Prețuri Volkswagen Polo facelift în România: start de la 16.000 de euro
Noul Volkswagen Polo facelift poate fi comandat în România. Modelul german este disponibil în trei niveluri de echipare și pornește de la 16.247 de euro.
Volkswagen Polo facelift a debutat oficial în luna aprilie cu un design ușor restilizat și tehnologii care permit o rulare semi-autonomă de nivel 2. Modelul german poate fi comandat acum și în România.
Clienții au de ales între 3 niveluri de echipare: Life, Style și R-Line.
Gama de motorizări este compusă dintr-o unitate de 1.0 litri, turbo, pe benzină, disponibilă în două versiuni de putere: 95 CP (175 Nm) și 110 CP (200 Nm). Prima vine în standard cu o transmisie manuală cu cinci trepte. Cutia automată cu șapte rapoarte este opțională pentru versiunea de 95 CP și standard pentru cealaltă.
Volkswagen Polo facelift pornește în România de la 16.247 euro. Versiunea de 110 CP costă cel puțin 18.732 de euro la noi în țară
Noul Volkswagen Polo facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
VW Polo facelift 1.0 TSI |
95 | 5.2 | 10.8 | 16.247 |
Ford Fiesta 1.1 litri |
75 | 4.5 | 14.9 | 14.050 |
Hyundai i20 1.2 litri |
84 | 4.9 | 13.1 | 14.875 |
Opel Corsa 1.2 litri |
75 | 4.1 | 13.2 | 13.561 |
Peugeot 208 1.2 PureTech |
75 | 4.1 | 13.2 | 14.009 |
Seat Ibiza 1.0 TSI |
95 | 4.5 | 10.9 | 14.769 |
Renault Clio 1.0 TCe |
90 | 5.1 | 11.8 | 13.790 |
Kia Rio facelift 1.0 T-GDi |
100 | 5.0 | 10.4 | 14.833 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Volkswagen
* știre în curs de actualizare
-
Ovi, marţi, 08.06.2021 14:24
Renault Clio 0.9 TCe, se mai face asa ceva? Parca trecusera la 1.0.
-
Sandel, marţi, 08.06.2021 14:41
Parca nu mai e chiar asa de scumpa si rea noua Dacia Sandero,nu?
-
Kap, marţi, 08.06.2021 15:53
De fapt Renault Clio Life TCe 90 are nu 75 ci 90 de cai și costă 13.790 euro. 10.950 costă de fapt Dacia Sandero Essential TCe 90. Și da, acum să comenteze ”cunoscătorii” cât de scumpă e Dacia. Era bine să avem și un preț pentru o Fabie nouă, oricum de la 14.000 în sus.
-
alex_cu_a_mic, marţi, 08.06.2021 15:57
Clio-ul din tabel e rostogolit din tabelul de acum 8 ani? Pe site-ul oficial, Clio-ul incepe de la 12.5k euro pentru varianta 1.0 SCe. Varianta TCe90 costa 13.8k euro. Nu de alta dar sa nu dea cineva buzna din greseala la dealer si sa ceara Clio Tce la 11k euro (~9.5k euro cu Rabla) cum a vazut pe site-ul AM.
-
UnAlex, marţi, 08.06.2021 16:49
A ajuns un Polo sa coste cat o masina din clasa superioara a altor constructori. La cei aproape 19K cat cer pt varianta echipata cu motorul de 110 cai cumperi Vitara, Ceed, Civic sau Corolla si-ti raman si bani de-un plin.
-
Johnny, marţi, 08.06.2021 18:39
Se pare a s- au scumpit groaznic. Subcompactele in urma cu un deceniu erau pe la 10 mii. Preturile astea erau la o clasa compacta.
-
Johnny, marţi, 08.06.2021 18:40
15 mii - oferta primita pt Golf in 2013...
-
Orbul gainii, marţi, 08.06.2021 19:00
Vedeam acum vreo doi-trei ani oferta la Passat-ul B8 de 150 de cai bine echipat(tsi parca),din stoc il vindeau la reprezentanta cu 24 000euro cu toate taxele incluse,cat un amarat de polo de 110 cai cu ceva echipari bifate.In ritmul asta,in 10 ani o sa ceara pe un polo de la 28000.
