Primele imagini cu viitoarea versiune de circuit a lui BMW M2 Competition: prima apariție publică va avea loc în acest weekend la Nurburgring
BMW a publicat primele imagini cu viitoarea versiune de competiții a lui M2 Competition. Un prototip destinat testelor va putea fi admirat în premieră în cadrul cursei de anduranță de șase ore de la Nurburgring, etapă programată pentru acest weekend.
BMW a anunțat că actuala generație M2 Competition va sta la baza unei noi versiuni dedicată sporturilor cu motor. Acum, producătorul german a publicat primele imagini cu modelul pregătit special pentru circuit.
Așa cum era de așteptat, sportivul bavarez este acoperit complet cu camuflaj, însă fanii vor putea observa o parte dintre modificările aerodinamice propuse de designerii și inginerii constructorului german. Printre altele, viitoarea versiune de circuit a lui M2 Competition va integra spoilere modificate, un difuzor nou și o aripă spate supradimensionată.
Conform reprezentanților BMW, un prototip al viitorului model va fi înscris în etapa din acest weekend din cadrul campionatului de anduranță VLN de la Nurburgring. Exemplarul va fi și el acoperit cu un camuflaj special, iar pe parcursul celor șase ore de concurs va fi pilotat de Beitske Visser, junior în cadrul BMW Motorsport, și de experimentatul Jörg Weidinger.
Cursa de anduranță de la Nurburgring reprezintă o nouă etapă a procesului de testare gândit de BMW. Până în acest moment, prototipul viitorului model de competiții a finalizat cu succes testele din Franța de la Miramas și pe cele din Portugalia de la Portimao.
Pentru a atrage și mai mulți pasionați de motorsport, oficialii BMW spun că vor exista două specificații pentru varianta de circuit a lui M2 Competition. Primele livrările sunt programate pentru al doilea trimestru al anului viitor.
Vesiunea de serie M2 Competition este echipată cu motorul de 3.0 litri cu șase cilindri care dezvoltă 410 cai putere și 550 Nm. Varianta echipată cu transmisia manuală cu șase trepte poate accelera de la 0 la 100km/h în 4.4 secunde, în timp ce versiunea cu transmisia automată cu șapte rapoarte este mai rapidă cu 0.2 secunde.
Am condus versiunea de serie M2 competition (410 CP) acum doua luni in Germania. Era probabil cel mai 'amarat' eM din curtea lui BMW World, scos la inchiriat. (voiam de fapt in M5 dar erau date toate). Extrem de placut de condus, nu pare atat de rapid pe cat e, foarte stabil, frane excelente. Iti vine sa-l accelerezi, franezi, virezi intr-una ... Putin cam inghesuit in fata (in spate nu mai zic), dar pt sofer pana-n 75-80 kg e ok. Ergonomie foarte buna a comenzilor, n-am sesizat pretinsa excentricitate volan-scaun sofer.