Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
Noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță impuse de FIA, astfel că inginerii au cale liberă pentru dezvoltarea acestuia înainte de lansarea programată în 22 februarie.
Ferrari a devenit cu puțin timp înainte de Crăciun prima echipă care trece de testele de siguranță impuse de FIA înaintea fiecărui sezon.
Potrivit unor informații neoficiale, monopostul cunoscut intern sub numele de cod 669 a trecut testele forului mondial desfășurate recent la facilitatea din localitatea italiană Bollanta, situată în apropiere de Milano, după ce anterior trecuse și o serie de teste statice.
În acest context, inginerii au acum mâna liberă pentru a continua dezvoltarea monopostului, cu amendamentul că Scuderia a fost nevoită să modifice designul inițial pentru a respecta o nouă directivă care împiedică unele soluții tehnice la direcție și suspensia de pe puntea față care ar fi oferit un avantaj în viraje.
Noul monopost al Scuderiei Ferrari va fi prezentat oficial în 22 februarie în cadrul unui eveniment care va fi transmis pe internet. Ulterior, echipa va avea o zi de filmare în scopuri publicitare înainte de prima sesiune de teste a iernii programată pe circuitul de la Barcelona.
Via Motorsport
-
amin, miercuri, 27.12.2017 02:47
https://www.theguardian.com/sport/2017/dec/26/lewis-hamilton-accused-of-humiliating-his-young-nephew-online
-
Radu, miercuri, 27.12.2017 11:43
Ar fi fost CULMEA ca sa nu treaca. N-am auzit vreo stire care sa zica de o masina F1 (oricare participanta la campionat) ca n-a trecut testul.
-
@Radu, miercuri, 27.12.2017 12:48
Eiii, mai sunt cazuri in care nu trec testele din prima si trebuie sa refaca, Renault 2009 este unul din exemplele care-mi vin acum in minte.
-
Radu, joi, 28.12.2017 12:15
S-a terminat de ceva vreme campionatul, sa ne uitam cat am castigat: https://www.motorsport.com/f1/news/revealed-formula-1-team-payments-for-2017-903197/
-
AyrtonSenna1991, vineri, 29.12.2017 14:32
La cat de sigure sunt monoposturile din ziua de azi... e aproape imposibil să nu treacă testul de siguranță al FIA. Cazul Bianchi nu pot să îmi explic cum a avut loc ,mai ales că reluările au fost foarte sumare . Dacă nu ar fi avut loc acel accident , sunt sigur că Jules venea din 2016 la Ferrari , iar anul asta era campion mondial. S-a văzut că era un mare talent , locul 9 la Monaco arata din plin acest lucru. Păcat însă că dintr-o viitoare legenda a F1 , nu a mai rămas decât un pumn de cenusa intr-un cimitir din Monaco. Însă de data asta chiar sunt sigur că el este ultimul pilot care a murit din cauza unei curse de F1.
-
mobius, vineri, 29.12.2017 21:18
Din reluari s-a vazut destul de clar cum monopostul lui Bianchi (Dumnezeu sa-l odihneasca), de necontrolat in acel moment, a intrat sub acel tractor ca o pana pina dincolo de cockpit. S-a vazut, iarasi destul de bine cum utilajul a fost saltat de la sol si apoi a picat peste monopost, strivind si pilotul, care din pacate nu a avut nici o sansa. Probabilitatea de a se produce din nou un astfel de accident ramane totusi destul de ridicata pentruca, asa ca si in cazul lui Jules, un astfel de accident cumuleaza mai multe erori umane. Intrebarea ar fi in acest caz de ce a ignorat Jules semnalizarile de avertizare de pe traseu?
-
lol, sâmbătă, 30.12.2017 11:02
Cum sa fie aproape imposibil sa pice testul? Or fi avand ele siguranta ridicata dar si cerintele sunt ridicate. Nu satisfaci cerintele din oricare motiv, pici testul. Chiar si asa, moartea nu e complet anulata pe circuit. Se poate intampla din nou, oricand. Cazul Bianchi confirma asta. Dap, cazul Bianchi e real, in F1 contemporana. Cum sa spui ca olteanul "asa ceva nu exista ma" doar pentru ca iti contrazice propriile impresii despre siguranta. In loc sa iei lucrurile asa cum sunt iti formezi o opinie dupa bunul plac si apoi negi orice realitate dar care nu iti potriveste opinia. Adica opinia personala e mai tare decat realitatea, lucru garantat fix de opinia personala. LOL
-
AyrtonSenna1991, sâmbătă, 30.12.2017 13:15
Auzi , domnul Freud nu ti se pare că ai o gândire de dictator ? " Îți formezi o opinie după bunul plac . " E interzis să am o opinie ? Propria mea opinie ? De când e interzis să gândești ? La tine se vede faptul , ca gândesc alții pentru tine. Eu mi-am exprimat doar părerea de rău despre dispariția lui Bianchi. Monoposturile sunt extrem de sigure , altfel unul ca Alonso sau Kubica nu mai erau pe această lume. Pericolul si adrenalina e în ADN-ul acestui sport. De asta a ajuns F1 unde a ajuns ...ca practic e ceva robotizat. Iar unul ca tine latră ca nu e destula siguranță. Haide ma să fim serioși...
-
lol, duminică, 31.12.2017 15:53
N-ai inteles dar lasa ...
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 03.01.2018 19:02
@AyrtonSenna1991 Jules Bianchi ca pilot Ferrari ar fi fost campion mondial cand ar fi facut plopul pere si rachita micsunele :)))))
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 03.01.2018 19:06
Auzi la el Jules Bianchi campion mondial. Da ce-i cu obraznicia asta pe tine??? Auzi, Bianchi campion. Era sa cad de pe scaun de ras cand am citit prima data, dar daca stau bine si ma gandesc, omul chiar crede asta. Pai Hammy ce facea intre timp???? Sper sa nu ai obrazinicia si mai mare si sa crezi ca il invingea pe Hammy in lupta pentru tine Jules :))
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 03.01.2018 19:07
*titlu
-
AyrtonSenna1991, joi, 04.01.2018 11:15
Stai calm omule , nu te aprinde degeaba." Hammy " al tău până să ajungă la Mercedes , avea un singur titlu luat cu noroc si ala...stii foarte bine. Bianchi si cu Verstappen ar fi animat F1 . Raikkonen era retras din 2016 dacă trăia Bianchi. Fi sigur că la ce mașina a avut Ferrari anul asta Bianchi era campion mondial. O pâtea Vettel ca si cu Ricciardo. PS Si Vettel are 4 titluri , nu numai Hamilton. În afară de faptul că " englezul " e mult mai rapid in calificări , vezi vreo diferență între ei ? Eu nu prea vad. Chiar dacă au acelasi nr. de titluri nu se pot compara cu Prost. Nigel Mansell este cel mai mare pilot englez din epoca modernă nu Hamilton. Sunt scârbit de propaganda care i se face la Sky si nu numai. Acest pilot are destule carențe. PPS Si iar va apărea lol si va spune ceva de Alonso , cum face el de obicei...
