Primarul Capitalei anunță taxă pentru mașinile înmatriculate în afara Bucureștiului: amenzile pentru lipsa vinietei vor fi de la 1.500 la 2.000 de lei
Primarul Gabriela Firea a propus o vinietă electronică pentru circulația în București a autoturismelor înmatriculate în alte orașe sau state, dar și pentru cele poluante din București și Ilfov care tranzitează centrul Capitalei. Amenzile pentru lipsa rovinietei vor fi de la 1.500 la 2.000 de lei. Dacă proiectul va fi aprobat, măsurile ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2020.
Primarul General, Gabriela Firea, a anunţat, miercuri, un proiect prin care, de la 1 ianuarie 2020, toate vehiculele care nu sunt înmatriculate în Bucureşti sau Ilfov vor putea intra în Capitală numai după achitarea unei viniete. De asemenea, toate autovehiculele sub Euro 3, indiferent unde sunt înmatriculate, nu vor mai putea să circule în centrul Capitalei.
Vinieta electronică pentru circulația rutieră pe drumurile publice din București va fi introdusă după cum urmează, conform Primarului General al Bucureştiului:
Pentru autoturismele înmatriculate în alte orașe sau state care tranzitează Capitala, se va achiziționa vinieta electronică Oxigen-B (București) de acces pentru o zi care va costa 10 lei, iar pentru un an - 1.900 lei.
Dacă autoturismele înmatriculate în alte orașe sau țări sunt și cu grad ridicat de poluare, adică Non euro, Euro 1, Euro 2 vor fi complet interzise în centrul Capitalei. Excepție fac doar mașinile din județul Ilfov unde în cea mai mare parte locuiesc tot bucureșteni și reprezintă zona metropolitană a Capitalei.
Pentru autovehiculele din țară precum și cele înmatriculate în Bucureşti şi judeţul Ilfov, cu normă de poluare Euro 3, accesul este permis numai în urmă achiziţionării unei viniete electronice de tip Oxigen-C (adică Centru) adică 75 de lei/lună și 900 lei pe an.
A doua măsură se referă la autoturismele înmatriculate în București și Ilfov, cu grad mare de poluare: Non Euro, Euro 1, Euro 2, care, ca și cele înmatriculate în alte orașe sau state, vor fi interzise în zona centrală a Capitalei.
Amenzile pentru circulaţia autovehiculelor în zonele restricţionate, fără achiziţionarea vinietei, vor fi de la 1.500 la 2.000 lei.
Via Economica.net
-
Kirotractor, miercuri, 14.08.2019 14:42
...Încă o rovinietă?! Coana Pandele are sigur o lipsă de Oxigen-LC (adică LaCreier :-)), dacă-și imaginează c-o să-i dau 500 € anual ca să trec prin cloaca ei. Cred totuși c-o să pot tranzita gratis, cu două-trei moaște-n parbriz. :-P
-
unu+altu', miercuri, 14.08.2019 14:45
Exact asta ne mai lipsea,inca o taxa. madam firea mai bine sa se ocupe de familia dansei si de bucataria ei. E chiar de ras cu ciudatii astia.
-
Kirotractor, miercuri, 14.08.2019 15:18
Erată (deh, căldură mare moncher): 1.900 lei fac 400 €, nu 500, dar aberația măsurii propuse rămâne intactă, fiind una de principiu. ...Plus că nimeni din gașca hoților adunați vizavi de Cișmigiu nu definește *zona centrală a Capitalei*. Ori modalitatea delimitării și/sau controlării ei -- cu garduri, porți, zăbrele, fâșii minate poate ?! Cine crede că androida Firea e autoarea propunerii se înșală însă (chiar dacă sârma din mațe i-o fi migrat la mansardă. :-))
-
alex, miercuri, 14.08.2019 15:24
Inca o dovada ca unii insista sa rezolve probleme fara sa le cunoasca in profunzime. Parcul auto din Romania e format in proportie de 80-90% din masini de la Euro 4 in sus. In Bucuresti, proportia masinilor care circula zilnic sub euro 4 cred ca nu trece de 3-4% iar jumatate din astea sunt pe benzina. Nu stiu ce se rezolva daca se elimina masinile astea. Problema e la diesel-ul euro 3-4-5 fara filtru de particule sau cu filtrul spart/peforat/nefuncional/anulat. Astea cred ca fac 30% din masinile care circula zilnic prin Bucuresti. Dar cred ca asta e doar inceputul pentru ceva mai de amploare. Insa necunoscand cauza adevarata a problemei calitatii aerului in Bucuresti, nu cred ca se poate rezolva nimic cu masuri oarbe de genul asteia de se propune acu.
