Prima imagine sub camuflaj cu Volkswagen Golf 8: noua generație va fi prezentată în această toamnă

Publicat miercuri, 28.08.2019 15:11 de Daniel Popescu

Volkswagen a publicat o imagine sub camuflaj cu noua generație Volkswagen Golf, care va fi prezentată oficial în toamna acestui an.

Volkswagen a anunțat că a intrat în ultima fază a testelor pentru noua generație a lui Golf, cel mai vândut model din gama constructorului.

Cu această ocazie, producătorul german a publicat și prima imagine oficială sub camuflaj cu noua generație, fără să ofere informații detaliate despre caracteristicile modelului compact.

"În acest moment nu vom dezvălui toate detaliile noului Golf, dar puteți deja să percepti proporțiile sale elegante. Noua generație va atrage toate privirile", a declarat Klaus Bischoff, directorul departamentului de design al Volkswagen.

Chiar dacă unitatea de test din imagine este puternică camuflată, se poate observa că designul tradițional va fi păstrat. În plus, zona în care se află logo-ul Volkswagen este acoperită integral. Decizia este lesne de înțeles în contextul în care Volkswagen a anunțat deja că va prezenta un nou logo cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie.

De altfel, Golf va fi primul model al mărcii care va folosi noul logo, iar prezentarea oficială va avea loc în toamna acestui an, însă oficialii Volkswagen au confirmat anterior că prezentarea va avea loc în luna octombrie la Wolfsburg, în timp ce vânzările sunt programate să înceapă până la sfârșitul acestui an.

În luna mai, Volkswagen a publicat prima imagine cu interiorul lui Golf 8 într-un document PDF publicat pe site-ul său oficial. Astfel, știm deja că Golf 8 va beneficia de un design modern cu un ecran touch poziționat central care va fi integrat în panoul de instrumente.

De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.

În plus, Volkswagen a vrut să evite sincronizarea Golf 8 cu cea a hatchback-ului electric ID.3, care va fi prezentat oficial în luna septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, atunci când clienții care fac pre-comenzi în această perioadă vor putea să-și configureze versiunea specială de lansare ID.3 1st.

Via Volkswagen

  • Kirotractor, miercuri, 28.08.2019 16:31

    Cam non-știre și asta, din moment ce destule imagini cu G8-ul NEcamuflat circulă pe net de luni bune. La fel și cu *flat-logo*-ul simplificat (2D... mai așa, pentru nou proiectata euro-generație de metisați retardați :-)), vizibil demult pe tricourile naționalei germane de fotbal. În rest, viitorul Golf pare o evoluție fără revoluție, cu capota ceva mai plonjată și doar câteva detalii minore schimbate. Ar fi oricum bine să rămână recordmanul raportului spațiu interior / gabarit, fiindcă vânzările globale i-au scăzut cu 11% anul trecut (căzut pe locul 7 de pe 3, unde-i acu Honda Civic... urmată pe 4 cu +800.000 exemplare de *nașparlia și deloc studiata* RAV4... :-))

  • andrei, miercuri, 28.08.2019 16:45

    ma rog, daca mild hybrid, functii autonome, portbagaj de 450l, bancheta rabatabila ce ajunge la nivel cu portbagajul, conectare la net continua sunt nimicuri, fiecare decide. eu sunt interesat, logoul ma lasa rece. vanzarile i-au scazut anul trecut din cauza omologarii pt WLTP pe care au facut-o in septembrie si care a durat destul de mult, timp in care nu au livrat nimic. logic ca s-au dus in cap vanzarile.

  • Zuzu, miercuri, 28.08.2019 22:56

    Un nou dulap cu design de anii '90. Mai schimba un far, mai pun un buton altfel și zic ca fac "evoluție, nu revoluție". Tehnologii moderne zero, se bazează în continuare pe problematice TDI și pe indezirabilele diesel. Auzi, introduc mild hybrid în anul de gratie 2019 când alții sunt cu full hibridele pe piața de 10 ani. Ca orice producător german, investesc în marketing și găsesc fraieri.

  • Zuzu, miercuri, 28.08.2019 22:57

    TSI, nu TDI. Dieselele sunt și mai proaste.

  • zarnesteanu, joi, 29.08.2019 03:12

    Si in plus, cand vine un schimb de generatie, e normal sa scada vanzarile.