-
Soxy, joi, 04.01.2018 13:55
@Mircea Dc Rosbreg si Button l-au invins ca si coechipieri de ce nu putea sa-l invinga Binachi intr-un Ferrari competitiv Ham este unul dintre pilotii de top din generatia actuala, dar nu ai de unde sa stii ce ar fi fost daca ... colegul a spus o parere paote era posibil poate nu ... Dc Ham era coechipier cu Senna, Schumacher sau Fangio ... ii invingea? ... nu se stie, dar parerea mea este ca NU! Forza Ferrari!
-
AyrtonSenna1991, joi, 04.01.2018 14:37
@Mircea84 Referitor la obrăznicie , obrăznicia e a ta comparând un fandosit cu monștrii sacri ai acestui sport. De curiozitate întreb și eu : de ce atunci când lucrurile au scârțâit la McLaren el a ales să părăsească corabia primul ca sobolanul ? Cel mai mare trădător al acestei echipe din istorie !!!! Din 2007 când a fost ținut la san de Ron Dennis , iar taica-su venea cu el la curse fiind prezent tot cu el pe grila de start. Nu de alta dar sa nu pateasca ceva baiatu'! Și tot n-a luat campionatul ! Iar Alonso care a fost chinuit efectiv de McLaren a revenit la echipa si a mai si trecut prin 3 ani oribili cu ei. Asta spune foarte multe despre caracterul lor. PS Si ca sa închei : tu ești un trădător al echipei McLaren , lup moralist ce ești. Zi-o pe sleau ca ești fanul lui Hamilton nu al acestei echipe legendare care ușor , ușor vă renaste din propria ei cenusa.
-
dubfire, joi, 04.01.2018 16:40
Cica sunt niste aplicatii pentru telefoane care iti aduc aminte cand sa-ti iei pastilele. Ce ti-e si cu tehnologia asta....
-
dubfire, joi, 04.01.2018 17:38
Viziunea lui Brawn asupra viitorului F1: http://www.skysports.com/f1/news/12430/11194345/ross-brawn-exclusive-the-formula-1-boss-on-f1s-future
-
., vineri, 05.01.2018 15:42
Pfoai ce le mai stie asta cu F1. Stie si viitorul si rezultatul eventualelor comparatii ipotetice intre piloti, stie si cine merita titlu si cine nu. Stie si cand vin parintii sai acasa si ii inchid calculatorul. Nu mai stie insa ce conturi a mai avut. Acum e AyrtonSEnna1991.
-
@., vineri, 05.01.2018 21:47
Stimate "punctuletz": De-n prostie s-ar putea Doctoratul sa se dea Ai fi o minunatie Plin de diplome-n prostie.
-
kimi bwoah, vineri, 05.01.2018 23:01
las' ca avem numai doctori peste tot ... si scriitori de carti stiintifice
-
cris, sâmbătă, 06.01.2018 12:51
Cine transmite anul acesta F1?
-
Mclaren_Mircea_1984, sâmbătă, 06.01.2018 17:24
@ayrton 3 cedari de motor grave din care unul din pozitia de lider al cursei, (deci +25 de puncte) si cu toatea astea Rosberg saracul nu a luat decat la o diferenta foarte mica de puncte. Spune multe despre marele pilot Rosberg. S-a si retras pentru ca stia ca Hammy avea atata energie in el ca il distrugea pe Rosberg.
-
AyrtonSenna1991, sâmbătă, 06.01.2018 17:41
@mircea Eu nu am spus că Rosberg a fost un pilot mai bun decât Hamilton. Rosberg prin definiție avea o abordare foarte cerebrală. Nu era foarte talentat. Un pilot de nivelul lui Perez , maxim. Normal ca Hamilton l-a învins destul de ușor. Ceea ce m-a deranjat pe mine la Hamilton a fost atitudinea lui fata de ceilalți și complexul asta de superioritate pe care nu ar trebui să le aibă. Plus ca la lăsat la greu pe Ron Dennis si McLaren. Nu așa se face când ești " crescut " si lansat in F1 de o anumită perrsoană si o anumită echipă...
-
b, duminică, 07.01.2018 13:56
Rosberg e foarte aproape de Hamilton, dovada calificarile si sa nu ignoram multele curse in care Rosberg a mers ceas si l-a invins pe bune pe Hamilton. Rosberg e mai bun decat Alonso, comparatia fiind facuta prin Hamilton. Nu trebuie sa ignoram faptul ca in 2007 Hamilton era debutant. Toti au fost debutanti, nu a mers nimeni la maxim din prima.
-
serban, duminică, 07.01.2018 20:58
@AyrtonSenna1991 Ei da amice, puțină recunoștință nu strică niciodată, dar nici să nu exagerăm cu ea ! Hamilton a așteptat patru ani, după 2008, să-i facă McLaren o mașină performantă și nu i-au făcut. Normal că a plecat în altă parte și uite că a avut dreptate, McLaren este varză și acum, mai varză decât era atunci, iar el a mai luat trei titluri. Și să fim onești, Hamilton s-a achitat de datoria față de Dennis cu vârf și îndesat, i-a adus titlul după zece ani de pauză, cu o mașină mai slabă decât Ferrari în acel an, ceea ce Alonso nu a făcut și nici n-o să facă în viața asta. Chiar și Senna a plecat de la McLaren la sfârșitul lui 1993, din același motiv, lipsa de performanță.
-
AyrtonSenna1991, duminică, 07.01.2018 21:10
@serban Da , e adevărat. Doar că Senna trecuse pe la Toleman si Lotus înainte să ajungă la McLaren. Plus ca avea 33 de ani și știa că timpul e în defavoarea lui. Iar până la interzicerea sistemelor electronice ( launch control , ABS ) Williams era o echipă cu mult , extrem de mult superioară celorlalte echipe. Si totuși Senna a fost pe 2 la finalul sezonului , cu 5 victorii în 16 curse , o performanta extraordinară după părerea mea. Putea să se ducă la Williams din 92 dar nu a facut-o. Si poate ca totuși rămânea la McLaren dacă echipa ar fi utilizat motorul celor de la Lamborghini în 94 în detrimentul celor de la Peugeot. Dar asta e alta poveste...
