Primul Cupra Garage a fost inaugurat în România: showroom și service dedicat
Brandul spaniol Cupra a inaugurat primul său Cupra Garage din România. Acesta înglobează toate caracteristicile unui showroom de brand, inclusiv un service.
Lansat pentru prima dată în anul 2018, ca o marcă separată, de performanță, a constructorului spaniol Seat, brandul Cupra s-a bucurat de o ascensiune fulminantă. Chiar și pe piața din România, unde, după ce am avut primul Cupra Corner în 2019, acum avem primul Cupra Garage.
Acesta include un showroom unde pot fi admirate modelele mărcii, un spațiu dedicat accesoriilor Cupra și o zonă de service. Construcția a durat un an și jumătate și a presupus alinierea la normele de design și calitate din Spania. Cupra Garage este situat ȋn București, în bulevardul Theodor Pallady, Nr. 42B, în showroom-ul GTT Motors.
În prezent, aici sunt expuse Cupra Born, o mașină 100% electrică, omologul spaniol al lui Volkswagen ID.3, precum și cel mai puternic model al mărcii, Cupra Formentor VZ5.
Planurile pentru România presupun în total 8 locații Cupra Garage. Pe lângă cele care se vor mai inaugura în București, importatorul a ales deja orașele Timișoara, Brașov, Iași, Constanța și Cluj.
La nivel global, Cupra are planuri mari pentru viitor. În 2024, va sosi Cupra Tavascan, a doua mașină complet electrică, urmată de versiunea de serie a conceptului electric UrbanRebel. Aceasta va fi dezvăluită în 2025. De asemenea, Cupra a anunțat că va lansa două vehicule noi până la sfârșitul anului 2025: un SUV electric complet nou precum și modelul Cupra Teramar, cu versiuni mild-hybrid și plug-in-hybrid, având o autonomie electrică de aproximativ 100 km.
Obiectivul Cupra este acela de a produce peste 500.000 de automobile urbane electrice pe an pentru diferitele mărci din grup, la uzina sa din Martorell. Această ambiție se bazează și pe diferitele SUV-uri (de la VW și Skoda) derivate din conceptul UrbanRebel. Practic, Cupra ȋși dorește să aducă și ceilalți producători din grupul VAG în uzina sa din Spania.
Brandul de performanță plănuiește să-și dubleze vânzările, rețeaua de distribuție și cifra de afaceri la 5 miliarde de euro. De asemenea, brandul și-a planificat la nivel global dublarea ȋn următorul an a numărului de experți ȋn vânzări. În acest context, al unei expansiuni rapide, se ridică semne de întrebare privind viitorul mărcii Seat? Va fi ea înghițită de noul brand Cupra?
Ar trebui să se numească acum STT (Spanish Top Trading)