Primele detalii despre versiunea plug-in hybrid a lui Volvo XC40: sistem hibrid de 262 de cai putere și acumulator de 9.7 kWh
Volvo a anunțat că una dintre versiunile plug-in hybrid care va fi disponibilă pe XC40 va avea un motor pe benzină de 1.5 litri și 180 CP și un motor electric de 82 CP. În total, sistemul va genera 262 CP.
La sfârșitul lunii februarie, Volvo a anunțat că SUV-ul XC40 va fi disponibil în scurt timp cu două motorizări plug-in hybrid, care vor primi numele T4 Twin-Engine și T5 Twin-Engine.
La vremea respectivă, reprezentanții constructorului suedez nu au oferit detalii tehnice cu privire la performanțele noilor sisteme plug-in hybrid.
Între timp, Volvo a publicat pe site-ul său oficial fișa tehnică a versiunii T5 Twin-Engine, iar aceasta va avea un motor pe benzină cu trei cilindri de 1.5 litri și 180 de cai putere, dar și un motor electric de 60 kW, echivalentul a 82 de cai putere.
În total, sistemul plug-in hybrid va genera 262 de cai putere care vor propulsa XC40 de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde, în timp ce viteza maximă este de 205 km/h.
De asemenea, Volvo a menționat că bateria Li-Ion integrată are o capacitate de 9.7 kWh, însă nu a precizat și valoarea autonomiei electrice. Totuși, pe baza capacitații, se poate estima că autonomia electrică va fi de 40-50 de kilometri conform standardului WLTP.
Pe de altă parte, Volvo menționează că, în funcție de capacitatea stației de încărcare, acumulatorul are nevoie de la 2 ore și jumătate până la șapte ore pentru o încărcare completă.
Pentru moment, constructorul suedez nu a menționat specificațiile celeilalte versiuni plug-in hybrid, T4 Twin-Engine, însă cel mai probabil datele vor fi publicate în curând, împreună cu prețurile de comercializare.
Via Volvo, Caradisiac
La Volvo puterea motorului termic se aduna cu puterea motorului electric?