Prima imagine a lui Saab 9-3 facelift
Cu un an înainte de lansarea noii generaţii a lui 9-3, Saab mai face o modificare la nivelul acestui model. Debutul ar putea avea loc la Salonul Auto de la Geneva.
O echipă de ştiri a unei televiziuni suedeze a surprins primele imagini ale lui Saab 9-3 facelift. Echipa respectivă vizitase fabrica pentru un interviu cu Victor Muller şi a surprins un 9-3 "diferit" pe linia de producţie. Întâmplător, exemplarul în cauză (n.r. cel roşu) se află în faţa unui Saab 9-3 fără facelift, lucru care ajută la sublinierea diferenţelor dintre cele două versiuni ale acestui model. Debutul lui 9-3 facelift nu a fost încă anunţat, dar ne aşteptăm ca acesta să aibă loc odată cu lansarea lui 9-5 SportCombi la Salonul Auto de la Geneva din martie.
Modificările operate prin acest facelift se aplică la partea frontală, deşi sunt probabile şi câteva schimbări la capitolul motorizări şi la posterior. Din păcate, singura imagine prezintă partea frontală a modelului suedez, deci restul detaliilor vor putea fi analizate mai târziu. În ceea ce priveşte partea frontală, grila faţă prezintă o siglă Saab mai proeminentă, în timp ce bara de protecţie faţă a fost redesenată.
Saab 9-3 a primit motorizări noi în 2010, cum ar fi unitatea 1.9 TtiD de 180 CP, care are un consum mediu de 4.5 liri la sută. De asemenea, modelul este oferit şi în versiuni diesle de 130 şi 160 CP, care emit aceeaşi cantitate de CO2 – 119 grame per kilometru şi consumă la fel de puţin în regim mixt, dar sunt mai ieftine.
Via | WorldCarFans
Observ uimit ca nu mai posteaza mai nimeni nimic despre SAAB...Oare pentru ca stirile despre subiect s-au rarit puternic in ultima vreme?...Realitatea "din teren" ar trebui sa ne puna pe ganduri: parca toti fanii de pe internet,ba chiar si comentatorii "neutri",au amortit dureros de simplu,nimic nu mai pare demn de retinut despre acest simbol "greu" al automobilismului,totul se "scurge" neabatut spre o letargie morala cumplita,contagioasa,atot-imobila.Pana si sediul oficial si standul cu cele doua nemiscate exemplare din Bucuresti se "bucura" de aceste simptome inexplicabile vecine cu incremenirea ontologica a continuumului spatiu-timp-ideatie,care nu releva decat dictatura atotsuverana si inatacabila a somnului ratiunii,a criogenarii pasiunii,a tocirii spiritului uman (fie si in "format" critic) .Ma cuprinde o mila atipica fata de bietii dealeri ai reprezentantei SAAB de langa ING Bank.Spuneam odata ca traiectul meu cotidian trece razant pe acolo.De cand Augusta Motors si-a fixat locativul pe Splai,deci intr-o pozitie teoretic superioara prin prisma "vadului comercial" comparativ cu fosta folosinta din Pipera,n-am sesizat decat...stagnare de obiecte,de obiective,doar o cronofagie de dragul triumfului convingerii "inofensive" ca "suntem si noi pe aici,sa traim ca tot omul pentru o paine cu propilen-glicol,nu vrem sa deranjam sau ("Doamne fereste!") sa concuram pe nimeni"...Ma rog,nu pot fi invinuiti de management defectuos sau de viziuni profesionale nedemne cei de la Augusta-singura numai MENTALITATEA DE ANSAMBLU a romanasilor ii condamna la inutilitate,sperante in van si,intr-un tarziu,deziluzie crunta pe oamenii aceia care,normal, nu-si fac decat datoria de serviciu(tot respectul!) .Si nu paradigma unei rata a profitabilitatii ii intereseaza in fond pe SAAB-istii adevarati (este scris inoperabil in codul lor genetic inraurit...providential: niciodata nu-si vor apleca sufletul spre "tentatia banului"!) .Pur si simplu eu sunt revoltat ca nu se indura mai nimeni sa paseasca in interiorul standului...Veti replica dur: "Dragoste cu sila..." .Eu ma refer la alt aspect: inainte sa arunci cu verdicte,sa califici ca "neviabil" , "nefolositor" , "nefrecventabil" sau "neinteresant" un lucru,un proces...sau o masina,te-ai gandit totusi ca ar merita sa incerci pe propria experienta - "macar asa,de pamplezir" - sa vezi cum "percuteaza" la proba adevarului ceea ce ti s-a inoculat preconceput de catre majoritatea "specialistilor" si fanilor brandurilor "la putere" sau "pe val" ca "trebuie" evitat sau desconsiderat? Mai pe scurt,ce ii impiedica pe unii si pe altii,indiferent de "categoria sociala" sau de gusturi in materie auto,sa "investeasca" mai multa atentie pentru o marca "diferita fata de curent"?Nu te obliga nimeni sa cumperi,ar fi doar un gest de buna credinta sa incerci si "altceva"...Nici preturile ,ce-i drept,piperate,ale SAAB-urilor noi de pe piata autohtona nu militeaza hotarat pentru atragerea unui flux consistent de clienti,OK,inteleg.Nu trebuie sa te pretezi la o scanare de ansamblu a modelelor SAAB expuse sau la un drive test ca sa-mi starnesti mie vreo satisfactie personala de genul "uite ca ,totusi,vine lumea la showroom; da un ocol de curiozitate conturului masinilor,se holbeaza la forme sau la optiuni,se aventureaza in habitaclu,invarte volanul,bruscheaza schimbatorul de viteze ca sa verifice cat este de manevrabil,adulmeca butoanele si functiile aferente,intreaba prezentatorii,rumega informatiile,in final pleaca fara sa incheie vreo tranzactie concreta sau macar sa stabileasca vreo tentativa pe pista,stramband din nas a nemultumire asupra valorii la care se astepta sau zambind sagalnic a detasare autoprotectoare,zicandu-si ca a fost prima si ultima oara cand a calcat pragul ,dar IMPORTANT este sa vina!"...Dar ce tot fabulez eu aici?! @Automarket,opreste-ma la timp din nazaranie! Sau poate mi-a scapat o impresie de moment...De fapt,nuuuu,n-are nici un rost sa ma ambalez atata timp cat craii si supermanii de la Spyker,cot la cot cu vitezele armate sovietice ale mafiei ruse,vor duce SAAB pe noi culmi de progres si civilizatie...Nu-i de ras,nici de plans,doar de constatat incontestabil,de la inaltimea impunatoare a unei atitudini obiective,oneste si constructive,ca,daca vrei sincer sa fii macar vizitat de cineva,daramite iubit,se cuvine mai intai sa-i oferi o referinta de potential si indeosebi un reper de comportament,ceea ce nici colosul GM,nici dubiosii din spatele afacerii cu vanzarea marcii suedeze nu s-au incumetat si nu se incumeta sa arate limpede,fiind o cruzime sa-i stigmatizeze din aceasta cauza in ochii publicului larg si pe cei care ii reprezinta "in teritoriu" pe tot cuprinsul Globului,in speta dealerii..."Despre asta-i vorba"...vorba lu' Dinescu.