  • @Zuzu, joi, 29.08.2019 10:02

    revolutie a fost in 89 bre, mai bine lasa cifrele sa vorbeasca avizatule care esti :))))

  • Kirotractor, joi, 29.08.2019 10:27

    @andrei: Să deducem că omologarea WLTP a fost obligatorie DOAR pentru VW ?! :-) Serios acu, gradul de...VAG haos intern încă sesizabil (și la Audi) va avea efecte și-n 2020. Norocul lor e că mai au încă destul mălai în rezerve. Păcat (sau ghinion?) că-l folosesc mai ales pt publicitate / PR / imagine (btw, am aflat din sursă directă ce ditamai purcoiul de € au risipit pe sigla asta așa-zis *nouă*, dezvoltată cică timp de 3 ani, când de fapt orice student repetent :-) ar fi rezolvat-o în 3 ore. :-)) ...Nu mai ce zic că-mi exprimam opinii conexe exclusiv designului Mk8. @zărneșteanu: Da, finalul carierei G7 e unul din factorii scăderii vânzărilor pe 2018, dar nu singurul -- și nici cel mai important. Analiza-i mai complexă, dar nu eu / tu, ci AM ar trebui s-o facă: https://www.best-selling-cars.com/global/2018-full-year-international-global-top-selling-car-models/ În fine, repet a mia oară: nu-s anti-fan VW, ba chiar dimpotrivă. Iar Golful rămâne un exemplu de succes al designului industrial funcțional, perfect mulat pe nevoile europeanului standard.

  • Calingura, joi, 29.08.2019 13:40

    VW are zero motive sa faca revolutii de imagine cu Golf-ul. Este o masina cult, se vinde foarte bine, este bine cotata in clasamentele de fiabilitate. Sub capota si in interior vor fi destule schimbari majore. In toate testele din lume, dupa atatia ani, inca este pe locul 3 (in cel mai rau caz). Asta in conditiile in care noul Ceed s-a ridicat foarte mult, iar Focus-ul are in sfarsit un interior care nu este o bataie de joc. Imediat dupa lansare va reveni pe locul 1 unde va ramane ani buni. Repet ce am mai povestit: as fi jurat ca nu voi trece de la japoneze la altceva, ca nu voi fi romanul clasic care ia masina germana ca asa a auzit el de la vecini. Dar cand a venit momentul sa schimb masina, in niciuna nu m-am simtit ok pentru banii ceruti. Doar in G7. in 2012 diferenta dintre Corolla si G7 era majora. In conditiile in care diferenta intre Corolla si Renault Megane era la randul ei majora (detaliez la nevoie) nu aveam cum sa aleg altceva Au mai trecut cativa ani si am fost iar la Opel, Mazda, Renault etc. Pe banii mei, pentru nevoile mele, efectiv nu aveam cum sa nu aleg tot G7 dar facelift (asta pentru ca nu aveam bani sa trec la o clasa mai mare). Nu detaliez acum dar sunt gata oricand sa listez argumente si intamplari suficiente. Daca nu ar fi sotia sa ma domoleasca sau lipsa butoanelor pentru radio si aer conditionat, as da si maine avans pentru G8. PS: cand la Mazda nu vor mai fi niste fatuci gretoase si necugetatoare sau niste agenti de vanzare care daca vin la munca in camasa au impresia ca le-a crescut nivelul mai mult, voi re-deveni foarte interesat sa schimb tabara si sa trec pe Mazda 3. Si da, daca oamenii de la Mazda sunt sub nivelul asteptat, nu voi cumpara nici masina. Nu vreau sa ma lovesc de ei mai incolo si nici sa sustin salariile lor cu banii mei.

  • andrei, vineri, 30.08.2019 06:38

    @ZUZU: n-ai inteles nimic, dar asa e cand ai pareri preconcepute si esti subiectiv pana in maduva oaselor. nu se elimina varianta plug-in hybrid, golf GTE, ci din contra, toate motoarele lor termice devin mild hybrid. asa ca mai informeaza-te. e exact pe dos, ceilalti nu au inca pe toate motoarele termice acest sistem, nu ca vw il pune abia acum. din ce am citit eu pe net vor sa il puna pe toate, diesel, benzina. ramane de vazut daca chiar de la lansare, ca detalii nu prea au dat, dar deja e functional la audi din ce am vazut.

  • Antoniu, sâmbătă, 31.08.2019 14:22

    In care clasamente de fiabilitate este Golf-ul cotat bine ca eu îl vad peste tot în partea de jos. Ca sa nu mai spun ca marlanii de Vw nu mai fac recall-uri ci te informează în service ca ai o problema ca să nu mai raporteze problemele. Când spui mașina germana in zilele noastre, automat bani mana adânc în buzunar. Japonezii și coreeni sunt mult peste ei la raportul cost/calitate și la fiabilitate.