-
dan.sv7, miercuri, 14.08.2019 15:27
@kirotractor pai daca treci o data pe an te costa 10 lei nu 500€. Daca te gandesti ca te costa atat inseamna ca esti si tu unul dintre zecile de mii care platesc impozit la ei in judet( au masina inmatriculata in provincie) folosesc infrastructura din Bucuresti zilnic. Nu exista alt oras in Europa in care sa vezi atat de multe masini care zac pe domeniul public cu zilele si nu sunt inmatriculate in acel oras. Este o idee foarte buna. Iar in legatura cu masinile pana la euro 3 mi se pare logic sa nu circule in centru doar daca sunt masini clasice.
-
pipo, miercuri, 14.08.2019 15:30
Va bateti gura de pomana fratilor ! From whom the bells tools ...Time marches on..! Eu nu ma pot gandi la altceva azi decat la ...ME..TA..LLI..CAAAAA !
-
PMC, miercuri, 14.08.2019 16:18
Socialism v-a trebuit? Socialism aveti. Pe paine! Luati cu muraturi, sa nu va cada greu la rânză. Data viitoare mergeti la vot, nu la mici + bere. Cel mai probabil acea masura nu va trece, va fi contestata si va cadea, dar intentia e clara si o sa le c**e mintea altceva, stati linistiti. Trebuie spus ca o asemenea masura ar fi inaintea multor orase europene mult mai lovite de progres si neomarxism decat Bucu. PS: Cum a ajuns individa aia primar in Bucuresti? CUM???
-
andrei, miercuri, 14.08.2019 16:37
@alex: s-o crezi tu ca parcul e 80% euro 4. eu zic sa mai arunci un ochi pe statisticile oficiale. dar oricum nu se aplica, e apa de ploaie. ar fi bine sa se faca ceva pentru ca poluarea e deja la un nivel ridicat. dar asta nu e pt poluare, e pt bani la buget. Cica in weekend nu se aplica, pai de ce? in weekend noi nu respiram sau de ce? nu e nevoie de aer mai curat si in weekend? deci e clar ce se vrea. dar nu are cum sa o aplice, nu aplica amenda de parcare ilegala, cum o aplica pe asta? cred ca de fapt alte idei are in cap. ma rog, daca are ceva in cap!
-
LEE, miercuri, 14.08.2019 16:55
Conform datelor furnizate de primarul Gabriela Firea, situația autoturismelor din București e următoarea: Autoturisme non euro: 261 Autoturisme Euro: 7.000 Euro 2: 1113.000 Euro 3: 213.000 Euro 4: 440.000 Euro 5: 253.000 Euro 6: 331.000 Proiectul se află în dezbatere publică timp de 45 de zile, urmând ca la finalul lunii septembrie să fie supus aprobării CGMB. https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=126&t=123859
-
sandu, miercuri, 14.08.2019 17:23
sa bage taxe si mai mari pentru masinile care nu sunt inmatriculate in bucuresti. dimineata numai masini din alte judete vezi pe strada, cu metroul nu pot sa mearga. sa stea la ei in judet sau in alte judete, nu sa strice capitala si apoi sa spuna ca e un oras urat, cand ei il strica din toate punctele de vedere. deci taxe mai mari pt masini, interzicerea lor chiar si euro 3-4. cine nu isi permite masina sa mearga cu uber, taxi, metrou.
-
@sandu, miercuri, 14.08.2019 17:32
E valabil si pt voi. Stati in judetul vostru ca oriunde mergeti, faceti prapad. N-avem nevoie de scuipatul vostru de seminte, de injuraturi, de agresivitatea tipica meltenismului bucurestean, de gunoaie aruncate peste tot. Cu ocazia asta, n-ar mai fi nici valea prahovei plina.