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 07.01.2018 21:33
@AyrtonSenna1991 Nimeni nu prevedea la sfarsitul anului 2012 prapastia in care urma sa se afunde Mclaren. În noiembrie 2012 cand Lewis a iesit pt ultima data din monopostul Mclaren, mp4-27 era cea mai rapida masina de pe circuit, peste Red Bull-ul lui Vettel. Dar ne amintim cate prostii si cum Whitmarsh il favoriza pe Button. Si-au dat singuri foc la valiza cand s-au pus sa faca o masina complet noua desi mai era doar un an pana la schimbarea de regulament pt 2014. Ron Dennis era intr-o pozitie marginala atunci, doar dupa esecul din 2013 cu mp4-28 si fara nici un podium Ron Dennis a reusit o lovitura de palat si l-a dat jos pe Whitmarsh si sa dea o noua directie Mclaren. Si mai gandestete la un lucru, in toti acei ani de tinerete ai lui Lewis a fost alaturi de el da Ron Dennis, dar in aceeasi masura a fost si Norbert Haug, Lewis mereu, dar mereu a avut in spate un motor Mercedes. Mclaren-Mercedes erau un tot unitar, Daimler avand 40% din actiunile Mclaren Group. Da stiu ca par un tradator, dar vina mea este ca nu am plecat din 2010 cu Mercedes, si am mai stat pentru Hamy cu Mclaren. In 1998 cand m-am pus sa ma uit la F1, aveam doua alegeri: sa tzin cu un pilot german la o echipa non-germana (Schumacher la Ferrari) sau sa tin cu o echipa germana dar cu un pilot non-german (Hakkinen la Mclare-Mercedes), si am ales a doua varianta, pentru ca m-am gandit ca Schumacherva iesi la pensie, dar Daimler intr-o forma sau alta vor fi pe termen lung in F1. Deci nu pentru englezi, pentru Mclaren, pentru ceea a insemna Mclaren am tinut cu Hakkine si cu Hamilton, ci pentru Mercedes si pentru Germania. Repet, trebuia sa tzin din 2010 cu Mercedes, cand Mclaren si Mercedes au luat-o pe drumuri separate, dar nu stiu a fost slabiciunea mea Lewis. Nu urma sa tzin cu Whitmarsh cu Honda cu Alonso si Button, sa fim seriosi.
-
AyrtonSenna1991, duminică, 07.01.2018 21:59
@McLaren_Mircea_1984 Deci tu ești pasionat de spiritul german în motorsport , nu de McLaren. De fapt germanii au fost pionerii acestui sport , pe undeva te înțeleg. Eu țin cu McLaren deoarece a fost echipa cu care Senna a obținut performantele care i-au marcat cariera. Schumacher pentru mine a fost un uzurpator. Se vedea pe chipul lui bucuria pe care o avea pe podium la acea fatidică cursa de la Imola. Eu îl consider si autorul moral al dispariției lui Ayrton. Sunt sigur că neamțul a trisat grosolan în 94. Si am rămas alături de McLaren până în 2005 când Alonso a reușit să încheie supremația acestui neamt enervant. Si m-am atașat de spaniol si am crezut că va deveni o somitate în acest sport. Din păcate nu a reușit să își concretizeze șansele pe care le-a avut. Poate așa a fost să fie , nu stiu. Oricum McLaren reprezintă pentru mine echipa de suflet , indiferent de ce piloți s-ar perinda pe acolo.
-
IstoriaMondenaF1, luni, 08.01.2018 10:02
A fost odata ca-n povesti A fost ca niciodata Din sate/orase romanesti O istorisire ciudata... Pe cat de-aprofundat' era Pe-atat de variata Incat discutia genera Contraziceri ca niciodata...
-
serban, luni, 08.01.2018 12:24
@AyrtonSenna1991 Ai auzit tu de vreo performanță notabilă a motoarelor Lamborghini în cei 4-5 ani de F1 ? Eu nu, deci pot presupune că nu erau cu nimic peste Peugeot. Să-l faci pe Schumi vinovat moral pentru moartea lui Senna, mi se pare deja o idee demnă de McLaren_Mircea ! Senna a plecat la Williams știind că toată electronica, gen suspensii active, va fi interzisă începând cu 1994 și că fără respectiva electronică, Williams nu va mai fi dominantă. Și nu a mai fost, dar oricum era mult peste McLaren, deci omul avea tot interesul din lume să plece, mai ales că era și spre finalul carierei. Este adevărat că și Benetton a folosit, se pare, un sistem launch control neconform, dar FIA nu a spus nimic, deci ... hoțul neprins, negustor cinstit. Părerea mea este că Senna s-a adaptat mai greu noilor reguli, că Williams a fost o mașină cu mari probleme la începutul lui 1994, iar rezultatul a fost tragedia de la Imola.
