Primele imagini cu interiorul lui Ineos Grenadier: livrările încep în iulie 2022
Ineos a publicat primele imagini cu interiorul modelului Grenadier, ale cărui livrări către clienți sunt programate să înceapă în iulie anul viitor.
La sfârșitul lui 2020, Ineos a bătut palma cu Daimler pentru achiziția fabricii Mercedes din Hambach (Franța), acolo unde va începe producția modelului Grenadier. Conform înțelegerii, Ineos va continua să producă modelul electric Smart EQ Fortwo în cadrul uzinei franceze.
Gigantul Ineos susținea atunci că modelul Grenadier va intra pe liniile de producție ale uzinei franceze în a doua parte a lui 2021, pentru ca primele unități să fie livrate clienților în 2022. Ineos vrea să producă anual 25.000 de unități Grenadier.
Britanicii au dezvăluit acum primele imagini cu interiorul, subliniind că a fost gândit “să reziste pe termen lung”, având materiale “care să suporte testul timpului”.
Pe lângă materialele dure pe care te aștepți să le găsești într-un model off-road, producătorul oferă și tehnologii de ultimă oră. Sistemul de infotainment dispune de un touchscreen de 12.3 inch, în timp ce Apple CarPlay sau Android Auto sunt integrate.
“Grenadier a fost creat cu un singur scop: să transporte oamenii și echipamentele lor acolo unde este nevoie, într-un mod confortabil, în control și fără bătăi de cap. Este pur și simplu funcțional,” a explicat Dirk Heilmann, CEO-ul Ineos Automotive.
Lista de comenzi pentru Ineos Grenadier va fi deschisă în octombrie 2021, în timp ce livrările vor debuta în iulie 2022.
Via Ineos
Strict funcțional - aduce cu bordul ultimului (pt. Europa) Daihatsu Terios. Că tot mi-s încă-n vacanță, repet totuși: lordul petrochimist a băgat +un miliard în proiect, bravo lui dar mă-ndoiesc de reușita finală = comercială. Nu zic că diversitatea strică (vorba vine, că nu văd nimic original în proiect). ...Însă, dacă ”aspiratoristul” Dyson a renunțat la fabricarea de BEV-uri după flituirea a două miliarde, cu atât mai puține șanse are un gipan băutor de sucuri dinozauriene. Și deja uzat moral. :-) Care încalecă zona Defender / G-Klasse, la un preț deloc mai mic (să nu mai zic de Toyote.) Plus că vine și perspectiva Euro-7, greu de scos la capăt cu motoarele BMW utilizate (6cil. în linie turbo de 3l diesel sau benzină, de vreo 250 și 290 CP.).