-
dan_grc, miercuri, 14.08.2019 20:01
@ sandu Corect, iar restul judetelor sa bage taxe pt masinile din Bucuresti, win win, nu ?
-
dan.sv7, miercuri, 14.08.2019 20:29
@dan.grc Pai orasele mari sa introduca si ele taxa, care e problema. Daca eu ma duc in Brasov sau Constanta 2 zile o sa platesc 20 lei ca doar nu vizitez 3 luni orasul. Doar in Bucuresti se pare ca unii viziteaza orasul cativa ani la rand. La mine pe strada intr-o zona numai de case sunt peste 50% masini din alte judete si multe din ele nu se misca cu saptamane. Iar altii mai tupeisti parcheaza chiar in fata portii tale si daca le spui ca acolo locuiesti si ca ai vrea sa parchezi si tu o masina in fata casei tale iti spun ca e domeniu public. Joac-o pe asta!!
-
xxx, miercuri, 14.08.2019 20:30
@alex Euro5 diesel are filtru de particule. Chestia asta nu este noua, este de la ei din partid, Mazăre nu te punea sa plătești când intrai in Mamaia? Cred ca a vrut sa fie sigura ca n-o mai alege!
-
LoL, miercuri, 14.08.2019 21:16
Si bucurestenilor sa le bage taxa de fiecare data cand ies din Bucuresti. Ori suntem corecti, ori nu mai suntem.
-
dan_grc, miercuri, 14.08.2019 22:27
Daca se introduce taxa in aceasta forma, aceasta va fi discriminatorie, asta este problema.
-
Edikkk, joi, 15.08.2019 00:05
Dacă ai nevoie să faci un test oncologic la Spitalul Fundeni, trebuie să ajungi în Bucureşti, şi pe lângă faptul că MII DE BOLNAVI ANUAL AFLĂ CĂ au sau nu o boală extrem de gravă, vine Firea şi le fxxte o supra taxă !!! Şi apoi tratamentul la fiecare 3 săptămâni... combustibil, pastile, injecţii, unele decontate, altele nu. Ca să plătească cei săraci pentru maşinile noi (vouchere) ale bucureştenilor foarte bogaţi ! Aaaaaa excludem Ilfov că acolo e soţul ei primar !!!! NEPOTISM ŞI MÂRLĂNIE CRASĂ!! OAMENI FĂRĂ DUMNEZEU! Credeţi că MILIOANE de români au euro 3,4 pentru că vor??? Vor să fie săraci??? Mai gândiţi-vă că doar nu trăim fără suflet şi dacă facem asta mai bine să nu trăim deloc.
-
someone, joi, 15.08.2019 10:01
si cine si cum staileste daca masina din centrul bucuresti are euro 3 sau 4? pentru ca exista modele de masini cu 2 norme de poluare ( cum ar fi golf 7 , cu euro 5 dar si 6 ) . cine stabileste daca golful 6 tdi si-a schimbat softul dieselgate sau nu? cine se uita sub masina daca filtrul e acolo sau nu? cine ii crede si asculta pe acei avocati care spun ca masura e discriminatorie pe motiv geografic? ce se va intampla cu banii din taxa/vigneta pe poluare? se vor planta mii de copaci in bucurestiul cu acel aer infect/ imputit la propriu? nu ca mi-ar pasa, caci eu sant din provincie, dar e o intrebare asa de dragul discutiei
-
ingerulol, joi, 15.08.2019 18:38
FOARTE BINE CA AU PUS TAXA ! IN SFARSIT au inceput sa gandeasca coerent ! Pai ce ne trebuie toate rablele , fara asigurari , fara ITP in BUCURESTI - ma mir ca nu se poate adopta peste tot aceasta masura ! Eu sunt pentru si voi vota ! Am masinuta mica , de oras, EURO6 cu consum mic , dar cand le explic tuturor ca e mai decent sa iei una mica , toata lumea vrea BMW sau MERZ de 5M lungime , dar se vaita ca nu au locuri cu toate ca nu platesc nimic in plus . Propun si ca toate locurile existente de parcare sa fie platite , nu la liber pentru toata lumea . Cine-si permite bine , cine nu , sa mearga cu mijloc de transport. Eu sunt fan in orice directie, masina e utilitate, insa daca se cere sa mergem pe biciclete , asa o vom face . Adaptati-va nu mai fiti comunisti .