-
lol, luni, 08.01.2018 12:26
Mai lasa drk de accidentul lui Senna. Si lasa-l si pe Schumacher ca nu e vinovat cu nimic. Esti ca muierea aia parasita care face obsesie pe cotzoharla care cica i-ar fi furat iubitul.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 13:06
@AyrtonSenna1991 Exact. Sustin nu doar Mercedes. Sustin Bayern, nationala Germaniei, si de putin timp, desi ma plictiseste tenisul, mai urmaresc si tenis pentru Alexander Zverev, germanul de 20 de ani care a intrat deja la barbati in top-5. Pentru mine Hammy si Mercedes impreuna are match made in heaven. Nu stiu ce sa zic, eu nu am urmarit F1 in prima parte a anilor 90, doar din 98. Se luptau Hakkinen cu Schumacher. In prima instanta, prima tendinta era sa tin cu Schumacher, era german, si sa recunoastem mai valoros decat Mika per total, dar desi eram copil, am spus ca voi urmari F1 pe termen lung si ca mai bine tin cu "Mercedesurile"(asa le ziceam lui Hakkinen si Coulthard, nu Mclaren, sau pe numele pilotilor, dar evident ca Mika era principalul favorit deoarece el lupta la titlu nu Coulthard). De aceea cand ii aud azi pe multi cu combinatia alb-rosu, motor Honda, Senna, Prost, entuziasmati de ce legenda sunt, pe mine ma lasa un pic rece, eu am prins doar culoarea negru-argintiu cu sponsorul de tigari West pe placile laterale, cu Computer Associations lateral jos, Mobil 1 , Hugo Boss, si logou-ul mare Mercedes-Benz pe masina. Pentru mine F1 a inceput cu Mclaren Mp4-13 nu cu Honda, Malboro, Senna etc. Si care sunteti fascinati de legenda sau istoria asta va inteleg, este mai vie mai spectaculoasa ca perioada Hakkinne-Mercedes. Am tinut mult, mult la Mika, dupa ce a plecat am tinut cu Raikkonen pana sa plece la Ferrari, dar nicidecum asa ca si cu Hakkinen. Nu credeam ca voi putea tine cu un pilot mai mult decat ca Mika, si apoi din 2007 a aparut Lewis, pe care il sustins si il iubesc mai mult chiar si deca pe Mika, ceea ce nu as fi crezut in 2007. Nu sunt mandru, si imi pare rau ca nu am mers cu Mercedes din 2010, si ca trebuia sa renunt la Lewis, pentru ca el ii doar un pilot, dar pur si simplu nu am putut. Nu ma pot omori acuma pt asta, intr-adevar am fost slab si las, lucrurile s-au asezat in albia lor naturala odata cu venirea lui Lewis la Mercedes. Va zic sincer ca nu stiu ce ce o sa fac daca Mercedes din 2021... ador F1, tot ce inseamna sportul acesta, dar de data asta daca chiar pleaca de data asta ii voi urma oricat de greu mi-ar fi, o sa merg cu ei in Formula E, desi mi se pare o porcarie si extrem de plictisitoare, dar trebuie sa ii urmez pe Daimler, mai ales ca Lewis oricum va iesi si el la pensie.Nu stiu ce sa fac, as vrea sa mai ma uit la F1, dar daca nu am pe cine sustine, nush daca are sens. Poate va aparea o alta echipa germana, sau tin cu Red Bull pentru ca is austrieci, dar in mare parte voi fi pelcat cu Mercedes in Formula E desi e o porcarieeeee.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 13:21
@McLaren_Mircea_1984 Stai liniștit nici eu n-am apucat anii de glorie ai lui Senna.Eu mă uit de la 4 ani la F1. Din 94 mai exact. Mai târziu am văzut adevarata dimensiune a lui Senna , ca om si ca pilot. Si pot spune că nu va mai fi unul ca el. PS O mai ai pe Kerber la tenis , pe Freitag la sărituri cu schiurile dacă te pasionează sportul asta.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 13:29
Stiu ca datorita succesului Mercedes, par un fan de asta de carton care tzine cu cine castiga, dar nu este asa. Uite, de exeplu, echipa mea de suflet in fotbal este Bayern. Daca as fi dupa succes as tine cu unul din cei doi giganti din Spania cu Real sau Barcelona, care fac transferuri de peste 100 de millioane pe un jucator, si cu siguranta la nivel international au mai mult succes decat Bayerm, ca sa nu mai zicem de Messi si Ronaldo. Dar eu tzin cu Bayern cu consecventa din 1999 de la acea finala dramatica pierduta in prelungiri cu golurile lui Sheringam si Solskjaer pentru United. Stiam ca sunt simbolul fotbalului german, nu intelegeam mare lucru, stiam ca in minutul 90 se va termina meciu, ca Bayern are 1-0 si ca vor fi campionii Europei. Am plans cu ei cand uriasul Carsten Jancker, de 2,02 m prabusit plangea, cand Sammi Kouffour vroia sa isi smulga parul din cap, su cand antrenorul Ottmar Hitzfeld era o figura impietrita pe banca de rezerva. Dar de atunci tin cu Bayern, ei dau scheletul nationalei Germaniei. Sau daca as fi dupa succes as tzin in prezent cu City sau PSG care au cele mai bune echipe ce dau 200 de milioane pe un jucator, pe cand Bayern cumpara cel mai scump cu 41 de milioane (Correntin Tolliso). Dar germanii prin planificare, prin organizare, prin determinare, prin chibzuinta fi invingatori, deoarece pur si simplu au ceva innascut in sangele lor. Alte popoare, pot sa isi dezvolte si antreneze acest tip de calitati, dar germanii au o predispozitie in structura lor genetica de a excela, se nasc un element in plus, pe care ceilalti il pot doar dobandi. Aceasta munca, organizare, perfectiune, meticulozitate poate fi invatata si de alte popoare, dar ei o duc pana la desavarsire pe cel mai inalt nivel, pentru ca o au si in sange nu doar in mentalitate. Stiu ca s-a pierut mult din aceste elemente prin milioanele de turci si polonezi absorbiti de statul german, si mai rau in prezent, asiatici din Orientul Mijlocu, dar acel nucleu german, inca exista, nu s-a pierdut si nu s-a diluat definitiv. Poate v-am plictisit cu aceasta ultima parte, repet, stiu merit tot oprobiul ca nu m-am dus cu Mercedes din 2010, si ca doar dupa ce si Hammy a venit am facut pasul. Si azi imi pare rau.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 13:30
@serban http://www.automarket.ro/formula1/feature-mclaren-lamborghini-monopostul-care-nu-a-concurat-niciodata-in-42961.html
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 13:31
Stiu, si pe Kerber o mai urmaresc. De schior nici nu am auzit, spre rusinea mea. Probabil e bun daca l-ai bagat in aceeasi categorie cu Kerber.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 13:32
@ayrtonSenna1991 Citeste te rog postarea de la ora 13:29, mai sus de penultimul tau comentariu. O sa intelegi motivul.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 13:46