-
Nsrei, marţi, 08.06.2021 19:24
Nu știu ce i cu preturile astea , ăștia probabil vor sa sărim direct la electrice... . De vreo doi ani și 52000 km afișați in bord conduc un ford focus st line 1.5 benzina 180 cp, cumpărat shk9, avariat și reparat in reprezentanța. Prețul a fost prea bun că sa l ratez, ceva in genul jumătate de polo d asta face lift. Și știu că am mașina. E drept cu niste compromisuri, dar până acum a fost ok. Foarte ok. Pentru următoarea mașina (când o fi) am ochit deja o ceva toyota puțin rulata pe la vreo 20000. Hibrid și automata. E drept are ceva km, sub zece mii, dar nu e un impediment pentru mine. O sa fie ok pentru la ce folosesc eu mașina...sa fim sănătoși. Deci bani de mașină nouă as avea dar de fapt n am bani. Că mai trebuie să și trăim. Mai o vacanta, mai o renovare, mai apare un copil. Unii au și amante... Etc. Drumuri bune...
-
PMC, marţi, 08.06.2021 19:32
Frumos Golo. Oricum, la ora asta e cea mai buna masina din segment. Nu discuta cu niciuna din cele insirate in tabel. E mai scumpa, dar de cele mai multe ori nu ai nevoie de Golf daca iti iei un Golo de-asta.
-
iedikk, marţi, 08.06.2021 20:21
O sa-mi comand si eu una rosie sa se mi asorteze cu sosetele.
-
netam-nissan, marţi, 08.06.2021 21:27
nu înțeleg de ce-s în tabel mașini de 75 cp ca Fiesta, Corsa ori 208, când au versiuni de 100 cp.
-
Johnny, marţi, 08.06.2021 22:39
La clasa asta cea mai convenabila si frumoasa ar fi un sandero stepway. Nu vreau sa critic deviziile de cumparare ale celorlati, dar cand produci in tara o subcompacta foarte reusita, tre sa ai motive foarte intemeiate sa dai o caruta de bani pe polo...eu l- as numii snobism..
-
@Johny, miercuri, 09.06.2021 09:28
Absolut correct. Insa cel mai bine pentru un comparator e sa faca drive test cu fiecare, sa faca comparatii si sa evalueze fiecare varianta si apoi sa-si aleaga ce crede el ca i se potriveste mai bine. Inca odata, la raportul pret calitate, Dacia nu e intrecuta de nimeni, insa poate unii au bani mai multi de cheltuit.
-
Snow, miercuri, 09.06.2021 09:35
Ce nu spune articolul e ca termenele de livrare sunt incredibil de lungi. Ultimele Polo comandate de firma la care lucrez se livreaza dupa circa 8 luni de la comanda ferma. Si sunt facute in Africa de Sud. Deci nu e numai pretul ...
-
Seriff, miercuri, 09.06.2021 16:47
Masinile s-au scumpit fiindca li se aduc mereu modificari ca sa iasa la tampeniile alea de noxe, care se schimba in fiecare an, de-aia Mitsubishi si-au bagat picioarele si au plecat din UE SS, fiindca stiau ca trebuie sa modifice masinile ca sa iasa la noxe, asa ca au preferat sa le vanda unde nu sunt norme atat de idioate. Plus ca toti vor ecrane.
-
dCi, miercuri, 09.06.2021 17:40
@16.47... nu chiar toți...aici se vorbește de prețuri dar nimeni nu vb de siguranța pe care o oferă polo vs Sandero... dpmdv nici nu se pot compara
-
Seriff, joi, 10.06.2021 15:50
Oricine a condus Sandero si Polo observa o diferenta uriasa, Polo se conduce mult mai placut, are o antifonare mai buna, o cutie de viteze mult mai placuta, nu se compara, intr-adevar pretul e piperat, dar masina e clar peste Sandero.
-
PMC, luni, 14.06.2021 09:52
Greu de inteles cum poate cineva sa compare senin Sandero cu Polo. Poate daca nu a condus niciodata nici Dacia, nici VW. Asa, poate. Dar cine a pus mana pe ambele masini stie ca nu exista niciun fel de comparatie. Decat ca ambele au 4 roti, motor si volan. In rest, totul e inifinit mai bun la un VW. Si nu sunt antiromanesc, deloc, sunt mandru de masinile facute la noi. Dar trebuie sa spunem adevarul si sa avem o perceptie sanatoasa a realitatii.
-
Radu, miercuri, 24.11.2021 08:50
Este normal sa fie prețul asta de pornire, atâta timp cât Dacia mărește prețurile constant.
Citeste si
-
INTERN | luni, 25 noiembriePrețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euroAudi a deschis comenzile pentru noul Q5 în România. Noul SUV de clasă medie al germanilor are un preț de pornire de 55.300 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
Personal nu aș da 16.000 pe un Polo. Minim, 16.000!!!. La banii ăștia ai opțiuni mai interesante. Și... ați fi putut introduce în tabelul comparativ și Sandero Stepway.