-
@ingerulol, joi, 15.08.2019 20:19
Ai votat cu PSD, nu? Logica ta e exact ca a lor; nu mai avem spatiu in puscarii asa ca in loc sa facem altele, ii eliberam. Tocmai asta e problema, ca orice cazan ia ITPul, ca se circula fara asigurare pt ca sanctiunile sunt de toata jena (atunci cand se si aplica, odata la 5 secole). Li se rupe lor de poluare, ei vor sa stoarca bani folosind drept scuza masinile vechi. Platesti rovinieta si o groaza de taxe, ti se pare ca s-a facut ceva de banii aia? Ai drumuri si nu stiu eu? Ce crezi ca se va face cu banii incasati de pe urma acestei taxe? In cel mai fericit caz, se mai taie niste parcuri si mai planteaza niste borduri de juma' de metru inaltime.
-
nicusor, joi, 15.08.2019 21:15
dupa ce zeci de ani i-a lasat pe toti cocalarii sa "bage"in tara sute de mii de kkturi de cazane pe roti acu' se gandi madam pandele sa ia masuri discriminatorii......bravo madam....jos iliescu.
-
inexorabil, joi, 15.08.2019 21:59
Voi scrie pe fragmente, căci nu pot insera întregul text de pe mobil. De fapt, de ce credeți că Primăria Bucureștilor atacă destul de des subiectul referitor la născocirea a noi și noi taxe, care mai de care mai absurde? Fiindcă bugetul administrației locale este suferind...S-au "sifonat" mulți bani publici către buzunare particulare, "șmechere" (ah, să nu uit: și "capitaliste"), și tocmai de aceea sunt aruncate pe piața vorbelor de clacă aceste petarde "eco'", pe care numai un oligofren sadea le poate digera/accepta.
-
inexorabil, joi, 15.08.2019 22:29
În al doilea rând, @PMC are dreptate...O asemenea măsură net ABUZIVĂ (mai precis, discriminatorie, ca să-l citez pe Dan Grecu) s-ar adopta în disprețul (culmea, conștient!) drepturilor și libertăților fundamentale. De altfel, chestiunea locurilor de parcare (mai ales în "buricul" târgului) n-a fost soluționată în mod unanim mulțumitor, dar este cert faptul că pe madam Firea n-o interesează aspectul cu pricina (păi și normal, căci, axiomatic, sătulul nu crede flămândului, adică ea are unde să parcheze și la serviciu, și acasă --- apropo, parcă am mai subliniat eu truismul conform căruia principala și iremediabila problemă a instituțiilor publice de PRETUTINDENI o constituie...OMUL, alias factorul viu care le condiționează, determinându-le existența și imprimându-le un rost indiscutabil indispensabil societății, dar nu și... tangent cu poruncile divine; iar cea mai înșelătoare practică mediatică a zilelor noastre a incarnat deja...personificarea instituțiilor, astfel încât prostimea planetară să se arunce, cu venerație și teamă, la picioarele lor, dar moș inexo nu "pune botul"). Madam Firea pur și simplu visează bani "mai mulți ", așa, picați din senin, doar fiindcă nu ești bucureștean, dar ai drum prin Capitală! Apropo, de unde i-o fi răsărit ideea asta eminamente creață?
