Primul Mini Electric de competiție a debutat în al doilea sezon din Campionatul Național de Viteză în Coastă
Primul Mini electric destinat competițiilor, dezvoltat în România cu ajutorul celor de la Vitesco Technologies, a debutat în al doilea sezon din Campionatul Național de Viteză în Coastă cu o serie de îmbunătățiri și a terminat cu succes prima etapă.
În vara anului trecut, divizia Mini din România și cei de la Vitesco Technologies anunțau dezvoltarea primului Mini electric destinat competițiilor.
Numele său este Mini Electric Racing și a fost pregătit pentru a putea participa la mai multe discipline din motorsportul din România: Campionatul Național de Viteză în Coastă, Campionatul Național de Super Rally și ROTAC (Romanian Time Attack Challenge).
Pentru al doilea sezon din Campionatul Național de Viteză în Coastă, Mini Electric Racing a venit la start cu câteva îmbunătățiri față de anul trecut. Printre acestea se numără o suspensie dedicată, garda la sol a fost redusă cu 20 de milimetri, iar ecartamentul a fost mărit pe ambele punți cu 20 mm mulțumită unor distanțiere.
Și în acest an, primul Mini electric dedicat competițiilor va prezenta la fiecare eveniment o lucrare de artă, creată de ilustratori români. La prima etapă de viteză în coastă din 2021, desfășurată la Cheile Grădiștei, mașina a prezentat lucrarea "A New Now", realizată de Mircea Popescu, în care omul își acceptă rolul de observator al naturii și se subordonează regulilor acesteia.
Etapa de la Cheile Grădiștei a fost una de testare și acomodare. Chiar și asa, comparativ cu anul trecut, timpul a fost îmbunătățit cu 5 secunde. Cea mai bună performanță a zilei a fost obținută pe prima urcare de concurs cronometrată: 2:20,322.
Cu Dominic Marcu la volan, Mini Electric Racing s-a poziționat pe locul 31 din 46 de participanți în clasamentul Open.
Consumul de energie pentru traseul de 3.3 kilometri a fost de mai puțin de 5 kWh, ușor mai mic decât anul precedent.
Vitesco Technologies Mini Electric revine în competiții în 8-9 mai, la prima etapă a campionatului de Super Slalom.
Wow,5kw/h consum pe 3,3 km,adica(sper sa nu ma insel) ai nevoie de o baterie de 50 kw daca vrei sa mergi repede 33km,deci,iti trebuie o baterie de 150kw sa mergi blana 100km. Pai,ba,asta e progres? Si n-a mers nici cu caldura sau cu Ac-ul pornite.