@McLaren_Mircea_1984 Germania cel puțin la nivel de echipa națională domina fotbalul mondial. Așa cum ai spus si tu sunt foarte organizați si au o mentalitate de învingători. Lupta până la capăt. Eu în general ii admir pe latini , doar din ei ne tragem la urma urmei. Si oricum ei pun mai mult suflet în ceea ce fac. Popoarele germanice sunt extrem de calculate si calme în general. Stiu sa își folosească resursele si profita la maxim de pe urma asta. Probabil Vettel e " uscatura din pădure " , nu are spiritul de german în el. Însă Germania a făcut foarte mult rău omenirii , prin acțiunile ei care par nesăbuite. Plus ca multi germani îl regretă pe Hitler si partidul nazist. PS Am văzut comentariul tău. Nu-i nimic ca nu ai auzit de el , e liderul cupei mondiale . Competiția e transmisă pe Eurosport. Cred că o să îți placă dacă o să te uiți.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 14:35
@AyrtonSenna1991 Dar si germanii pot fi inimosi ca si latinii, e doar un stereotip ca sunt reci si calmi. Sunt un suvoi de foc intr-o armura rece de metal. De aceea sunt atat de buni in cam toate. Daca ar fi vorba doar de pragmatism si raceala cred ca ar avea realizari mai mediocre, si ar fi mai terni si mai previzibili. Dar pe langa raceala si spirit calculat, eu cred ca au o forta launtrica ce nu poate avea decat o puternica componenta calda. De aici izvorareste acea determinare si abnegatie de-a lupta in orice domeniu pana la capat, chiar si cand ratiunea si realitatea efectiva spun ca nu mai are sens, si ca solutia optima pragmatica si realista ar fi sa nu mai risipeasca resurse intr-o cauza fara rost. Darsuvoiul acela de foc launtric ii duce mai departe si pot schimba sortii in mod neasteptat si nesperat. Vezi si la fotbal. Chiar si din exemplul cu Hitler poti vedea asta. Pe langa faptul ca au fost indoctrinati cu ideologia nazista, acea generatie de germani l-au iubit si l-au adorat pe Hitler cum rar un popor isi iubeste sincer nu doar venereaza fortat conducatorul. Daca stam si analizam imagini cu poporul roman in timul dictaturii ceausiste, sau cu cel rus in timpul dictaturii sovietice. sau cu cel chinez in timpul lui Mao, daca esti un fin observator, nici nu iti trebuie studii de psihologie sau sociliogie sa realzezi ca ceva lipseste, ca o componenta lipste, ca in ciuda scenariului regizat, tot observam ca nu se leaga cum s-ar spune, ca este o mascarada in care oamenii de frica sau de propaganda se prefac, rad, marsaluiec, danseaza etc. Dar daca te uiti la germani in anii 30-40 vezi ceva unic. Vezi cum radiaza efectiv, la propriu, asemeni unor femei super indragostite de un mascul alfa cum s-ar spune. Acei oameni, nu doar ca au fost indoctrinati sau terorizati sa joace un spectacol social si propagandistic ci isi iubesc si venereaza liderul intr-un mod ireal de generalizat si de profund. Asta nu poate veni dintr-un popor totalmente rece, chiar din contra. Au si aceasta armura de gheata, ce ii face sa fie mai reci, mai rece si mai selectivi si mai pretentiosi, dar atunci cand se deschid cu adevarat si cred ei ca merita cred ca sunt la fel de inimosi si mai pasionali ca latinii. Nu sunt atat de superficiali, dar sunt probabil mai rai in structura decat niste latini mai bezmetici si mai instabili.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 14:39
Ma indoiesc ca strict ca si valoare, germanii au un lot mai bun decat spaniolii, decat argentienii, si poate chiar decat francezii sau brazilienii. Nu au acei top-clas cum au echipele mai sus mentionate, dar joaca mai bine in echipa au un joc colectiv mai bun. Daca Spania este in pletitudinea fortelor, este stabila si bine antrenata, cred in mod realist,ca sunt peste germani, si intr-un mod lejer inca.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 14:54
@McLaren_Mircea_1984 Hitler a știut să îi facă pe germani să se simtă superiori celorlalte popoare. Faptul că au ocupat aproape toată Europa cu excepția Angliei si a Rusiei intr-un an si ceva , e fantastic după părerea mea. Si cu toate astea germanii au fost motivați de un austriac. Mi se pare totuși un lucru comic. Germania nu are un lot superior Spaniei sau Argentinei , dar au un grup unit și omogen , iar asta s-a văzut și în aceea semifinală cu Brazilia de la campionatul mondial din 2014. Acel 7-1 pe teritoriu brazilian e unic si cred irepetabil în istoria fotbalului. Forța grupului ii ajuta foarte mult. Sunt cea mai unită națională de fotbal dintre cele de vârf. În Spania e o dezbinare foarte mare ( Catalonia ) , Italia nu s-a calificat iar Argentina s-a chinuit. Germanii sunt din nou în pole-position pentru câștigarea mondialului din Rusia.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 15:06
@AyrtonSenna1991 Doamne da sa ai dreptate, dar mi se pare ca Spania si-a revenit ca echipa de fotbal, iar Catalonia oricum nu se vor rupe de Spania, fiind articol in constitutia Spaniei, oricand pot sa reprime chiar si violent miscarea de independenta. Tu ai vazut ce echipa au Franta? Oai de capu meu, cu Mbappe, Dembele, Coman, Lemar, Tolliso si toti is nascuti intre 1994-1998. Eu cred ca ei si spaniolii sunt in pole, pentru ca vor fi aproape la fel de ambitiosi si determinati ca si germanii pentru WC 2018. Daca nu era degringolada spaniola sub Del Bosque in 2014 si prindeau finala, nu cred ca germanii ii puteau bate ca pe argentienii. Astia nu is ca Messi, ca se bosumfla, se supara ca un copil isi ia jucariile si pleca. Eu sincer, nu cred ca germanii pot ajunge mai sus de semifinale. Tot pica cu una dintre Spania si Franta si game over. Am vazut deja simptome la euro 2016, i-au eliminat cu mare noroc pe italieni care stim la ce nivel sunt in ultimii ani, dar Franta i-a batut fara drept de apel, mai clar si decat le-a oferit avantajul terenului propriu. Cred ca singurul front sportiv unde germanii vor castiga ii in F1 cu Mercedes (oricum castiga, ca daca nu e Mercedes, e pilotul Vettel), la tenis Kerber nu mai merge bine, iar la barbati Zverez e prea crud pentru finalele de mare slem inca.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 15:13
@McLaren_Mircea_1984 Franța... Franța , mi se pare o echipă bună , dar totuși....Au pierdut finala la ei acasă . Au luat gol de la un puști , Ronaldo era pe banca după intrarea criminala a lui Payet. Sunt o echipă tânără încă . Nu îi văd favoriți. În viitor sigur vor câștiga un turneu final , dar acum nu prea cred. PS Atenție la Anglia si la Harry Kane. Pot fi marea surpriză...