-
inexorabil, joi, 15.08.2019 23:09
Ce înseamnă "Oxigen-B/C" ? Un nou album lansat de Jean-Michel Jarre? Chiar că se merită unul pe altul acești doi omuleți, Firea și Pandele --- doi oportuniști, doi cameleoni, doi parveniți... Bașca înfiorător de inculți. În privința blondei, m-am convins definitiv de caracterul ei la faza cu moartea soțului...precedent. Nici nu se răcise bine cadavrul acestuia, că văduva se și "consola" cu alt schimbător de viteze. Cui mi-ar riposta cum că viața privată nu trebuie să facă obiectul dezbaterii publice i-aș răspunde ferm că da, așa este, dar numai dacă respectiva persoană este un oarecare, un neica-nimeni, un "ilustru anonim". Însă, ca persoană publică (nu neapărat și o personalitate!), mi se pare firesc să conteze teribil de mult, în ochii maselor, cum te comporți și în afara funcției/biroului (desigur, nu în variantă showbiz, adică să vrei să afli, cu lux de amănunte, "picanterii" din cuibul intim al omului). Cât despre Pandele, l-am cunoscut prima dată la Congresul PNL din februarie 2001 (ehei, pe vremea când se potcovea puricele cu 99 de ocale de fier și Securitatea veche-nouă nu călărea partidul Brătienilor), eveniment suficient pentru a-mi forma o imagine fidelă d.p.d.v. tipologic --- verdictul nu putea fi decât unul singur: "He's not my type", dacă vă amintiți această replică feministă standard din filmele moderne de dragoste, cu deosebirea că, în speță, vorbim despre sentimente...politice :)
-
inexorabil, joi, 15.08.2019 23:31
În concluzie, "Dragnia" a tot ezitat să-i aplice un șut hotărât pe verso acestei așa-zise primărițe și uite unde s-a ajuns. La urma urmei, cu Veorica și Găbița la "butoane" (ultima a demisionat doar formal din partid), există toate șansele ca PSD să fie complet șters de pe harta socială a României...Și, eh, niciodată n-am lăsat de înțeles (inclusiv aici, pe AM) că acest partid n-ar geme de...lichele. Ooo, ba da, în măruntaiele lui colcăie o sumedenie de membri de factură morală neîndoielnic...îndoielnică. Astfel, nu importă dacă aceste scursuri provin sau nu din defunctul PCR; vă amăgiți cumva că nemernicii de "rit nou", "emanați" de curentul "democratic", ar fi mai suportabili? Din proprie experiență, vă asigur că nu, categoric nu... Drama este că această Mafie se sprijină pe autorități (incluzând "justiția" și subincluzând "luptătorii anticorupție"), servicii secrete și elemente de crimă organizată, iar acest nucleu dur al fărădelegii autosecurizate cu glazură legală va perpetua nestingherit, în primul rând din cauza...sindromului popular al celor trei C: conformism-comoditate-confort. Într-o sintagmă sugestivă: NEPĂSARE civică pe toată linia frontului...Adică suntem prea lași, iar unii dintre noi realmente s-au "restartat" cerebral --- îi puteți identifica chiar aici, pe acest site, prin aceea că ei aprobă, pe loc și vehement, orice dispoziție luată de Statul-Mafie, dovedind, astfel, lipsă acută nu doar de înțelegere, ci și de personalitate...
-
inexorabil, joi, 15.08.2019 23:53
Încă un lucru (cel mai important!) se cuvine lămurit: DOAR cu ajutorul (a se citi: cu complicitatea) acestor trepăduși interni (indiferent de formațiunea politică de apartenență oficială și indiferent de funcția administrativă îndeplinită în aparatul birocratic al statului) va izbuti întotdeauna adevăratul, redutabilul și camuflatul ( a se citi: negatul...de către lacheii lui mediatici) stăpân al României --- recte socialismul internaționalist corporatocratic, precursorul ultimului sistem totalitar din istorie, cel mai crunt posibil și cu "acoperire" legală (milenarismul) --- să ne țină la respect (s se citi: sub control, ba încă total...inoculându-ne însă, cu succes și în mod continuu, iluzia perfectă a libertății absolute, ba încă ocrotite legal...până când va "umbla" serios și fățiș la libertatea de exprimare, în numele unor comandamente de securitate socială și în concordanță cu ideologiile corectitudinii politice, iar efectele devastatoare vor fi cuantificate de novlimba orwelliană, sarcina specială de Stat în acest sens revenindu-i extrem de brutalei Poliții a Gândirii). Parol!
-
trist, vineri, 16.08.2019 00:02
Unde noi vedem probleme, politicienii vad surse de venit. Ca de obicei, nu scapam de problema ci o "impozitam".
