Primele imagini cu noile Audi e-tron S și e-tron S Sportback: trei motoare electrice și autonomie de până la 365 de kilometri
Audi a publicat primele imagini oficiale cu noile e-tron S și e-tron S Sportback. Cele două versiuni de performanță oferă până la 503 CP și au o autonomie de 365 de kilometri. Debutul comercial va avea loc în această toamnă.
La începutul acestui an, Audi a publicat primele informații referitoare la noile SUV-uri electrice e-tron S și e-tron S Sportback. Cele două versiuni de performanță dezvoltate de constructorul german sunt echipate cu trei motoare electrice (unul pe puntea față și două pe puntea spate) și pot dezvolta până la 503 CP și 973 Nm (valori disponibile pentru opt secunde în modul Boost).
Acum, Audi a publicat primele imagini fără camuflaj cu noile SUV-uri. Nemții au pregătit spoilere modificate, aripi noi, o grilă retușată și un difuzor de aer îmbunătățit. De asemenea, lățimea celor două modele de performanță este mai mare cu 50 de milimetri.
La interior, clienții vor putea comanda accesorii în culori mai închise, iar logo-ul S își face apariția pe o serie de elemente.
La fel ca în cazul versiunilor normale, e-tron S și e-tron S Sportback sunt echipate cu o baterie cu o capacitate brută de 95 kWh (capacitatea netă este de 86 kWh). Audi e-tron S va avea o autonomie de până la 360 de kilometri, în timp ce e-tron S Sportback promite să parcurgă până la 365 de kilometri cu o singură încărcare a bateriilor. Ambele valori au fost calculate conform standardului WLTP.
Standard, cele două versiuni de performanță vor fi echipate cu jante de 20 de inch, însă clienții vor putea comanda și versiuni de 21 sau 22 de inch.
Audi e-tron S și e-tron S Sportback vor fi disponibile în Europa începând cu această toamnă. Pe piața din Germania, prețul de pornire al versiunii e-tron S va fi de 93.800 de euro, în timp ce e-tron S Sportback va fi mai scump cu 2.250 de euro.
Via | Audi | QuattroDaily
Din punctul meu de vedere sunt genul de masini care nu au aplicabilitate in real life decat efectiv de "showing off". Sa dai 100k+ euro (masina pleaca de la 94k, deci este foarte posibil sa ajunga si la 110 sau 120k) si sa poti sa mergi real in jur de 250km - 280km mi se pare complet impractic si inutil. Efectiv nu reusesc sa inteleg de ce cineva ar facea asta. Da, arata mai bine ca o Tesla. Da, quality control este la o distanta gigantica fata de Tesla, materiale mult mai scumpe, finisaje mult mai bune, dar in final o Tesla Model X are macar autonomie declarata de 560km (hai sa zicem un 480 - 500 in real life), deci aproape dublu. Ce vreau sa zic este ca daca toti dai 100k+ pe o masina ca daily driver, nu mai bine iti iei una pe care poti sa o folosesti si sa nu stai cu ea legata la priza tot timpul?