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 15:13
AyrtonSenna1991 Chiar daca sunt doua natiuni diferite (termen specific secolului XIX) si invingatorii atat in primul razboi mondial si in al doilea le interzice sa se uneasca, sunt un singur popor. In sange, in structura, in adancul ADN-ului provin din aceeasi matca. Elvetienii nu, nici cele scandinave nu sunt germani, chiar daca sunt popoare germanice, dar austriecii da. Dar nu sunt lasati. Deci politic au fost si sunt mereu separati, nici casa de Habsburg si nici cea de Hohenzollern nu a vrut sa renunte la primatul de conducere, dar cred ca sunt acelasi popor, oricat ar vrea americanii, rusii, si englezii sa le stearga din minte. Austro-Ungaria a fost un conglomerat de popoare ca imperiu, dar strict zona austriaca de azi cu locuitorii ei au fost in esenta germani ca si sange. Exact ca si noi cu aromanii din zona Balcanica sau cu basarabenii. Apartinem aceluiasi genotip national.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 15:19
Sincer pe englezi ii subestimez, ii vad ca foarte jos fotbalistic vorbind comparativ cu germanii si s-ar putea sa ai dreptate si sa am o surprinza neplacuta la mondial din cauza lor. Eu continuu sa ma tem de Spania, orice ar fi, ma tem de Spania ca de naiba. Sper doar sa se incurce sa ii scoata cineva. Anglia pentru mine ii doar o tara unde sa da 40-50 de milioane pe un jucator englez mediocru de la Swansea sau Southamton, si unde vin cele mai multe vedete internationale. Dar nationala lor nu e nici macar de top-5. Sper sa nu ma faca sa imi inghit cuvinetele Kane :)
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 15:26
@Mircea84. Așa s-a justificat si Hitler când a anexat-o în 1938. Iar austrieci , din filmările vremi , păreau foarte entuziasmați. Marele defect al lui Hitler , si in general al marilor conducătorii a fost un fanatism si o încăpățânare prosteasca. A procedat ca si cum Germania ar fi fost proprietatea lui privată. Datorită deciziilor lui hazardate , Germania a pierdut războiul. Întotdeauna am considerat că monarhiile actuale sunt ceva primitiv si grotesc. Presupun că ai văzut cata teravatura s-a făcut cu " regele fantoma " al României. Dupa ce că și-a trădat țara , a fost adus în patrie ca un erou. Sunt convins ca Antonescu ar fi făcut o pace mult mai avantajoasă pentru noi.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 16:14
@AyrtonSenna1991 Un mare vot pozitiv din partea mea pentru parerile tare vis-a-vis de acest rege si de Antonescu. Aceeasi parere o am si eu, dar oamenii in general il vad pe el personajul pozitiv. Nu trebuia sa faca ceea ce a facut. De aceea vom fi mereu o natiune mica si lasa. Si in primul razboi mondial am tradat Germania si in al doilea. A fost buna Germania dupa obtinerea independentei din 1878 cand rusii au spus clar ca daca nu ne multumim cu indepdendenta + Dobrogea si Delta, ne invadeaza la fel si in 1940 cand Franta a cazut, iar rusii erau tot mai agresivi. Ai vrut sa fii atunci cu Anglia si Franta, dute pana la capat cu ei, de ce te-ai milogit de Germania. Da, germanii, si-au ajutat aliatul maghiar mereu, pentru ca ungurii (nu sunt ungur, dar sunt corect aici), au fost frati de arme la greu intre 1914-1918 si germanii nu au uitat asta, cand i-au ajutat in 1940 cu Ardealul de nord. Dar era firesc, erau in aceeasi barca inca de la inceput, si chiar si asa statul german a permis si a garantat ulterior granitele Romaniei ce mai ramasese? Alternativa? Ce iti ofereau rusii dupa ce si in secolul al XIX-lea ai forst mereu cu ei? Nimic. Invazia totala ,dupa 1878 au spus clar sa ne potolim cu solicitari vis-a-vis de Basarabia pentru ca astfel ne ocupa de tot. La fel in 1940, nu aveau sa se multumeasca cu Basarabia si Bucovina de nord, vroiau toata Romania, si aici din nou Germania ne-a ajutat. De ce nu au mers atunci la englezi, care oricum doar ne-a tras pe sfoara in secolul XIX, ei facand jocurile turcilor pentru interese comerciale in Mediterana? De ce nu au mers cu Franta sau cu Rusia. AU incheiat cu germanii tratat de alianta in 1883 iar cand a inceput razboiul in 1914 am gasit motive ca nici germanii nici austriecii nu au fost atacati, ca sa vedem cine castiga si sa intram apoi. Stiau ca germania vine la pachet cu austro-ungaria daca le vrei prietenia, dar si-au asumat-o pt ca Anglia doar ne mintea iar Rusia era mult mai amenintatoare decat Austro-ungaria. Trebuiau sa joace cu rusii si englezii atunci si mereu daca le-au fost asa de dragi Aliatii. Si Finlanda si Ungaria natiuni la fel de mici, nu au ingenunchiat in fata rusilor (finalandezii in 1940, ungurii in 1944) si chiar dava au fost zdrobiti militari in ansamblul dinamicii relatiilor internationale pe termen lung au avut mai mult de castigat fiind sprijiniti tacit mai mult de occidentali decat romanii. Toti si-au dat seama ca romanii joaca la doua capete, cum sa le fie doar lor mai bine, in modul cel mai nesimtit. Regele Mihai ii un exmeplu perfect. Nu trebuia sa il dea pe mana echipei lui Bodnaras si Patrascanu atunci, daca tot vroia sa il aresteze miselelte. Il putea scoate din tara, el, avea suficienti oameni in politie si armata sau sa il dea nemtilor sau ungurilor. Sau pur si simplu sa faca Maniu ce vrea cu el, pentru ca rusii erau doar pe Prut aproape de Iasi, nu erau la Bucuresti. Stia ca Bodnaras si Patrascanu il dau apoi rusilor care il vor executa. Si si referitor la gratiere, chiar daca ministrul de resort deja comunist nu contrasemna gratierea, si-ar fi spalat imaginea, nu era responsabilitatea lui uciderea lui Antonescu. Dar si-a urmarit aceleasi interese meschine sa nu se puna rau cu rusii, sa nu i se ia fatza de masa de pe masa. Gandestete la acei soldati si ofiteri care dupa 23 august s-au predat rusilor fara lupta deja aliati, nu li s-a permis sa se apere. Au fost omorati, dusi in Rusia sau chinuiti. Pei ei oare nu i-a tradat Regele, ei nu faceau parte din tara asta? La Budapesta, rusii nu au fost primiti cu flori ci cu gloante, capitala a fost distrusa, dar pana la excesele lui Orban ce azi, analizeaza cine au fost sprijiniti si respectati mai mult de occidentali? Romanii sau ungurii? Ca sa nu mai vb de croati alti aliati fideli ai germanilor. Si germanii nu i-au uitat nici dupa 50, cand erau democrati si capitalisti nu nazisti, in razboaile iugoslve, germanii au inarmat pe croati si i-au recunoscut prin primii ca stat, tocmai pentru ca germanii nu isi uita niciodata aliatii. Antonescu cred ca putea obtine mai mult de la occcidentali decat de la rusi. Si el avea echipa de negociatori la Stockholm si Cairo si se spune cu perspective mai bune decat miscarile lui Mihai I. Nu stiu, lucrurile au evoluat altfe, dar pentru aceasta curvie politica, nimeni nu ne ia in serios azi.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 16:26
Si eu îți dau un mare vot pozitiv. Ca un cetățean obișnuit îmi pun si eu întrebarea , de ce Stalin l-a decorat pe Mihai cu ordinul Victoria ? Un las care nu a știut ce sa faca cu propria lui tara. L-a trădat mișelește pe Antonescu și a predat tara rușilor. El si cu Maniu au fost principali vinovați pentru acest act de trădare rușinoasă. Antonescu știa ce să facă și ar fi acționat inteligent. Dar din păcate , ca si acum , lumea e de partea acestui trădător. Mi se pare înfiorătoare ultima afirmație a lui Antonescu : " Iar tie popor ingrat , nu îți va rămâne nici măcar cenusa mea ". Mi se pare un blestem teribil.
