Primele schițe cu interiorul noii generații Mercedes GLE: SUV-ul va avea două ecrane de 12.3 inch
Mercedes a publicat primele schițe oficiale cu interiorul noii generații a SUV-ului GLE, care va beneficia de două ecrane de 12.3 inch, un nou design pentru volan și alte modificări minore.
Mercedes a început oficial campania de promovare pentru lansarea noii generații a SUV-ului GLE, despre care se vehiculează că ar putea fi prezentată oficial cu ocazia Salonul Auto de la Paris din luna octombrie.
Constructorul german a publicat o serie de schițe cu interiorul lui GLE și a oferit în plus câteva detalii concrete despre noua generație.
Conform așteptărilor, noul GLE va avea în standard două ecrane alipite pentru instrumentarul de bord și sistemul de infotainment, la fel ca în cazul noi generații Clasa A. Principala deosebire comparativ cu modelul compact este că cele două display-uri sunt mai mari, întrucât au diagonala de 12.3 inch în loc de 10.25 inch.
De asemenea, Mercedes a introdus un nou design pentru volan, care beneficiază acum de 18 controale și de două mici touchscpad-uri integrate în spițele orizontale ale acestuia. Un alt touchpad, de data aceasta de dimensiuni mai mari, este amplasat în cadrul consolei centrale.
Gurile centrale de ventilație au fost la rândul lor modificate și au un design pătrat, fiind poziționate sub touchscreen, iar aceste schimbări au fost adoptate pentru îmbunătățirea sistemului de răcire. "Am îmbunătățit operarea sistemului de răcire. Există o cantitate mai mică de căldură decât am avut înainte", afirmă Hartmut Sinkwitz, directorul de design interior al celor de la Mercedes.
Nu în ultimul rând, noul sistem de infotainment MBUX (MercedesBenz User Experience) care a debutat pe Clasa A va fi de asemenea prezent pe noua generație GLE și va înlocui astfel vechiul COMAND.
Pare ca noua era Mercedes se bazeaza pe ecrane uriase si touchscpad-uri. Fiabilitatea cu care se lauda pana prin 2001 a apus. Sunt undeva la mijloc in top-ul fiabilitatii in 2018. Au ajuns sub Mazda. Design-ul a inceput sa devina comun cu tot felul de masini unele coreene din 2010 si nu mai are personalitate. Nu mai e un BEZN decat cu sigla. Nu mai ofera exclusivitate....cumperi A class si te duce cu gandul daca nu ai fi stiut, ai fi ales motorizare de Renault pe ea. Unde s-a ajuns azi cu marcile bune .... e pacat ca un nume urias in industria auto sa se coboare la nivel de Renault sau sa faca masini de genul A class, B class de dragul profitului. Eu unul nu as da un S class W126 de ex, pe 10 generatii noi de acum inainte. Apreciez tehnologia cum am mai spus si evolutia dar nu poti compara tancul ala de W126 sau altele vechi cu ,,fineturile'' astea noi.