
Prima imagine cu noul Ford e-Tourneo Courier, varianta de pasageri a electricei construite la Craiova
Ford a publicat o primă imagine oficială cu viitorul model electric e-Tourneo Courier. Pe scurt, noul model este versiunea de transport pasageri a utilitarei electrice e-Transit Courier, iar acesta va fi dezvăluit în 15 mai.
Constructorul american a postat pe rețelele sociale o primă imagine cu o nouă versiune a utilitarei electrice e-Transit Courier. Mai exact, este vorba despre o nouă versiune de transport pasageri, care ar urma să fie botezată e-Tourneo Courier. Noua imagine relevă doar puțin din partea din față a noului model, unde putem observa un scut de protecție montat sub bara din față.
Cel mai probabil, noul model ar urma să primească același propulsor văzut la e-Transit Courier. Vorbim aici despre un motor electric de 136 de cai putere și 290 Nm. Modelul va putea fi încărcat la o priză rapidă de 100 de kW, ceea ce înseamnă că repriza de încărcare de la 10% la 80% va dura 35 de minute.
Noua versiune a lui Ford e-Transit Courier va fi dezvăluită oficial în 15 mai.
An exciting new addition to #Ford's all-electric vehicle line-up is coming soon...
— Ford News Europe (@FordNewsEurope) May 9, 2023
15.05.23
Stay tuned. pic.twitter.com/pY45T0A9Mp
via Ford
Dupa ce m-am fript grav de tot cu Ford (masina noua, cu garantie, cu tot tacamul) am zis ca niciodata in viata asta nu o sa mai iau nimic de la acest producator, nici macar un surub, e inadmisibil ca dupa peste un secol de productie a +/- cam aceleiasi tehnologii sa nu fie capabili sa faca o masina care sa nu crape in mod repetat in primul an de rulaj si apoi nici macar sa nu fie in stare sa o repare, masina mea noua fiind practic un gunoi, un rebut care mi-a ars un car de nervi si peste 10k euro din buzunar, bani munciti din greu. Si asta in conditiile in care fusesem avertizat despre Ford, eu am insistat sa ma duc inainte ca berbecul. Si totusi, facand analogia cu modelul de marfa e-Transit Courier, modelul asta de pasageri e-Tourneo Courier imi apare ca simpatic, are tehnologie noua, electrica, care conceptual n-ar avea cum sa mosteneasca gravele probleme de la termice. Imi place designul ei, pare micuta pe dinafara si spatioasa la interior, fiind la baza o utilitara, dar trebuie vazute toate detaliile, astept cu interes lansarea oficiala. Inca nu sunt entuziasmat atat de mult incat sa zic ca gata, o vreau, dar pare o masina cumpatata, adaptata vremurilor actuale. Puterea si cuplul nu sunt exagerate, sa aiba ca la altele sute de cai inutili, ci sunt in limitele normalului, iar bateria posibil sa fie de 60 kWh. Era prea frumos ca incarcarea standard sa fie la 22 kW, dar probabil au optat pentru 11 kW tot din motive de costuri. Toate acestea si avand in vedere si ca se va fabrica la Craiova, sunt premise ca preturile sa fie accesibile. E de urmarit si sunt dispus sa le mai acord o sansa, dar exclusiv pe tehnologia electrica, pe cea termica Ford pentru mine nu mai exista.