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 16:58
Pacat ca putini romani, stiu adevarul sau vor sa il recunoasca. Prefera sa nu il dea jos de pe acel cal alb, regretand ca nu l-au pus din nou pe tron dupa 1990. Din pacate imaginea lui este aproape divinizata datorita slabei clase politice, corupte si certarete. Pe fundalul acesta vin tot mai multi monarhisti si spun ca in loc de presedinte, Mihai ar fi fost un factor de stabilitate, corectitudine, dar nu stiu pe ce se bazeaza peactul de la 23 august si cum l-a facut pe Antonescu sau pe trocul cu Groza: semnez abdicarea/imi duc tot ce e de valoarea din patrimoniul meu.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 17:09
Ee , a plecat cu trenul ala plin cu multe chestii. Adevărul e în fața noastră , doar nu ne trage de mânecă. Dar în primul rând trebuie să fi deschis la minte , si sa nu crezi în prostiile pe care le debitează televizorul. Dar în viața adevărul iese până la urmă la iveală si trădătorul cu cloaca lui de monarhisti vor fi demascati si vor fugi pe ușa din dos.
-
..., luni, 08.01.2018 19:40
Ehehe, banuiam eu ca intre Mircea si Ayrton se va aprinde o mare poveste de dragoste. Si le spunea lumea: "Mai Ayrton mai, calci pe urmele lui MIrcea". "Mircea, Ayrton luati-va si voi o camera." Inevitabilul s-a produs. :))))))))))
-
Mclaren_Mircea_1984, luni, 08.01.2018 19:50
@AyrtonSenna1991 El a murit nu mai este, si nu va fi demascat tocmai deoarece este mitizat de catre romani. Asistam la o recudrescenta a monarhismului si tare mi-ar fi ca peste 5-10 ani intr-un referendum sa nu treaca monarhia. Sa il vezi atunci pe Radu Duda cum se umfla si cum dau lectii despre moralitate, corectitudine etc. In fine, eu totusi sper, ca partidele in toate coruptia asta a lor sa nu vrea sa dea definitiv puterea unei alte structuri statale si sa impiedice orice referendum. Iti dai seama cata nesimtire, au si istorici acuma care spun ca nu a plecart ma cu nimic, cu nimic, numa cu haine si cu bijuteriile cele mai intime ale reginei Ana. Am auzit cu urechile mele asta. Si daca ar fi asa in documente, sunt sigur ca nu ii adevarat,ca asta a fost intelegerea cu comunistii. Oricum il detronau, dar s-au inteles ca daca nu se agara de scaun si nu opune rezistenta il lasa sa plece cu mainile curate si buzunarele pline.
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 19:59
@Mircea_84 Nu de Duda îmi este mie frica. Un actoras securist nu poate avea o foarte mare influenta la vârful unei monarhi. Eu mă tem de așa zisul " principe Nicolae " care chiar dacă a fost îndepărtat de la linia succesorală , are totuși locul lui acolo. Mi se pare o manevră de culise , menită să îi facă pe bieții români să îl vrea la conducere , el fiul rătăcitor si oropsit. Si părerea mea , este ca va fi vai de noi atunci. Acest personaj nu inspiră deloc încredere... PS E mort Mihai de vreo 2 ani de zile stai liniștit. Era vorba de Palatul Elisabeta , de asta nu i-au anunțat moartea... PPS Ai să vezi mâine dimineață ca toate comentariile noastre vor fi șterse de zelosii redactori de la Automarket
-
AyrtonSenna1991, luni, 08.01.2018 20:27
Si gandeste-te dacă Doamne fereste , ajunge. monarhia forma de guvernământ , totul se va schimba. O nouă constituție , o nouă clasă de corupți de " sânge albastru " , iar România va ajunge în mâna unor parveniți de cea mai joasă speță. Măcar acum de bine , de rău , mai poți protesta îți mai poți spune o opinie chit că toate partidele sunt pline de corupți. Românii nu au învățat nimic din 2 dictaturi : cea carlista si cea comunistă. Iar din păcate istoria se repetă , iar o tara își merită conducătorii pe care si-i dorește. Eu sper ca nu va fi așa , dar sunt toate șansele. Poporul român nu știe la ce se înhăma din păcate.
-
lol, luni, 08.01.2018 21:38
Stati calmi ca nu lasa astia ciolanul pentru altii. Nu exista asa ceva.
-
Mclaren_Mircea_1984, marţi, 09.01.2018 16:15
@AyrtonSenna1991 Uite ca nu le-au sters :P Cred ca is inca in vacanta, pentru ca nefiind pe subiect legat de F1 au scapat nesterse :D Eu ma bucur ca am putut vorbi si altceva si ca avem si opinii comune in afara acestui sport unde avem preferinte diferite, in ultima instanta suntem oameni si o sa vezi ca in esenta mea nu sunt un om rau. chiar daca am complexul asta de inferioritate si frustrare fata de Ferrari care ma impinge sa fiu foarte radical. Stiu ca sar mult calul, cine ma cunoaste in realitate si vede ce scriu pe automarket, nu le vine sa creada ca sunt eu. Mie mi-ai castigat respectul si chiar prietenia as putea spune dupa aceste discutii. Si cu Soxy ma inteleg bine desi suntem rivaliin F1, dar il respect mul pt ca a inteles ca se si poate intelege cu mine dincolo de patosul meu. Sa ma intelegi te rog cand ma prea entuziasmez cu Lewis, oricum as vrea mult sa nu ne mai atacam aiurea pt F1, eu cel putin nu voi mai vb cu tine asa urat cum faceam pana ieri.
