist! '' . Dar ce esti ? Poate aduci si un contra-argument care sa sustina ca ceea ce ai zis este adevarat. Ca deobicei vorbesti numai prostii. Vad ca ai ramas fixit pe conationalii tai din Republica. Chiar nu ma intereseaza de rusofonii tai de acolo. De luni pana sambata milioane de masini tranziteaza DN1-ul plin cu navetisti care lucreaza in Bucuresti, multi sunt din PH. Apoi A1 care este tranzitata de navetistii din AG si GR , cei mai multi din domeniul constructiilor. Un tencuitor constructor ( mecanizata ) castiga lunar in Bucuresti cat un manager dintr-o companie mica ( 1.000-1.500 euro ) fiindca sunt platiti cu 12 lei metrul gratie dezvoltarii urbanistice la nivel inalt dar si cresterii vanzarilor imobiliare ceea ce le permite dezvoltatorilor sa plateasca la metru fata de alte orase/ alti ani. Asadar ii convine sa isi faca plinul de 4 ori pe luna pt naveta. Stiu, este greu sa intelegi. Tu esti doar un babuin sovietic cu capul plin de alcool. @G , nu trebuie sa inclini respect rusofililor incubati cu alcool sec.
-
mishazaitev, vineri, 04.11.2016 10:37
@@ eu "Ai ramas fixit"... Mult e dulce si frumoasa limba moldoveneasca ce-o vorbesti Madalescule... Ni mai zic nimic de expresia romaneasca "inclini respect". Probabil, o alta traducere directa din limba alora pe care-i injuri cu patos. Eu sunt un babuin sovietic? Cine spune asta? Unul care isi trage seva cunostintelor automobilistice citind site-uri auto din RM si da ca exemplu de masina exceptionala Matizul fabricat in Habarnastan? '' Nu inseamna ca daca vii in Bucuresti cu o masina cu numar de provincie automat esti navetist! '' E evident ca sensurile cuvintelor si expresiilor in limba romana au conotatii necunoscute pentru un vorbitor "nativ" ca tine. Hai sa-ti explic, asa de dragul de a mai vedea cate insulte iti poate debita inteligenta. Pai, in primul rand, un parinte care vine din provincie sa-si viziteze copilul care se afla la studii in Bucuresti, cu masina cu numar de provincie, nu face naveta, istetule! In al doilea rand, Sergiulica, asa cum ti-am spus, dar se pare ca nu reusesti sa intelegi, exista enorm de multi tineri care locuiesc in Bucuresti, dar care neavand din varii motive buletin de Bucuresti, au masini inmatriculate in provincie. In al treilea rand, exista foarte multe firme din provincie care si-au activeaza in capitala ai caror agenti de vanzari sau reprezentanti, utilizeaza masini inmatriculate in judetele in care se afla sediul principal al societatii respective. Tencuitorii pot castiga bine. Mr. Sincle. Dar ei sunt destul de putini in comparatie cu mana de lucru necalificata de pe santiere care e platita ca atare. Si apoi, jupanae Mafia, nu-i obligatori ca toti tencuitorii sa die din provincie. Daca tie ti se pare chiar atat de incorect sa afirmi ca numarul masinilor locuitorilor unui oras este mai mare decat al celor care fac naveta, doar de dragul de a ma contrazice pe mine, este evident ca ai o problema. Legat de alcool, recunosc, ca nu-s total abstinent. Insa, repet, spre deosebire de bolile mintale, efectele alcoolului sunt, de cele mai multe ori, trecatoare.
