Primele imagini cu noul Volkswagen ID.7 Tourer, succesorul electric al lui Passat Variant

Publicat luni, 30.10.2023 15:57 de Tiberiu Safta

Volkswagen a publicat primele imagini oficiale cu noul ID.7 Tourer, ascuns sub camuflaj. Noul model este succesorul electric al lui Passat Variant, iar lansarea va avea loc în 2024.

Constructorul de la Wolfsburg a dezvăluit primele imagini cu noul ID.7 Tourer, varianta combi a modelului electric cu același nume. Evident, noile imagini relevă modelul ascuns sub camuflaj, dar acesta urmează să fie lansat oficial în 2024.

Din primele informații, aflăm că noul ID.7 Tourer are un portbagaj cu o capacitate de 545 de litri cu bancheta în poziție normală. Dacă aceasta este rabatată, atunci capacitatea crește până la 1714 litri. La fel ca varianta sedan, noul ID.7 Tourer este bazat pe platforma MEB a Grupului Volkswagen. Caroseria este desenată în scopuri aerodinamice, de unde rezultă un coeficient aero de 0.24.

La final, Volkswagen mai dezvăluie că noul ID.7 Tourer va fi produs la uzina de la Emden din Germania. Lansarea europeană a noului model va avea loc în 2024.

via Volkswagen

  • inexorabil, luni, 30.10.2023 16:48

    Din postura de fan VAG (de fapt, Auto Union; să-i zică “Audi” cine-o vrea, chiar dacă este vorba despre denumirea oficială – nici tehnic, nici etic, nici istoric nu se justifică legătura cu Audi, “decedat” juridic încă din 1940; la urma urmei, DKW-ul a fost “ras” şi “reinventat” de VW ca “Audi”) şi ca fost posesor de Passat, decretez (în speţă) : NU! Nu neglijez Cx-ul excelent al lui “ID.7”, dar pur şi simplu detest arhitectura “obeză”, tipică prezentului (zadarnic) consumeristic (recte închipuit “capitalist”, numai că pilduitorul sec. al XX-lea rămâne în negura timpului, minunea reanimării nefiind posibilă…), şi care, din păcate, nici pe al meu A.U. n-avea cum să-l ocolească (başca “lamborghinizarea” design-ului, dar şi minimalismul pe fond high-tech, mi se par alte decizii neinspirate ale conducerii colosului din Wolfsburg – Ingolstadt-ul subordonat). Păcat că B8-ul a fost chiar reuşit (“piesa de rezistenţă” : partea frontală – o calific ca…splendidă, chiar originală, practic apogeul “boturilor” tuturor generaţiilor de Passat), recte (mai) zvelt şi fără “ascuţime” (care cică imprimă un aspect “sport agresiv”, care să se lase cu consecinţe…mercantile) de tip Lambo (fără a avea eu nimic de contestat la marca italiană în sine, deciziile cu impact corporativ – de ceva vreme însă: şi…socialist – luându-se la “centru”, adică în Germania). Pentru că B9 deja nu mai reprezintă un secret pentru nimeni, dar, cu excepţia (recunosc: salutară!) “reminiscenţelor” ICE, altceva nu mai împărtăşeşte cu Passat-ul istoric, adică a “evoluat” :(

  • Ambulanța, luni, 30.10.2023 23:40

    Încă n-am prins nebunul dar avem semnale ca aleargă după o cățea.

  • Bălăceanca, marţi, 31.10.2023 00:01

    E Fănikkka, mereu o aleargă...

  • PMC, marţi, 31.10.2023 08:41

    2 chestii: 1. Exista un studiu care ar trebui sa bage in sedinta cam toate board-urile de conducere din toate fabricile de masini din lume. Se pare ca in US, dar si in Australia si GERMANIA!, intentia de cumparare pentru masinute cu baterii e extrem de jos. Studiul asta e ca o explicatie si confirmare pentru tot ce se intampla in ultimele luni cu problemele masive la vanzari de ev-uri. La toti producatorii. Procentele alea sunt cu adevarat scary: https://www.carexpert.com.au/car-news/australians-among-least-likely-to-want-an-electric-car-says-study 2. America face ceea ce eu spun de ani de zile: ofera avantaje financiare (taxe reduse, bonusuri) NUMAI pentru masini produse pe pamant american. Rezultatul? Companii asiatice precum Vinfast fac investitii uriase in constructia de fabrici de la 0 pe pamant american, NUMAI SI NUMAI pentru ca masinile lor sa poata primi acel bonus. Nu stiam asta, acum am aflat. Aia e o tara unde politicienilor le pasa de propria economie si de bunastarea cetateanului. Da, sunt niste nationalisti si populisti de ultima spetza, stiu... (aici ar fi o discutie despre disperarea producatorilor dupa pomana de la stat; daca prostiile cu baterii s-ar vinde singure, nu ar fi cazul sa faci asemenea investitii numai "pentru ca sa prinzi bonusul", in fine...) Nu are nimeni nicio strabatere in tara numita Romania, pe care noi o uram cu furie, ne uram intre noi, uram pana si limba romana. Situatia asta revoltatoare in care milioane de euro pleaca in conturile unor colosi ca Mercedes ar trebui sa creeze furie si proteste de strada. Da de unde! La noi indivizi cum e tipul ala cu canalul ecodrive spun public, fara sa li se miste un muschi pe fatza, ca ar trebui sa nu mai existe "Rabla clasic", ci sa dam toti banii pe masini electrice, bonusuri de 11500 de euro pentru masini produse in China. Uluitor... Cred ca fie nu mai suntem capabili sa judecam nici cat o gaina beata, fie suntem foarte rai si mizerabili.

  • @PMC, marţi, 31.10.2023 09:33

    Tati, candidezi independent sau la hAUR?

  • @@PMC, marţi, 31.10.2023 10:41

    Nu sunt de fel fan hAUR sau orice forma de extremism, dar trebuie sa fiu de acord cu PMC cu faptul ca e o prostie sa se acorde subventii la masini produse in China, care oricum au subventii de la statul chinez. Sau la orice masini produse in afara UE. O sa ingroape industria auto din Europa.

  • Andrei, marţi, 31.10.2023 11:16

    Da, nu e deloc normal să fie subvenționate vehicule produse în afara Europei.

  • inexorabil, marţi, 31.10.2023 11:35

    @11:16: de ce nu??? Că doar “salvarea planetei” tre’ să fie (percepută ca) un “obiectiv global şi prioritar”, nooo?

  • Ambulanța, miercuri, 01.11.2023 01:36

    Iar a scăpat...

  • Banditos, miercuri, 01.11.2023 06:10

    @Ambulanța, lasa-l, e incapabil sa accepte ca unii pot privi lumea altfel decat in alb si negru.

  • dan, miercuri, 31.01.2024 19:46

    masinile electrice se vor vinde atunci cand dupa 5 ani de folosinta si max 200 000 km parcursi vor avea un pret de 10 000 eur deci cam cum se vand termicele acum. pragul de 10 000 eur e si psihologic si material pt cetatenii europeeni sau mai mult central-est europeeni