-
Mclaren_Mircea_1984, marţi, 09.01.2018 16:23
Exact. Gandestete ca ei se prevaleaza de chestia ca tot guvernul conduce ca autoritatea lor este restransa. Dar in calitate de sef al statului va avea un cuvant greu de spus in numirile la varf din institutiile de forta ale statului. In jurul lui se va coagula un cerc de influenta care vor capusa . Si pe astia frate nu o sa ii mai poti schimba prin vota, daca nu il vrei in calitate de sef al statului dupa 4 ani il poti da jos. Vor merge din generatie in generatie odata instaurati. Cred ca ii singurul punct pozitiv din comunism. Cum au facut cum nu au facut au abolit monarhia. Ei asta spun ca doar o pozitie simbolica, da partial au dreptate guvernul conduce, dar majoritatea atributiilot presedintelui legate de numiri, aici m aintereseaza, nu au cum apartine premierului ci sefului statului indiferent ca e republica sau monarhie. Aici ar fi buba, gandestete cum s-ar forma o claca de lachei in jurul celui care nu are cum sa piarda pozitia de sef al statului.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 09.01.2018 16:29
@McLaren_Mircea_1984 Si tu mi-ai castigat respectul și mă bucur că avem aceleași idei în afara " Marelui Circ". Si eu te-am atacat degeaba în niște comentarii si ma căiesc ca am facut-o. Însă noi ne-am atacat din pasiune pentru acest sport. Si eu trăiesc la fel de intens acest sport , așa cum îl trăiești și tu. Pe de altă parte nici eu nu voi mai vorbi urât cu tine pentru că ești unul dintre puțini oameni care chiar mi-au câștigat admirația. Consider că după ziua de ieri m-am îmbogățit cu un prieten. PS Dacă vrei să mai purtam convorbiri de genul celei de ieri sau să facem schimb de păreri despre un anumit subiect , eu îți stau cu totul la dispoziție.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 09.01.2018 16:41
Este o vorbă de duh care spune că nicio minte de calitate nu este scutită de un dram de nebunie. Si mie mi s-au spus multe , stiu ce înseamnă acest lucru Revenind la subiect: oamenii în general sunt ghidați în viața de instinctul de a acumula. Un singur om în fruntea unei tarii întregi cu puteri depline , mi se pare o catastrofa. Doar masele formate din oamenii neinteligenti , pot crede altceva. Vezi că nu pot sta mai mult de 10 ca președinte și uite totuși câte se întâmplă. Iar dacă până la urmă ar ajunge un om integru si capabil in fruntea unei tarii , ar fi îndepărtat de la putere sau ucis de sistem. De asta nu ajungem nicăieri , deoarece nu avem ca nație niste idealuri înalte . Cinstea și corectitudinea ar trebui să fie lege. Nu zahar , ulei si demagogi ieftine la care " prostimea " pune botul.
-
Mclaren_Mircea_1984, marţi, 09.01.2018 20:09
@AyrtonSenna1991 Exact, asa consider si eu. Mi-am castigat un prieten si mi-ar placea sa mai vorbim. Oricand.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 09.01.2018 20:28
@McLaren_Mircea_1984 Si nu numai pe acest site putem discuta. Am observat că în afara F1 , avem cam aceleași idei. Mi-ar face o placere deosebita să le împărtășim si poate prin asta învățând unul de la altul , putem deveni mai buni în ceea ce ne trezește interesul. Eu unul , așa consider.
-
Mclaren_Mircea_1984, marţi, 09.01.2018 20:39
Spune-mi cum esti tu pe facebook, sau trimite-mi cerere tu. Numele meu de cont de faceebook e Mircea Pereș la poza de profil sunt eu cu nevasta mea iar la poza de fundal e o poza cu un deal cu padure pe caulme, cu mult verde poza.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 09.01.2018 20:42
Îmi pare rău Mircea. Nu am facebook , deoarce am considerat că sunt spionat si urmărit destul de autorități. Dar uite , deoarece consider că putem vorbi foarte multe am să îmi fac un cont. Când termin îți trimit eu cerere.
-
lol, marţi, 09.01.2018 20:49
Bwoahaha, nu are facebook ca sa nu fie spionat de autoritati.
-
lol, marţi, 09.01.2018 20:52
Avem doi tineri care s-au cunoscut aici pe blog. Casa de piatra si sa le dea Dumnezeu sanatate.
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 10.01.2018 10:05
Lol am spus-o si o repet: mintea ta...trebuie căutată cu lupa...si tot nu găsești nimic:))) Ai rămas jos de tot pe scara evoluției. Dar trebuie să fie și de ăștia în această lume , ca să observăm că prostia chiar nu are limite. PS Te-a deranjat că nu am facebook ? Sincer chiar nu îmi pasă că te-a deranjat:)))
-
lol, miercuri, 10.01.2018 14:19
Apropo de prostie, daca te iau la bani marunti aflu ca nu ai terminat scoala (pe bune). Deci schimba discursul, abereaza si tu despre altceva. Minte, evolutie etc. nu sunt subiecte care sa te avantajeze ci dimpotriva. Nu m-a deranjat ca nu ai facebook si nu, nici nu cred ca ar trebui sa ai neaparat. Radeam doar de motivatia ta de a nu avea facebook. Tu esti paranoic cand vine vorba de orice nu doar F1. :)
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 10.01.2018 15:25
Nu ai cum sa mă iei la bani mărunți... Un om cât de cât pregătit nu spune despre altul ca nu are educație. Educația ori te naști cu ea , ori poți să faci tu cata școală ai vrea ca tot degeaba. Lipsa educației înseamnă prostie ,iar tu nu ai educație din păcate. Si ca sa vezi ca nu sunt disperat să mă cert cu tine toata ziua , nu-ți mai răspund la chestiile pe care le debitezi tu. Poti sa latri cat vrei nu mă mai interesează.
-
lol, miercuri, 10.01.2018 19:51
"Un om cât de cât pregătit nu spune despre altul ca nu are educație." Serios? "Educația ori te naști cu ea , ori poți să faci tu cata școală ai vrea ca tot degeaba." Cu asta m-ai dat gata :) Deci te nasti cu educatia ... Einstein putea sa-si scrie teoria in prima saptamana de viata dar a zis sa se bucure de viata pana la maturitate.
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Cool. Imi cumpar si eu unul.