-
inexorabil, vineri, 16.08.2019 00:12
PS. Dragă @pipo, am reținut mesajul pe care ni-l transmiți în substrat, cu nonșalanță, și anume: "adevărata" fericire pe pământ constă în...durerea în falus de TOȚI și de TOATE. Clipă de clipă...Din perspectiva unui ortodox "radical" însă, această atitudine, deși tentantă la prima impresie, este una de lux...Adică nu și-o permite. Chiar și dacă ar încerca să scape cumva de "moștenirea genetică" (pentru a putea îmbrățișa mirajul...celor trei C). În definitiv, Big Brother care îl "monitorizează" îndeaproape pe creștinul tipic coincide cu propria lui conștiință. Care nu se îndură să-i acorde niciun moment de răgaz în viața pământească, nici dacă el s-ar afla în concediu propriu-zis. Și oricum se odihnește doar trupul; sufletul (minte plus inimă) niciodată...
-
The One, vineri, 16.08.2019 05:44
Este OK , no problem . Dar sa puna si Sinaia taxa pe masinile inmatriculate de Bucuresti care trec si polueaza in weekenduri cu milioanele .. Si apoi sa vedem care pe care strange mai multi bani ecologici ... Corect ??
-
vio, vineri, 16.08.2019 16:09
ori taxa in fiecare oras ori nicaieri , cu cat mai veche masina cu atat taxa mai mare parerea mea ! asa obligi mult mai usor schimbarea masini iar pt cele electrice taxa 0 frate
-
mm, duminică, 18.08.2019 08:23
dar o centura functionala pe cand? poate asa scapati de masinile care tranziteaza bucurestiul
-
Liviu, luni, 19.08.2019 10:09
Ce multa lume se plange. Probabil toti provincialii care trec de cateva ori pe an prin Buc si ii doare inima la cateva zeci de lei sau provinciali stabiliti aici care tot pregeta sa-si schimbe numarul de inmatriculare. Pana la urma care e problema cu taxe pe masini poluante? Poate sa-si bage Firea si in... buzunar banii aia. Conteaza efectul: faptul ca o parte din oameni nu o sa-si mai permita si se mai elibereaza orasul + mai putina poluare. Masina nu tre sa fie pentru toata lumea, mai ales daca trebuie sa suferim toti (inclusiv cei cu cazane fumegande) pentru comoditatea unora. P.S. Celor cu comentarii de genul "Sa bage taxa si pentru alte orase atunci": Sa bage, ca nu vezi in alte orase masini de Bucuresti care sa stea cu lunile pe acolo. Mare gaura in buzunar n-ar fi. P.P.S. Mai incercati sa ganditi si din alta perspectiva, a celor care sunt sugrumati aici. Asa ca vindeti-va cazanele si luati o trotineta electrica.
-
@Liviu, luni, 19.08.2019 19:58
Corect! Toti se plang de poluarea din Bucuresti, insa nimeni sau prea putini ar fi dispusi sa faca si ei CEVA in privinta asta: sa foloseasca bicicleta, sa mearga cu transportul in comun sau sa-si cumpere o masina care emite mai putine noxe. Cum sa-ti iei un Zoe sau un Auris hibrid, cand poti sa-ti iei Seria 5 full (fara piele) de 10 ani? Cum sa-ti iei un Logan nou, cand poti sa-ti iei un Passat TDI cu 15000 de km "reali"??? Eu cred ca solutia e undeva la mijloc si e vorba de pus umarul la treaba nu doar de catre autoritati. Adica vorbim si de mentalitati. Sunt f multe cazuri in care oamenii nu concep sa nu mearga cu masina. Cum sa mergi la piata fara masina? Cum sa-ti duci ploudul la gradinita cu metroul? Cum sa mergi la Brasov cu trenul? Esti nebun? Ideea este una buna si rezultatele se vad in multe orase din vest care au implementat asa ceva.
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
firea e cea mai tare din parcare...pai asa fiecare oras o sa-si puna vinieta pt masinile din alte judete,asa cum "presta" si radu mazare in mamaia....si uite unde a ajuns......o tara de nebuni si hoti...pacat...de Romania noastra.