-
@misha, vineri, 04.11.2016 14:13
1. Nu stiam ca un parinte vine din provincie sa-si viziteze copilul zi de zii , repet ceea ce am zis, vad ca nu prea intelegi sensul cuvintelor romanest, spune-i traducatorului tau sa-ti traduca asta : ''vad zilnic aleasi numere lasate de dimineata pana seara , cu numere diverse : AG, GR, IF, TL, CT, etc. '' . Tot aici reintra si punctul 2 . Nu cred ca acei tineri ''care locuiesc in Bucuresti, dar care neavand din varii motive buletin de Bucuresti, au masini inmatriculate in provincie'' stau la cumparaturi zi de zi . Probabil ca un limitat ce esti ma vei intreba : dar tu te duci zilnic la cumparaturi de vezi aceleasi masini ?'' . Eu trec zilnic prin parcarea magazinului atunci cand plec la birou , e un fel de ''traversare'' a unor semafoarea , si o iau prin parcare iesind direct la sosea pe o straduta laturalnica. Apoi seara cand vin fac acelasi lucru pt a evita statul la semafor. 2. Iar la al trilea aliniat , ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete amice. Puteai sa-i spui navetisti direct la acesti ''reprezentanti'' care vin in capitala activand cu diverse functii. Mult e dulce si frumoasa limba ..... romaneasca asa-i ? Vad ca habar n-ai ce zici. 3. De unde stii ca tencuitorii sunt putini ? Tu macar stii ce-i ala tencuitor ? Dar necalificat stii ? Zici ca necalificatii sunt mai putini ca tencuitorii ? :)))) . Amice un necalificat este angajat sa serveasca/sprijine un calificat ( in speta noastra - mai multi tencuitori ). Ce face necalificatul ? Pai baga saci de ipsos, cimet, etc la masina , iar tencuitorul intinde pe perete materialul, apoi alti tencuitor incep finisarea peretilor. Apoi alti necalificati fac curetenie, dau cu razul pe jos curata resturile de material ce se pot intarii. Hai ca ti-am dat deja mura-n gura. 4. Nu am zis niciodata ca nr masinilor locuitorilor unui oras nu este mai mare decat cel al navetistilor. Dar Bucurestiul are aproximativ 2 mil jumate de lucuitori, asadar 2 mil de navetisti este de ajuns cat sa nu fie putin dar nici peste numarul locuitorilor, intelegi ? PS: O ti langa intr-una cu RM. Ti-am spus a mia oara ca nu sunt de acolo. Chiar vrei poze dupa certif. de nastere ? Sau poze cu cele 4 masini ale mele cu numere de B ? Ehhh..... nu am sa-ti dau poze cu masinile mele, mi-e teama sa nu faci infarct cand ai sa vezi ce detin. Stiu ca la voi acolo in societatea comunista, va ia securistii la rost daca detineti altceva decat o Lada , cum era la noi pe vremea lui nea. Nicu :)))). Faptul ca vizualizez si alte website-uri auto este ceva absolut normal pt un pasionat auto care vrea sa citeasca si alte publicatii mult mai elaborate ca ce se scrie pe aici. Daca chiar te intereseaza eu citesc urmatoarele publicatii, iar uneori postez si pe ele , acestea fiind : piataauto.md ( un site de peste Prut foarte bine structurat care are inclusiv Teste cu masini retro dar si cu masini exotice ), 4tunning ( un site foarte interesant care redacteaza mereu despre siretlicurile meschine ale nemtilor ), autolatest ( un alt site interesant si bine argumentat ), nwradu ( un blogger care testeaza masini ) , cavaleria ( o platforma cu ''de toate'' inclusiv rubrica auto de stiri si teste care il include acum si pe G.Buhnici ) , eblogauto.ro, autoblog.md, si multe altele. Ferice ? Ahh si era sa uit, urmaresc canalul YT al unuia de pe la voi Anton Avtoman, un jrnalist care spune tot adevarul despre masinile germane alea ''cualiti'' . Din cand in cand imi mai traduce un bun prieten din RM, a studiat cu mine acum 10 ani la aceeasi universitate in Bucuresti . Tinem legatura. Cat despre Matiz, am ''trait'' cu el pe vremea cand eram incepator. Cea mai buna masina din clasa ei. Iar unul intretinut ca la carte da clasa oricari ascutitori din acest segment gen : VW UP sau C1 , alea care n-au nici macar scaune cu tetiere sau 4 aeratoare in anul 2016!!!!!!!! , de geamul ala stil compas nu mai zic, o alta caracteeristica de reducere de costuri care la Matiz si chiar la Tico erau inexistente.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Mie mi se pare corect ca autoritatile UE sa oblige VW la retragerea masinilor cu preobleme de pe piata insotita de achitarea unor despagubiri rezonabile stabilite in functie de anul de fabricatie si de rulajul masinilor in cauza. Daca cei de la VW sustin ca dupa remedierea problemei masinile in cauza sunt la fel ca inainte, nu au decat sa le valorifice ei. Nu mi se pare cinstit ca omul care, de buna credinta fiind, si-a cumparat o masina sa-si asume riscul unei functionari defectuoase si in alti parametrii decat cei pentru care a platiti.